صفر تا 100 بررسی هزینه تزریق ژل و چربی برای زیبایی

صفر تا 100 بررسی هزینه تزریق ژل و چربی برای زیبایی


101

1399/12/5

12:33


صفر تا 100 بررسی هزینه تزریق ژل و چربی برای زیبایی

سلامت نیوز:صورت به عنوان مهم‌ترین بخش در تعیین جذابیت فردی شناخته می‌شود؛ در حالت عادی هر صورتی با هر شکلی جذابیت‌های خاص خودش را دارد که این جذابیت‌ها با توجه به دلایل مختلف از جمله افزایش سن و یا قرار گرفتن در معرض پرتو نور تحت تاثیر قرار می‌گیرد. خوشبتانه پیشرفت تکنولوژی در حوزه پزشکی سبب شده است تا با معرفی روش‌های متعددی از جمله تزریق چربی و تزریق ژل جذابیت صورت شما افزایش یابد و کمتر شاهد نمایان شدن پیری، فزایش چین و چروک و ... باشید.


تزریق چربی و تزریق ژل دو مقوله‌ای است که در کنار هم می‌توانند به عنوان اصلی‌ترین متدهای زیبایی پوست شناخته شوند. نکته‌ای که در خصوص هر یک از این متدها لازم است تا به آن توجه کنید؛ انتخاب پزشک و کلینیک زیبایی است که قصد اعتماد به آن را دارید. امروز قصد داریم تا در خصوص چگونگی این فرایند‌ها، هزینه و نکاتی که در خصوص قبل (انتخاب پزشک و کلینیک) ، حین درمان و پس از درمان (مراقبت‌های دوره نقاهت) وجود دارند و باید به آن توجه ویژه داشت، صحبت کنیم.

صفر تا 100 بررسی هزینه تزریق ژل و چربی برای زیبایی

تزریق ژل در لب و دیگر قسمت‌های صورت
تزریق ژل یا به‌طور کلی‌تر خود ژل به عنوان یک ماده صنعتی اما با منشا انسانی شناخته می‌شود، نکته‌ای که در خصوص تزریق ژل لازم است تا به آن توجه کنید؛ در تخصص پزشک و برند ژل خلاصه می‌شود که در رسیدن به نتیجه ایده‌آل و نهایی بسیار تاثیرگذار است. برای مثال برند‌های امریکایی مانند ژوییدرم نیز نتیجه بهتری را برای شما به همراه دارند؛ البته این موضوع به‌هیچ وجه به این معنا نیست که دیگر برند‌ها نتیجه ایده‌آلی را برای شما به همراه ندارند.


اگر به قیمت تزریق ژل لب که در سایت‌ها اعلام شده است توجه کنید؛ با قیمت‌هایی متفاوتی مواجه می‌شوید که شاید دلیل آن برای شما کمی گنگ باشد؛ پاسخ این سوال در این موضوع خلاصه می‌شود که اگر موضوع برند ژل را در نظر نگیریم این تفاوت قیمت‌ها در تخصص و اعتبار کلینیک و پزشک خلاصه می‌شود. اما اجازه دهید قبل از صحبت کردن در خصوص قیمت تزریق ژل لب به طور کلی‌تر موضوع تزریق ژل را بررسی کنیم.


0 تا 100 تزریق ژل و نکات مهم آن
• تزریق ژل با توجه به فرایند آسان‌تر و سریع‌تر قیمت کمتری را برای زیباجو به همراه خواهد داشت.


• نکته دیگر که لازم است تا در خصوص تزریق ژل به آن اشاره کنیم، عوارض به نسبت کم آن در مقایسه با تزریق چربی است؛ البته که اگر به پزشک و کلینیک معتبر اعتماد کنید در هیچ یک عوارضی را مشاهده نخواهید کرد.


• دوران نقاهت کمتر به نسبت تزریق چربی از دیگر نکات مثبت این متد است که برای مواقع فوری مانند عروسی، میهمانی و غیره می‌تواند به داد شما برسد.


• نکته‌ای که در خصوص ژل و تزریق ژل باید به آن توجه کنید این است که این ماده به دلیل خاصیت خود برای اندام‌های بزرگ مانند سینه و یا باسن مناسب نیست و برای چنین اندام باید از تزریق چربی استفاده کنید.


• از تزریق ژل عموما در اندام‌هایی هم‌چون گونه، خط لبخند، لب و زیر چشم استفاده می‌شود. بوتاکس به دلیل خاصیت خود در پیشانی و از چربی در فرم دهی تمامی اندام‌ها از لب گرفته تا باسن و سینه استفاده می‌شود.


• در صورت عدم اعتماد به پزشک و کلینیک معتبر شما با عوارضی هم‌چون گلوله شدن، تورم و یا بدفرمی مواجه می‌شوید که سرآمد آن در کاهش میزان جذابیت شما خلاصه می‌شود. راهکار موجود برای تزریق ژل تزریق آنزیم هیالورونیداز است.


• در خصوص ماندگاری تزریق ژل باید بگوییم که این فرایند حدودا تا دوسال خواهد بود که پس از آن قابلیت تمدید و یا شارژ مجدد ژل وجود دارد.

صفر تا 100 بررسی هزینه تزریق ژل و چربی برای زیبایی

نحوه تزریق ژل لب
این فرایند برعکس تزریق چربی که در خصوص آن صحبت خواهیم کرد؛ مدت زمان کمتری لازم دارد و صرفا با یک آمپول بی‌حسی انجام خواهد شد، ابتدا امپول بی‌حسی در لب تزریق می‌شود و سپس متخصص با ظرافت هرچه تمام‌تر ژل تزریقی را به لب شما تزریق می‌کند. فوت کوزه گری و قسمت مهم کار در ماساژ و فرم‌دهی لب خلاصه می‌شود که این موضوع به عنوان عامل تعیین کننده در نتیجه نهایی باید مورد توجه قرار بگیرد.


قیمت تزریق ژل لب
اگر بخواهید به صورت کلی و میانگین یک هزینه برای فرایند تزریق ژل لب بیان کنید این عدد در حدود هر سی سی 1700 خواهد بود.


تزریق چربی به صورت و دیگر اندام

تزریق چربی با توجه به چند مرحله‌ای بودن و ماندگاری بالاتر قیمت بیشتری را به خود اختصاص می‌دهد که این موضوع در میزان اثربخشی و نتیجه آن خلاصه می‌شود. چربی به طور کلی برای اندام‌های بزرگ‌تر گزینه ایده‌آلی به شمار می‌رود؛ دلیل این موضوع در ویژگی شاخص چربی خلاصه می‌شود به این صورت که چربی پس از تزریق به بافت شما پیوند می‌خورد و نتیجه ایده‌آلی را برای شما رقم می‌زند.


0 تا 100 تزریق چربی و نکات مهم آن
• تزریق چربی به صورت از خدمات زیبایی بسیار محبوب به شمار می‌رود که در سه مرحله برداشت چربی، خالص سازی چربی و تزریق چربی خلاصه می‌شود.


• نکته دیگر که لازم است در خصوص تزریق چربی به صورت و دیگر اندام توجه کنید در دوران نقاهت آن خلاصه می‌شود.


هزینه تزریق چربی به صورت که در حدود 5300 است شاید از تزریق ژل بیشتر باشد ولی باید به این نکته توجه کنید که ماندگاری تزریق چربی دائمی است.


• تخلیه چربی اگر فرایند تزریق یا مراقبت‌ها به خوبی پیش نرود تنها راه ممکن برای رهایی از عوارض و گلوله شدن‌های به وجود آمده خواهد بود که خود به عنوان یک عمل جراحی مجزا شناخته می‌شود

صفر تا 100 بررسی هزینه تزریق ژل و چربی برای زیبایی

کلام آخر
تزریق چربی به صورت و لب شاید در مرحله اول یک فرایند ساده زیبایی باشد؛ اما باید به این موضوع توجه داشته باشید که نتیجه آن در زیبایی شما تاثیر بسزایی دارد. اما در خصوص هزینه باید بگوییم که کیفیت، ارزان نیست؛ ولی شما زیباجو محترم می‌توانید با اعتماد به کلینیک زیبایی نیل علاوه‌بر بهره‌مندی از کیفیت، تخصص و دانش به‌روز از قیمت منسفانه خدمات هم بهره‌مند شوید تا در کمترین زمان ممکن به نتیجه ایده‌آل برسید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو