از کجا شیشه لاکوبل تهیه کنیم؟

منبع: گهر

206

1399/12/5

13:45


امروزه صنعت شیشه و آینه به عنوان یک صنعت مهم و پرکاربرد در کشور به حساب می آید. ایران لاکوبل یکی از برترین تولیدکنندگان شیشه های رنگی ، شیشه لاکوبل ، آینه دکوراتیو و غیره در کشور است. صنعت شیشه در گذشته نیز یکی از صنایع پرطرفدار در کشورهای آسیایی و به خصوص در ایران بود.

از کجا شیشه لاکوبل تهیه کنیم؟

از کجا شیشه لاکوبل تهیه کنیم؟, جدید 99 -گهر

بسیاری از خانه ها و اماکن مذهبی ایران مخصوصا در شهرهای کویری به وسیله شیشه های رنگی شفاف تزیین می شدند. شیشه های رنگی به دلیل انعکاس نور با رنگ های مختلف جلوه بسیار زیبایی به محیط می دادند.

امروزه در تزیین و دکوراسیون داخلی خانه ها و ساختمان های بسیاری مانند فروشگاه ها از شیشه های رنگی متفاوتی به نام شیشه لاکوبل استفاده می شود. تنوع رنگ در این شیشه ها بسیار بالا است و جلوه بسیار زیبایی به خانه یا محل کار شما خواهد داد. در ادامه متن شما را با انواع کاربردهای شیشه لاکوبل آشنا می سازیم.

شیشه لاکوبل چگونه ساخته می شود؟

شیشه های لاکوبل در حقیقت از طریق رنگ کردن شیشه های اولیه و شفاف ساخته می شوند. شیشه اولیه دارای دو سطح زیرین و رویی است. در تولید شیشه های لاکوبل رنگ مورد نظر به سطح زیرین شیشه زده می شود.

به این ترتیب در شیشه های لاکوبل برخلاف شیشه های شفاف نصب و تمیز کردن آن ها راحت است. چرا که هنگام نصب، لکه های روی سطح نصب و یا سطح زیرین شیشه قابل مشاهده نیستند. و برای تمیز کردن آن ها نیز بعد از نصب، فقط کافی است ار یک دستمال مرطوب و یک شیشه پاکن استفاده شود.

انتخاب رنگ شیشه لاکوبل

شیشه ها ی لاکوبل را می توان در طیف رنگ های بسیار وسیعی تولید کرد. امروزه بیشتر تولید کنندگان این شیشه ها کاتالوگی از رنگ های متنوع را در اختیار مشتریان قرار می دهند و مشتریان می توانند از میان رنگ های کاتالوگ انتخاب کنند.

البته در صورتی که میزان سفارش مشتری بالا است و او علاقمند به انتخاب رنگی خارج از رنگ های کاتالوگ است، می توان برای او صورت جداگانه شیشه های لاکوبل با رنگ مدنظرش را تولید کرد. بنابراین در ساخت شیشه های لاکوبل هیچ گونه محدودیتی در انتخاب رنگ وجود ندارد و هر رنگی که مشتری بخواهد را می توان برای وی تولید کرد.

از کجا شیشه لاکوبل تهیه کنیم؟, جدید 99 -گهر

کاربردهای شیشه لاکوبل

از شیشه لاکوبل امروزه به صورت بسیار وسیعی در مکان ها مختلف استفاده می شود. از این شیشه ها به عنوان دیوار پوش در فروشگاه ها، شرکت های مختلف و در دکوراسیون خانه به عنوان شیشه بین کابینتی استفاده می شود. همچنین از این شیشه ها می توان در سرویس های بهداشتی به عنوان پارتیشن شیشه ای و یا دیوار پوش شیشه ای می توان استفاده کرد.

شیشه ها به دلیل انعکاس نور باعث بزرگتر و شفاف تر به نظر رسیدن محیط اطراف می گردند و جلوه بسیار زیبایی به محیط می دهند. مزایا و موارد استفاده از شیشه های لاکوبل بسیار زیاد است که شما می توانید برای آشنایی بیشتر با آن ها نمونه کارهای صنایع شیشه و صنعت ایران لاکوبل را مشاهده کنید.

چگونه کیفیت شیشه های لاکوبل را تشخیص دهیم؟

شیشه های لاکوبل با کیفیت ها و شفافیت مختلفی تولید و به بازار عرضه می شوند. به طور کلی شیشه های لاکوبل از سه دسته کلی شیشه های کلییر، کریستال و فلوت ساخته می شوند. اگر بخواهیم این سه دسته را از نظر کیفیت رتبه بندی کنیم باید بگوییم که شیشه های کریستال از دو نوع دیگر بسیار باکیفیت تر هستند. شیشه های کریستال بسیار شفاف و عاری از هر گونه ناخالصی هستند.

نتیجه کار تولید شیشه های لاکوبل از کریستال، محصولی با بالاترین میزان وضوح و کیفیت است. پس از شیشه های کریستال شیشه های فلوت در درجه بعدی کیفیت قرار دارند. در این شیشه ها درصدی از رنگ سبز مشاهده می شود و درتولید شیشه لاکوبل با رنگ های روشن مانند کرم کاراملی، نسکافه ای و غیره ممکن است تاثیر بگذارد.

از کجا شیشه لاکوبل تهیه کنیم؟, جدید 99 -گهر

مزایای خرید شیشه لاکوبل از ایران لاکوبل

صنایع شیشه و آینه ایران لاکوبل با بیش از دو دهه تجربه دارای سابقه ای درخشان در تولید شیشه های رنگی لاکوبل و آینه های دکوراتیو در کشور است. ایران لاکوبل در طول سال های فعالیت خود توانسته است بیش از هزار پروژه در سطح کشور را که از حساسیت بالایی برخوردار بودند با موفقیت تحویل مشتریان خود دهد.

از مزایای خرید شیشه رنگی از ایران لاکوبل می توان به برخورد بسیار محترمانه با مشتریان، استفاده از بهترین مواد اولیه و انجام کار با دقت و حساسیت بالا اشاره کرد. از خدمات این شرکت می توان به مشاوره تخصصی رایگان، ضمانت نامه های ۱۰ ساله و پشتیبانی و خدمات پس از فروش اشاره کرد. در صورت تمایل به مشاهده نمونه کارهای ایران لاکوبل می تانید به سایت  iranlacobel.ir مراجعه کنید.

جمع بندی

امروزه از شیشه و شیشه های لاکوبل در دکوراسیون داخلی و نمای خارجی بسیاری از خانه ها و ساختمان ها استفاده می شود. استفاده از این شیشه ها دارای مزایای بسیاری از جمله زیبایی و بزرگ تر به نظر رسیدن خانه اشاره کرد.

از یان شیشه ها می توان به عنوان دیوارپوش شیشه ای و شیشه بین کابینتی استفاده کرد. برای خرید و مشاهده نمونه کارهای شیشه لاکوبل تولید شده در صنایع شیشه و آینه ایران لاکوبل می توانید به سایت این مجموعه مراجعه کرده و برای اطلاع از قیمت ها نیز می توانید به مشاورین این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو