هزینه لیفت ابرو با نخ، همراه با تشریح چگونگی انجام

هزینه لیفت ابرو با نخ، همراه با تشریح چگونگی انجام


منبع: نی نی بان

153

1399/12/5

14:06


لیفت صورت

روش لیفت ابرو با نخ و به طور کلی لیفت صورت با نخ، یک گزینه کم‌تهاجمی برای جراحی لیفت صورت است. لیفت نخ با قرار دادن نخ پزشکی در سطح صورت و سپس کشیدن پوست به سمت بالا با محکم کردن نخ، باعث سفت شدن پوست شما می‌شود.


جوانسازی پوست


ایمنی لیفت ابرو با نخ
لیفت با نخ، روشی کم‌خطر با حداقل زمان بهبودی در نظر گرفته می‌شود، اما در آن عوارض جانبی مانند قرمزی، کبودی و تورم رخ می‌دهد.

  • راحتی
    این روش را می‌توان در مدت زمان حدود 45 دقیقه انجام داد و در صورت تمایل می‌توانید پس از انجام آن، کارهای روزمره خود را از سر بگیرید.
    یافتن یک متخصص و کلینیک دارای مجوز، کلید اصلی ایمنی در انجام لیفت ابرو با نخ است.
  • هزینه لیفت ابرو با نخ
    لیفت با نخ نسبت به لیفت صورت سنتی هزینه کمتری دارد، اما تحت پوشش بیمه نیست. هزینه لیفت ابرو با نخ با توجه به بسیاری از عوامل می‌تواند متفاوت باشد، اینکه در کدام کلینیک این درمان را انجام می‌دهید، یا مواد مورد استفاده در آن چیست، همگی در هزینه لیفت ابرو با نخ تاثیرگذارند. نمی‌توانیم قیمت دقیقی به شما بگوییم. بهترین مرجع دراین‌باره کلینیک‌هایی هستند که خدمات لیفت با نخ ارائه می‌دهند. می‌توانید از کلینیک‌های مختلف، سئوال بپرسید تا قیمت دستتان بیاید.
  • اثرگذاری لیفت نخ
    ماندگاری حاصل از لیفتینگ نخ از 1 تا 3 سال طول می‌کشد. برای دریافت بهترین نتیجه، جراحان توصیه می‌کنند که لیفت با نخ را با انواع دیگر روش‌های ضد پیری ترکیب کنید.


لیفت ابرو با نخ


لیفت ابرو با نخ چیست؟
لیفت با نخ که به آن لیفت بخیه خاردار نیز گفته می‌شود، یک عمل زیبایی است که هدف آن کشیدن ابروهای شماست. در این روش، از مواد بخیه درجه یک برای بخیه پوست شما استفاده می‌شود.
لیفت نخ از دهه 1990 میلادی وجود داشته، اما نوآوری در مواد مورد استفاده در آن باعث افزایش محبوبیتش در سال‌های اخیر شده است.
افرادی که بین سن 30 تا اوایل 50 سالگی قرار دارند، کاندیدای خوبی برای این روش به شمار می‌روند.
فردی که به طور کلی از سلامتی خوبی برخوردار است و علائم پیری به تازگی در او نمود پیدا کرده، از تاثیر لیفت با نخ بیشترین بهره را می‌برد.
اشخاصی که به دلیل شرایط پزشکی، بیهوشی عمومی برایشان خطرناک است، نمی‌توانند لیفت صورت با جراحی را انجام دهند و بهتر است لیفت با نخ را به عنوان گزینه ایمن‌تری در نظر بگیرند.

لیفت صورت با نخ چیست؟
با افزایش سن، پوست و بافت‌ها به طور طبیعی خاصیت ارتجاعی خود را از دست می‌دهند که منجر به افتادگی و چین و چروک می‌شود. لیفت صورت که به آن ریتیدکتومی هم گفته می‌شود که باعث سفت شدن بافت‌های صورت می‌شود.
لیفت صورت می‌تواند در از بین بردن پوست اضافی، صاف شدن چین و چروک‌ها و سفت شدن بافت صورت موثر باشد. لیفت صورت، شامل ابرو یا لیفت چشم نیست، اگر چه ممکن است این کارها به صورت همزمان انجام شود.
لیفت صورت فقط در دو سوم پایین صورت و اغلب گردن متمرکز می‌شود. افراد به دلایل مختلف، لیفت صورت انجام می‌دهند که یک دلیل معمول آن پنهان کردن علائم پیری است.

چه افرادی برای لیفت صورت، کاندیداهای خوبی هستند؟

  • افراد سالم که شرایط پزشکی ندارند و زخم‌های آن به خوبی بهبود می‌یابد.
  • افرادی که سیگار نمی‌کشند و مواد مخدر استفاده نمی‌کنند.
  • افرادی که انتظارات واقع بینانه‌ای از جراحی دارند.

پیشنهاد ویژه نی نی بان: با متخصصان تغذیه و تناسب اندام آشنا شوید.

آیا در لیفت ابرو با نخ، خطرات یا عوارض جانبی وجود دارد؟
هر نوع اقدام پزشکی از جمله لیفت، خطراتی دارد. خطرات می‌تواند شامل موارد زیر باشد:

  • خطرات بیهوشی
  • خونریزی
  • عفونت
  • مشکلات قلبی
  • لخته شدن خون
  • درد یا زخم
  • ریزش مو در محل‌های برش
  • تورم طولانی‌مدت
  • مشکلات ترمیم زخم
  • با پزشک خود در مورد تمام خطرات انجام لیفت صحبت کنید تا مطمئن شوید این روش برای شما مناسب است.

لیفت ابرو

بعد از لیفت ابرو با نخ چه انتظاراتی باید داشته باشید؟
بعد از جراحی، پزشک احتمالا داروی مسکن برای شما تجویز می‌کند. ممکن است همراه با تورم و کبودی، مقداری درد یا ناراحتی داشته باشید. شاید هم هیچ دردی حس نکنید، اما اگر درد داشته باشید، طبیعی است.
پزشک در مورد زمان برداشتن هر نوع پانسمان و زمان ویزیت بعدی به شما دستورالعمل‌هایی را ارائه می‌دهد.
هنگامی که تورم کاهش یافت، می‌توانید متوجه تفاوت در شکل ظاهری خود شوید. رسیدن به نتایج دلخواه، معمولا چند ماه طول می‌کشد.
به طور معمول، حدود دو هفته قبل از شروع فعالیت‌های طبیعی روزانه، به خود فرصت دهید. برای انجام فعالیت‌های سنگین‌تر مانند انجام ورزش، حدود چهار هفته صبر کنید.
افراد مختلف، دراین‌باره متفاوت هستند، بنابراین درباره آغاز مجدد فعالیت‌های روزانه و انجام ورزش از پزشک خود سئوال بپرسید.
برای کمک به افزایش نتایج لیفت صورت، به صورت روزانه صورت خود را مرطوب کنید، از آن در برابر آفتاب محافظت کنید و به طور کلی یک سبک زندگی سالم داشته باشید.
نتایج لیفت صورت، تضمین نشده است. ممکن است از یک عمل جراحی نتیجه دلخواه خود را نگیرید. گاهی اوقات جراحی بعدی لازم است.
با پزشک خود درمورد اینکه چه کاری می‌توانید برای اطمینان از موفق بودن لیفت صورت انجام دهید و اینکه انتظارات منطقی از جراحی چه چیزهایی است، صحبت کنید.

آماده شدن برای لیفت ابرو با نخ
آماده شدن برای لیفت ابرو با نخ شبیه به آمادگی برای جراحی از هر نوع دیگری است. قبل از جراحی، پزشک از شما می‌خواهد که در یک آزمایشگاه معتبر، آزمایش خون بدهید. ممکن است از شما بخواهد که مصرف برخی از داروها را متوقف کنید یا دوز دارو را کاهش دهید.
بهترین کار این است که درباره داروهایی که مصرف می‌کنید، به پزشک اطلاع دهید.
ممکن است پزشک از شما بخواهد این موارد را رعایت کنید:

  • سیگار نکشید.
  • برای کاهش خطر خونریزی و کبودی، استفاده از آسپرین، مسکن‌های ضد التهاب و سایر مکمل‌های گیاهی را قطع کنید.
  • قبل از عمل، محصولات خاصی را به صورت خود بمالید.
    با توجه به اینکه عمل شما در یک مرکز جراحی یا بیمارستان انجام می‌شود، به شخصی احتیاج دارید که شما را به
  • این مکان برساند و از آنجا خارج کند زیرا احتمالا تحت بیهوشی عمومی قرار خواهید گرفت. بهتر است پس از جراحی هم از شخصی بخواهید که یک یا دو شب نزد شما بماند.

لیفت

اطلاعات بیشتر درباره لیفت ابرو با نخ
در درمان لیفت ابرو با نخ از نخ‌های PDO قابل تجزیه برای انتهای ابروها و گوشه چشم استفاده می‌شود. لیفت ابرو یک روش درمانی همه کاره است که این امکان را ایجاد می‌کند تا ابروها مطابق با خواسته مشتری شکل پیدا کند.
در این روش، نخ‌ها با استفاده از یک کانول نوک صاف وارد می‌شوند تا از ضربه و آسیب به بافت اطراف جلوگیری شود.
لیفت ابرو با نخ ترکیبی منحصر به فرد از اثرات لیفت و کشش پوست را برای یک گزینه غیر جراحی و کم‌تهاجمی ارائه می‌دهد.
در حالی که ساختارهای پشتیبانی‌کننده زیرین ابروها با استفاده از نخ‌ها برداشته می‌شوند، پوست به طور همزمان تحریک می‌شود و کلاژن تولید می‌کند که باعث سفت شدن طبیعی پوست می‌شود.

قبل و بعد از درمان
قبل از درمان مقدار زیادی آب بنوشید. همچنین توصیه می‌شود 48 ساعت قبل از درمان ورزش نکنید. حداقل 24 ساعت بعد از درمان، ورزش نکنید.

از لیفت ابرو با نخ چه نتایجی می‌توانم انتظار داشته باشم؟
بلافاصله پس از انجام لیفت زیبایی، متوجه بهبودی در ظاهر فیزیکی خود خواهید شد و تاثیر آن طی روزها و هفته‌های بعد افزایش می‌یابد. روند کلاژن‌سازی بدن حدود ده تا 14 روز پس از لیفت زیبایی تحریک و منجر به افزایش تولید کلاژن در پوست شما می‌شود.
نخ‌ها پس از حدود شش تا هشت ماه به طور طبیعی جذب می‌شوند.

کشیدن ابرو



چگونه یک متخصص پیدا کنیم؟

  • اول این نکته را بگوییم که احتمالا هزینه لیفت ابرو با نخ را بیمه پرداخت نمی‌کند، زیرا یک عمل جراحی زیبایی محسوب می‌شود.
  • برای انجام لیفت ابرو با نخ و همچنین لیفت صورت، از تبحر و تجربه پزشک خود اطمینان پیدا کنید تا عوارض پس از عمل کاهش یابد.
  • حتی اگر دوستان یا اعضای خانواده شما لیفت ابرو با نخ یا لیفت صورت انجام داده‌اند، می‌توانید از آنها درباره روند عمل بپرسید و ببینید که آیا از جراح خود راضی بوده‌اند یا نه.
  • حتما پزشکی را انتخاب کنید که با او احساس راحتی می‌کنید.
  • ممکن است بخواهید با بیش از یک جراح پلاستیک ملاقات و نظرات بیشتری را درباره لیفت صورت و لیفت ابرو با نخ کسب کنید.
  • یک تصمیم آگاهانه، یک تصمیم هوشمندانه است.

سئوال‌های خود درباره لیفت ابرو با نخ را می‌توانید پزشکان پوست و زیبایی کلینیک نی نی بان بپرسید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو