معرفی ۵+۱ برند محبوب کفش‌های ورزشی زنانه و مردانه در دنیا

منبع: برترین ها

792

1399/12/5

16:37


زنان و مردان ورزشکار و یا همه افرادی که لباس‌های ورزشی را به عنوان استایل روزمره خود استفاده می‌کنند اغلب به دنبال کاربردی‌ترین، راحت‌ترین و قوی‌ترین کفش‌های ورزشی برای استفاده هستند.

امروزه رشد حیرت‌انگیز اطلاعات مردم درباره سلامتی و محافظت از بدن، باعث شده تا برند‌های کفش ورزشی زنانه و مردانه بسیاری با محصولات با کیفیت و مرغوبیت بیشتر در سراسر جهان تولید و عرضه شوند.

معرفی ۵+۱ برند محبوب کفش‌های ورزشی زنانه و مردانه در دنیا

زنان و مردان ورزشکار و یا همه افرادی که لباس‌های ورزشی را به عنوان استایل روزمره خود استفاده می‌کنند اغلب به دنبال کاربردی‌ترین، راحت‌ترین و قوی‌ترین کفش‌های ورزشی برای استفاده هستند.

در تمام فعالیت‌های ورزشی مانند دویدن، پیاده‌روی و مار با انواع دستگاه‌های ورزشی داشتن یک جفت کفش ورزشی خوب و مناسب ضروری است. صدماتی که با پوشیدن کفش ورزشی نامناسب به دنبال خواهد داشت می‌تواند جبران‌ناپذیر باشد و با تهیه یک جفت کفش ورزشی مناسب و باکیفیت می‌توان به سادگی از آسیب‌دیدگی مچ پا جلوگیری کرد و فعالیت ورزشی را به تجربه‌ای شیرین و دلچسب تبدیل کرد.

در این مقاله با ما همراه باشید تا چند برند محبوب کفش ورزشی زنانه و مردانه را مفصل به شما معرفی کنیم.

۱. نایک

برند نایکی یکی از برترین برند‌های کفش ورزشی آمریکایی و یکی از شناخته شده‌ترین برند‌های کفش ورزشی در کل جهان است.

معرفی ۵+۱ برند محبوب کفش‌های ورزشی زنانه و مردانه در دنیا

برند نایک با شعار "Just Do It" فعالیت خود را در زمینه تولید محصولات ورزشی از قبیل پوشاک ورزشی، کفش، تجهیزات و لوازم جانبی شروع کرد.

امروزه نایک در تلاش است تا جایگاه خود را در میدان‌های ورزشی بین المللی محکم کند و رقیبان خود مانند آدیداس و دیگر برند‌های ورزشی را از میدان به در کند.

چند مدل از پرفروش‌ترین کفش‌های ورزشی برند نایک شامل Nike Air Force، Nike Air Max، Nike Air Max ۹۰، Dunk، Nike Blazer و ... هستند که در صدر جدول پر فروش‌ترین کفش‌های ورزشی نایک قرار دارند. البته توجه داشته باشید که برای خرید کفش، کتونی، کاپشن، هودی نایک و دیگر محصولات اصل نایک از مراکز معتبر خرید کنید. برای مشاهده و خرید محصولات نایکی اورجینال کلیک کنید.

۲. آدیداس

بدون شک امروزه کسی را نمی‌توان پیا کرد که با نام برند آدیداس آشنا نباشد. آدیداس یکی از برند‌های مطرح ورزشی آلمانی است که محصولات ورزشی خود را در بخش‌های کفش ورزشی، لباس و لوازن جانبی ورزشی طراحی و تولید می‌کند.

آدیداس به عنوان یکی از دو برند برتر ورزشی جهان شناخته شده است. برند آدیداس در زمینه احیای کفش‌های ورزشی کلاسیک بسیار موفق عمل کرده است.

محصولات آدیداس با لوگویی به طرح سه خط موازی مزین شده است که یکی از نشانه‌های محصولات اصل آدیداس است. برای شناخت محصولات اصل آدیداس می‌توانید از این چند تکنیک استفاده کنید تا با اطمینان خاطر محصول اصل آدیداس را خریداری کنید.

برچسب مثلثی شکل پاشنه کفش آدیداس را بررسی کنید. امروزه شرکت آدیداس درج این برچسب را روی محصولاتش متوقف کرده و وجود این برچسب ممکن است علتی بر تقلبی بودن محصول باشد.

توجه به بند کفش‌ها، سوراخ بند کفش‌ها و کوک‌ها یا جای دوخت موجود روی کفش را فراموش نکنید چرا که همگی این موارد باید از ظرافت خاصی برخوردار باشند و دارای دوخت یکسانی باشند.

در نهایت شماره سریال را چک کنید و لوگو آدیداس که روی کفش ورزشی حک شده است را بررسی نمایید.

برخی مدل‌های کفش ورزشی مردانه برند آدیداس شامل مدل Stan smith، Superstar، NMD-R۱، CQ۲۱۰۸ و ... است و برخی مدل‌های کفش ورزشی زنانه شامل Questar Ride، Superstar، BB۲۸۷۷ و ... است.

۳. اسکیچرز

اسکیچرز در حال حاضر یکی از بزرگ‌ترین مارک‌های کفش ورزشی در آمریکاست. اسکیچرز شرکت خود را در حوزه سبک زندگی و کفش ورزشی تاسیس کرد. اسکیچرز در حال حاضر به رقیب سرسختی برای نایک و آدیداس تبدیل شده است. کفش‌های اسکیچرز با فناوری روز دنیا به عنوان یکی از برند‌های پیشگام در تولید کفش‌های مناسب دویدن، پیاده روی و گلف و ... است.

شعار برند اسکیچرز پوشش محصولات متنوع برای هر جنسیت و سن و فعالیتی است. در گذشته کفش‌های ورزشی موجود در بازار بعد از مدت کوتاهی پس از استفاده از شکل اولیه خود خارج می‌شدند و باعث آسیب به پا و کمر می‌شدند.

اما کفش‌های اسکیچرز با کیفیت و مرغوبیت و در عین حال داشتن وزن سبک توانستند این مشکل را رفع کنند و به سرعت به یکی از برند‌های محبوب در وسایل و کفش‌های ورزشی تبدیل شدند.
بالشتک‌های تزریقی در کفی کفش‌های اسکیچرز باعث طول عمر و مقاومت بیشتر کفش‌های ورزشی در مقابل وزن زیاد افراد می‌شود؛ و همین امر یکی از عواملی است که کفش‌های ورزشی اسکیچرز را به محبوب‌ترین و پر طرفدارترین برند کفش ورزشی زنانه و مردانه تبدیل کرده است.

هنگام خرید کتونی مرانه یا زنانه از برند اسکیچرز (اسکچرز) حتما به اصل بودن و مرغوبیت آن توجه کنید، چون امروزه نمونه‌های تقلبی فراوانی در بازار موجود است.

۴. ریبوک

کفش‌های با کیفیت ریبوک با سابقه طولانی در تولید و عرضه کفش‌های ورزشی یکی از برند‌های محبوب زنان و مردان است.

کفش‌های برند ریبوک که به معنی غزال آفریقایی است با تایید کیفیت این کفش‌ها توسط ورزشکاران شهرت بیشتری پیدا کرد. ریبوک یا ریباک برند انگلیسی بود که امروزه به شهرت جهانی رسیده و یکی از تولیدکنندگان عظیم کفش‌های ورزشی، پوشاک و لوازم ورزشی است که به عنوان زیر مجموعه شرکت آدیداس شناخته می‌شود.

کفش‌های ریبوک به دلیل دارا بودن میخ‌های کوچکی در کفی آن، به تندتر دویدن ورزشکاران بسیار کمک می‌کرد و به همین دلیل بسیار محبوب ورزشکاران قرار گرفت. امروزه با ورود کفش‌های ورزشی هوازی، نفوذ زنان در ورزش و تولید کفش‌های ورزشی زیبا و خوش طرح برای استفاده روزانه بزرگسالان بسیار محبوب و پرطرفدار شده است.

۵. پوما

وقتی صحبت از کفش‌های ورزشی می‌شود محصولات با کیفیت و مرغوب برند پوما به خوبی جلوه‌گر خواهند بود. برند پوما با تولید و فروش کفش، پوشاک و تجهیزات ورزشی شناخته شده است.

معرفی ۵+۱ برند محبوب کفش‌های ورزشی زنانه و مردانه در دنیا

مارک آلمانی پوما با تولید محصولات ورزشی این تضمین را ارائه می‌دهد که در هنگام دویدن به خوبی از پا‌ها محافظت کرده و در هر مرحله عملکرد را به حداکثر خواهد رساند.

کفش‌های پوما برای ورزش‌هایی نظیر دویدن کوتاه یا ماراتن گزینه عالی و بی‌نظیری باشند.

لوگوی پوما که طرح گربه درحال پرش است و امروزه یکی از معروف‌ترین علائم تجاری در حوزه محصولات ورزشی در جهان است و پوما با این لوگو به محبوبیت بیشتری رسیده است. کفی خارجی کفش‌های پوما از لاستیک است. تکه‌های برجسته و شش ضلعی، زیرسازی و انعطاف‌پذیری و ثبات این کفش‌ها را تامین کرده است.

امروزه برند پوما سایه به سایه شرکت‌ها و برند‌های فعال در رشته‌های ورزشی در حال فعالیت است و اصلا دوست ندارد از آن‌ها عقب بماند و پیوسته در این حوزه میتازد.

۶. آندر آرمور Under Armour

برند آندر آرمور از جمله برند‌های آمریکایی فعال در حوزه کفش ورزشی و لوازم جانبی و کیف ورزشی فعالیت می‌کند.
این برند در ابتدا به عنوان یکی از عرضه‌کنندگان پوشاک ورزشی معمولی فعال است، ولی با توجه به نظرات مثبتی که ورزشکاران حرفه‌ای نسبت به این برند داشتند، شهرت آن‌ها دهان به دهان چرخید و در نهایت منجر به شناخته شدن و محبوبیت این برند انجامید.

یکی از مهم‌ترین برنامه‌های برند آندر آرمو تشویق زنان به استفاده زنان از ورزش و آمادگی جسمانی و تناسب اندام برای مبارزه با سرطان سینه است. این برنامه از سال ۲۰۰۲ آغاز شد و تبلیغات گسترده‌ای در این زمینه انجام دادند.

جمع بندی

امروزه برای انواع فعالیت‌های ورزشی کفش ورزشی مناسب آن ورزش در بازار موجود است. مثلا کفش‌های ورزشی مناسب دویدن که دارای ضربه گیر‌های ویژه هستند و مناسب کسانی است که پیاده‌روی‌های طولانی مدت انجام می‌دهند و کفش‌های ایروبیک با وزن سبک و ضربه‌گیر، کفش ورزشی مخصوص بازی تنیس، کفش ورزشی مخصوص بسکتبال با کفی ضخیم و ... که همگی برای به حداقل رساندن آسیب‌ها و صدمات ورزشی تولید و عرضه شده‌اند. پس برای انتخاب کفش مناسب حتما به موارد مورد نیاز برای ورزش خود توجه کنید و خواندن این مطلب را نیز در نظر بگیرید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو