دانلود بازی Immortals Fenyx Rising برای کامپیوتر – نسخه EMPRESS

دانلود بازی Immortals Fenyx Rising برای کامپیوتر – نسخه EMPRESS


منبع: دانلود ها

131

1399/12/4

12:21


بازی Immortals Fenyx Rising جدیدترین عنوان ساخته شده توسط یوبیسافت کبک است که پیشتر و در E3 2019 با نام Gods and Monsters معرفی شده بود، پس از تاخیر چندین ماهه و تغییر نامش، برای کنسول‌های نسل هشتم و نهم در دسامبر ۲۰۲۰ عرضه شد. حال پس از گذشت تنها ۲ماه، گروه EMPRESS این بازی را که از سیستم امنیتی Denuvo و VMProtect و uPlay R2 استفاده می‌کند را کرک کرده است. امیدها برای کرک‌شدن بازی AC Valhalla به شدت افزایش یافته و همه این عنوان را یک ریلیز آزمایشی برای انتشار نسخه بدون باگ و کرک‌شده اساسینز والهالا می‌دانند.

داستان ایمورتالز فنیکس رایزینگ روایتگر ماجرای شخصیت اصلی آن یعنی فنیکس (که می‌تواند به طور کامل توسط کاربر شخصی‌سازی شود) است؛ زمانی که با دیگر یارانش اسیر موج‌های دریا شده و تک و تنها سر از جزیره‌ای ناشناخته درمی‌آورد. فنیکس خیلی زود متوجه می‌شود که برادر و دیگر دوستانش به سنگ تبدیل شده‌اند و برای نجات آن‌ها، سفر خود را آغاز می‌کند تا به تقابل با تایفون بپردازد؛ هیولایی که توسط زئوس به تارتاروس تبعید شده بود و حالا با فرار کردن و رها شدن از بندهای زندان، یک به یک به سراغ خدایان رفته و قدرت‌هایشان را از آن‌ها گرفته است. البته نکته موجود در مورد داستان ایمورتالز، بازخوانی یا ادامه اساطیر یونانی نیست، بلکه بار طنز آن است که روایت قصه را منحصر به فرد می‌کند.

Immortals Fenyx Rising PC-EMPRESS

دانلود-بازی-Immortals-Fenyx-Rising-Gold

برای یافتن شباهت‌های ظاهری بازی Immortals Fenyx Rising با Breath of the Wild، لازم نبود تا منتظر تجربه نهایی آن باشیم چرا که دیدن حتی چند اسکرین‌شات از فضای محیط‌های موجود در آن کافی بود تا به این تشابه پی ببریم. با این حال اما ایمورتالز از لحاظ جلوه‌های بصری بسیار چشم‌نواز است. طراحی هنری بسیار زیبای مناطق مختلف جزیره Golden Isle تجربه گشت و گذار کردن در آن را دلچسب کرده است. مناظر هر بخش از نقشه تقریباً بزرگ بازی، به یکی از خدایان اختصاص دارد و یک اقلیم ویژه را نمایندگی می‌کند. تمامی مناطق این سرزمین با گرافیکی کارتونی خلق شده‌اند و از بعد هنری جلوه‌های زیبایی به کلیت آن داده‌اند.

البته محیط‌های دانجن‌ها که با نام غارهای تارتاروس در نقشه حضور دارند، تنها بخشی است که از نظر طراحی، تکراری به نظر می‌رسند. از طرف دیگر هر چقدر که پیاده‌سازی طرح محیط‌ها به زیبایی انجام شده، مدل‌های کارکترها بدون جزئیات خاصی ساخته شده‌اند. همچنین با وجود پرداخت خوب و روان بودن انیمیشن‌ها در بخش مبارزات، انیمیشن‌های صورت کارکترها نیز چنگی به دل نمی‌زنند و صورت شخصیت‌ها در میان‌پرده‌ها تقریباً بدون انیمیشن است! متاسفانه علی‌رغم صداگذاری جذاب برای شخصیت‌ها، همین نبود انیمیشن مناسب، قدری توی ذوق می‌زند و باعث می‌شود تا مجموعه بخش گرافیکی نتواند نمره کاملی بگیرد.

از پازل‌ها که بگذریم، حرکت در دنیای زیبای Immortals Fenyx Rising بسیار لذت‌بخش است. علاوه بر پای پیاده، شما هم می‌توانید با اسب‌ها و گوزن‌هایی که طی بازی پیدا می‌کنید جابجا شوید و هم از یک نقطه مرتفع شروع به پرواز کنید. علاوه بر این‌ها، فینیکس توانایی بالا رفتن از تقریبا هر سطحی را دارد و تنها مانعی که در مقابلتان می‌بینید نوار استامینای اوست. استامینا تقریبا همه چیز فینیکس را کنترل می‌کند؛ مثلا در اوایل بازی، مدت چندانی قادر به پرواز نیستید و حتی در بالا رفتن از بسیاری از سطوح هم به مشکل خواهید خورد – که خوشبختانه سازندگان جوری محیط‌های بازی را طراحی کرده‌اند که هیچ وقت در یک جا گیر نیافتید و همواره مسیرهای دیگری در دسترستان قرار داشته باشند. و البته که استامینا در یک فاکتور دیگر هم نقشی تعیین‌کننده دارد؛ مبارزات.

منبع توضیحات: دانلودها، بازی‌سنتر و ویجیاتو

info

Immortals Fenyx Rising brings grand mythological adventure to life. Play as Fenyx on a quest to save the Greek gods.

YOU ARE THE GODS’ LAST HOPE

Play as Fenyx on a quest to save the Greek gods from a dark curse. Take on mythological beasts, master the legendary powers of the gods, and defeat Typhon, the deadliest Titan in Greek mythology, in an epic fight for the ages.

CONFRONT MYTHOLOGICAL ENEMIES

Face off against legendary beasts like Cyclops, Medusa, or Minotaur, and confront them in fast-paced aerial and melee combat, combining your god-given abilities and weapons.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 (64-bit only)

Processor: Intel Core i5-2400 / AMD FX-6300

RAM: 8GB (Dual-channel mode)

VRAM: 2GB NVIDIA / 3GB AMD

Video Card: GeForce GTX 660 / AMD R9 280X

Storage: 28GB HDD

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10 (64-bit only)

Processor: Intel Core i7-6700 / AMD Ryzen 7 1700

RAM: 16GB (Dual-channel mode)

VRAM: 8GB

Video Card: GeForce GTX 1070 / AMD RX Vega 56

Storage: 28GB SSD

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه EMPRESS را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود بازی Immortals Fenyx Rising-EMPRESS:

در حال آماده سازی…! لطفا دقت کنید که توررنت اصلی EMPRESS دچار مشکل می باشد و هیچ کس در دنیا نتوانسته این نسخه را دریافت کند. به محض رفع اشکال از سمت EMPRESS، بازی قرار خواهد گرفت.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو