ابتلای ۱۶ نفر در این شهرستان به ویروس جهش یافته انگلیسی تکذیب شد

29

1399/12/5

12:40


به اطلاع عموم مردم شریف استان ایلام میرساند که امروز خبری مبنی بر ابتلای ۱۶ نفر در شهرستان دهلران به ویروس جهش یافته انگلیسی در فضای مجازی منتشر شده که دانشگاه علوم پزشکی ایلام این مسئله را تکذیب می‌کند.

ابتلای ۱۶ نفر در این  شهرستان  به ویروس جهش یافته انگلیسی تکذیب شد

به گزارش بهداشت نیوز، اصل و اساس قضیه این مطلب می باشد که از سوی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران، از تعداد ۱۶نفر از افراد مشکوک به ویروس جهش یافته انگلیسی نمونه گیری شده و به مرکز کشور جهت تشخیص و شناسایی ارسال گردیده است. این نمونه‌ها هم اکنون به مرکز ارسال شده و طی امروز و یا فردا این نمونه‌ها مورد آزمایش قرار خواهند گرفت و متعاقباً نتیجه این نمونه‌ها به دانشگاه علوم پزشکی ایلام اطلاع داده خواهد شد.

لازم به ذکر است که اخیراً چندین مورد نمونه مشکوک به ویروس جهش یافته انگلیسی در این شهرستان گرفته شد و از طریق دانشگاه علوم پزشکی جهت تشخیص به مرکز کشور ارسال گردید که حاصل آن ابتلای دو نفر در این شهرستان به ویروس جهش یافته انگلیسی بود که به عموم مردم شریف استان اطلاع رسانی شده است.

یادآور می‌شود که مردم در راستای پیشگیری از ابتلا و شیوع این ویروس جهش یافته و خطرناک؛ نهایت دقت را در رعایت پروتکل های بهداشتی به کار گیرند تا گرفتار این ویروس نشویم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو