ناهید خدا کرمی در جلسه امروز شورای شهر ضمن دلجویی از کارکنان بهشت زهرا (س) در پی سخنان اخیر وزیر بهداشت، با اشاره به وضعیت دشوار سعید نمکی گفت: وزیر محترم بهداشت در شرایطی نظام سلامت را مدیریت می‌کند که نه امکانات لازم برای واردات واکسن کرونا را دارد و نه منابع مورد اعتماد و ارز کافی برای مدیریت شیوع کرونا.

وی افزود: به علاوه تحریم و دیگر موارد نیز در حال تأثیر گذاری بر عملکرد ایشان است و وزیر بهداشت هر روزه با پر پر شدن کادر درمان مواجه است.

عضو شورای شهر تصریح کرد: این در حالی است که ادامه مواجهه با شیوع کرونا، توان فرسا بوده و نیازمند برنامه و تأمین واکسن است اما ایشان برای خرید و واردات واکسن مورد نظر دست شأن بسته است.

خداکرمی تاکید کرد: طبیعی است که ممکن است این فشارها موجب می‌شود تا وزیر بار کلمات خود را حس نکند و بنده به عنوان عضو شورای شهر از هجمه‌های وارد شده به وزیر بهداشت به دلیل حواشی اخیر و همچنین کارکنان بهشت زهرا (س) پوزش می‌طلبم.

در ادامه ابراهیم امینی نایب رئیس شورای شهر، ضمن انتقاد به گفته‌های خدا کرمی گفت: شما نباید عذرخواهی کنید بلکه وزیر باید عذرخواهی کند.

وی افزود: تذکر شما وارد نیست چرا که طبق قانون شما حق تذکر به عملکرد مدیریت شهری را دارید و نمی‌توانید درباره عملکرد مسئولین اظهار نظر کنید مگر اینکه به سخنان شما پیرامون انتقاد به مسئولین باشد نه دفاع از آنها.

در ادامه خداکرمی قصد ادامه صحبت‌های خود را داشت که امینی دستور قطع میکروفن وی را داد و خطاب به حجت نظری درخواست قرائت تذکر وی را داد.

نظری نیز گفت: تذکر بنده نیز درباره وزارت بهداشت است و اگر قرار است همین اتفاق رخ دهد، بنده تذکرم را مطرح نکنم.

سپس خداکرمی نسبت به قطع سخنان وی توسط امینی انتقاد کرد.

در نهایت امینی به دلیل رفتار خود با خدا کرمی، از وی عذرخواهی کرد.