«میخائیل اولیانوف» نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در «وین» در اتریش یکشنبه شب به وقت تهران در توییتی بدین منظور نوشت: «رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌ا‌لمللی اتمی با نتایج مثبت از  تهران بازگشته است. اگرچه پروتکل الحاقی طی دو روز آینده  به حالت تعلیق در می‌آید، اما آژانس و  ایران به تفاهماتی رسیده‌اند که این امکان را می‌دهد سطح کافی راستی آزمایی حفظ شود.

نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین المللی در «وین» در روزهای گذشته نیز  در توییتی به سفر  مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی  به تهران جهت انجام مذاکرات هسته‌ای واکنش نشان داده بود.  اولیانوف  شنبه در توییتی  نوشت: «رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی امروز برای تعیین پارامترهای فعالیت بازرسی آژانس در ایران به تهران پرواز کرد. ما برای هر دو طرف آرزوی مذاکرات موفقیت آمیز را داریم.»

گروسی روز جمعه گفته بود که بر موفقیت آمیز بودن سفر خود به تهران حساب  باز می‌کند.  مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی پس از ترک ایران در پیامی در توییتر با اشاره به سفر خود به ایران نوشت که رایزنی‌های فشرده به نتایج خوبی منجر شد. وی در ادامه این پیام توییتری نوشت: «درک فنی موقتی حاصل شد. آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به راستی‌آزمایی ضروری و نظارت در ایران ادامه می‌دهد.»