سرهنگ علی ولی پور گودرزی ا ظهارکرد: ۲۹ بهمن ماه امسال، کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی تهران از تخلیه مقدار فراوانی کالای قاچاق توسط تعدادی خودروی شوتی در پارکینگ ساختمانی در محدوده خیابان «قزوین» مطلع و برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه با حضور کارآگاهان مشخص شد، محل اعلامی ساختمانی مسکونی است، گفت: با شناسایی هویت مالک ساختمان، در تحقیقات محلی به دست آمد که تعدادی خودرو به تازگی مقدار فراوانی کالا در این مکان تخلیه کرده‌اند و مالک این اموال پارکینگ ساختمان را به انبار کالا تبدیل کرده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی افزود: دستور دستگیری متهم و بازرسی از این مکان اخذ شد و ماموران روز گذشته در بازرسی از داخل پارکینگ ساختمان، ۹۴۴ دستگاه مانیتور اندروید خودرو و ۴۰۰ دستگاه دوربین خودرو فاقد بارنامه و مجوزهای قانونی در انواع مختلف کشف کردند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس ولی پور گودرزی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی این کالاها را ۴۵ میلیارد ریال برآورد کرده اند، خاطر نشان کرد: متهم به خرید کالا به صورت قاچاق از مرزهای کشور اعتراف کرد و برای انجام تحقیقات تکمیلی به پلیس امنیت اقتصادی انتقال یافت.