استایل مناسب افراد لاغر و نکاتی برای خوش پوش بودن خانم های لاغر

استایل مناسب افراد لاغر و نکاتی برای خوش پوش بودن خانم های لاغر


منبع: آرگا

168

1399/12/4

12:03


در این مطلب نکات استایل مناسب برای افراد لاغر را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم با مطالعه این مطلب بتوانید تیپ و ظاهری مناسب برای حضور در مکان های مختلف داشته باشید.

لاغری زیاد هم مانند چاقی یکی از بزرگترین معضلات است و مشکلات خاص خودش را ایجاد می کند و اگر شما دارای فرم اندامی لاغر و ظریف هستید بهتر است با مدل های استایل مناسب برای افراد لاغر آشنا شوید تا بتوانید برای انتخاب طرح و رنگ لباس هایتان به درستی تصمیم گیری کنید.

نکات استایل مناسب افراد لاغر

برای اینکه خوش تیپ تر به نظر برسید لازم نیست سراغ اکسسوری ها و لباس ها با برندهای گران قیمت بروید همین که در انتخاب لباس هایتان حساسیت و دقت لازم را به خرج دهید و لباس هایی را برای پوشیدن انتخاب کنید که با فرم استایل شما مطابقت و همخوانی داشته باشد شیک پوش و جذاب تر به نظر خواهید رسید.

استایل مناسب برای خانم های لاغر

افراد لاغر از چه لباس هایی باید در پوشش خود استفاده نمایند ؟

اگر فرم اندام شما لاغر می باشد باید لباس هایی را برای پوشیدن انتخاب نمایید که کاملا اندازه شما باشند زیرا لباس های گشاد باعث می شوند تا فرم اندام نامطلوب به نظر برسد و لباس های تنگ نیز به بدن می چسبند و در نتیجه شما را لاغرتر نشان می دهند.

لباس های و پیراهن های گل گلی و طرحدار برای خانم ها با فرم اندام لاغر انتخابی مناسب می باشند و این طرح لباس ها باعث می شوند فرم اندام پرتر به نظر برسد از این رو بهتر است شما با پوشیدن لباس های طرح دار در استایل خود خطای دید ایجاد کنید. لباس ها با خط های افقی نیز باعث می شوند تا فرم اندام شما چاق تر به نظر برسد همچنین این طرح لباس ها هیچوقت از مد نمی افتند. اگر شما تمایل دارید از لباس های چهارخانه در استایل خود استفاده کنید بهتر است لباس ها با چهارخانه های ریز را برای پوشیدن انتخاب کنید.

مدل لباس گلدار برای خانم های لاغر

لباس ها با یقه هفت باعث می شوند تا فرم اندام لاغر و کشیده تر به نظر برسد از این رو بهتر است افراد لاغر از پوشیدن لباس یقه هفت خودداری نمایند. لباس های یقه گرد برای خانم های لاغر و ظریف اندام انتخابی مناسب می باشند زیرا این طرح لباس ها سرشانه های شما را مربعی شکل نشان می دهند.

برای اینکه لاغری فرم اندام تان کمتر به نظر برسد بهتر است روی لباس هایتان یک یا دو لایه لباس دیگر هم بپوشید در هنگام پوشیدن مانتو نیز می توانید از این قانون استفاده کنید و زیر مانتو پیراهن یا دامن بپوشید. اگر پاهایی لاغر دارید بهتر است در فصل تابستان برای پوشاندن لاغری پاهایتان دامن گشاد بپوشید همچنین دامن های بلند و دامن هایی که قد آن ها تا زیر زانو می باشد باعث می شوند پاهای شما پرتر به نظر برسند.

استایل مناسب برای افراد لاغر

انتخاب رنگی مناسب برای لباس ها نیز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است شما رنگ لباس هایتان را از بین رنگ های روشن انتخاب نمایید زیرا رنگ های روشن نظیر کرم و سفید و زرد روشن و قرمز روشن و … باعث می شوند تا فرم اندام شما متناسب تر به نظر برسد.

انتخاب آستینی مناسب برای لباس ها از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است خانم های لاغر از پوشیدن لباس ها با آستین گشاد خودداری کنند همچنین لباس ها نباید دارای قدی بلند باشند.

اگر شما لاغر هستید و قدی کوتاه دارید بهتر است از پوشیدن لباس های ضخیم خودداری کنید زیرا این لباس ها باعث می شوند فرم اندام شما لاغرتر به نظر برسد.

لباس مناسب برای افراد لاغر

مانتوهای مناسب برای افراد لاغر

خانم ها با فرم اندام لاغر بهتر است از پوشیدن مانتوهای خیلی تنگ خودداری نمایند. مانتوهای رنگ روشن و مانتوهای طرح دار و گلدار برای خانم ها با فرم اندام لاغر انتخابی مناسب و ایده آل می باشند همچنین مانتوهای چهارخانه برای خانم های لاغر انتخابی مناسب محسوب می شوند.

مانتو برای خانم های لاغر

مانتوهای پیله دار باعث می شوند تا فرم اندام درشت تر به نظر برسد همچنین فرم اندام شما با پوشیدن مانتویی کلوش که از ناحیه کمر دارای چین است پرتر به نظر می رسد. مانتو با یقه بزرگ و پهن برای خانم ها با فرم اندام لاغر و ظریف انتخابی مناسب به شمار می رود. در لینک مقابل می توانید انواع مدل مانتو برای افراد لاغر را ببینید.

نکاتی برای استایل افراد لاغر اندام

انتخاب شلوار مناسب برای خانم ها با استایل لاغر

شلوارهای جین از انواع طرح های پرطرفدار و محبوب در بین خانم ها با فرم اندام مختلف به شمار می روند و اگر شما تمایل دارید از شلوار جین در پوشش خود استفاده نمایید بهتر است از پوشیدن شلوارهای جین خیلی تنگ خودداری نمایید زیرا این طرح شلوارهای باعث می شوند تا پاهای شما خیلی لاغرتر به نظر برسد.

اگر پایین تنه ای لاغر دارید بهتر است از پوشیدن شلوارهای جذب و تنگ خودداری نمایید زیرا این مدل شلوارها پاهای شما را باریک و قدتان را کوتاه تر نشان می دهند. شلوارهای دم پا گشاد یا راسته و پیلی دار برای خانم های لاغر انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند.

شلوار برای افراد لاغر

اکسسوری های مناسب برای افراد لاغر

با استفاده از اکسسوری هایی مناسب می توانید در استایل خود تغییرات مثبتی را ایحاد نمایید همچنین بهتر است خانم ها با فرم اندام لاغر از اکسسوری ها با سایز کوچک استفاده نمایند.

خانم هایی که دارای فرم اندام لاغر و قدی کوتاه هستند بهتر است از کفش ها با پاشنه ۵ تا ۷ سانت استفاده نمایند همچنین بهتر است خانم ها با این فرم اندام از کیف بزرگ استفاده نکنند. کیف ها با اندازه متوسط و کوچک برای خانم های لاغر انتخابی مناسب به شمار می روند.

استفاده از ساعت و دستنبد و انگشتر و سایر اکسسوری های درشت برای خانم های لاغر انتخابی مناسب نمی باشد همچنین خانم های لاغر بهتر است برای درشت تر نشان دادن فرم اندام خود از گردنبند و گوشواره های بزرگ استفاده نمایید.

اکسسوری مناسب برای افراد با فرم اندا لاغر

اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که از کراوات زنانه در پوشش خود استفاده می کنید بهتر است کراوات های باریک را انتخاب نمایید. استفاده از کمربند پهن باعث می شود تا فرم اندام شما لاغرتر به نظر برسد از این رو بهتر است خانم های لاغر از کمربند پهن در پوشش خود استفاده نکنند.

استایل مناسب برای افراد لاغر

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا ترفندهای مناسب برای افراد با استایل لاغر را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم که امیدواریم از مطالعه این مطلب نهایت بهره را برده باشید و مورد توجه تان قرار گرفته باشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو