هدیه عجیب مهمانان به عروس و داماد!

منبع: برترین ها

152

1399/12/5

01:20


هدیه عجیب مهمانان به عروس و داماد هندوستانی به سوژه رسانه ها تبدیل شد.

باشگاه خبرنگاران: جشن عروسی برای عروس و داماد یکی از بهترین روز‌های زندگی آن‌ها به شمار می‌رود. آن‌ها در کنار خانواده‌های خود با دعوت از دوستان و آشنایان بهترین روز زندگی خود را جشن می‌گیرند. کادو‌های مهمانان به عروس و داماد نیز متفاوت است، از خانه، ماشین و طلا گرفته تا وجه نقد.

اما به تازگی هدیه عجیبی که عروس و داماد هندوستانی از مهمانان جشن عروسی خود دریافت کردند به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده است. هدیه خبرساز این مهمانان به عروس و داماد جوان یک عدد سیلندر گاز مایع یا LPG بود. مهمان‌ها بالارفتن قیمت گاز مایع در سراسر هند را دلیل انتخابشان ذکر کردند و گفتند فکر می‌کنند این هدیه، هدیه‌ای ارزشمند برای عروس و داماد باشد. این اتفاق در یک جشن عروسی در ایالت تامیل نادوی هند رخ داد.

در ویدئویی که در فضای مجازی منتشر شده است لحظه‌ای را که عروس و داماد این هدیه را از دوستان خود دریافت می‌کنند نشان می‌دهد. در این ویدئو آن‌ها در حالی که این سیلندر گاز را در مقابل خود قرار داده اند با هم یک عکس یادگاری ثبت می‌کنند. انتشار این خبر و ویدئو در شبکه‌های اجتماعی هند با واکنش طنز کاربران همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «هاها، چه هدیه گرانبهایی!»

هدیه عجیب مهمانان به عروس و داماد!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو