مالک شریعتی نیاسر در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی نوبت دوم امروز مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در جلسه غیرعلنی صبح روز گذشته مجلس همه نمایندگان با یکدیگر انسجام داشته و یکپارچه بر اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها تاکید داشتند و همه تاکید داشتند مجلس شورای اسلامی حتی یک میلی‌متر نیز نباید از اجرای این قانون کوتاه بیاید.

وی  در ادامه اظهار کرد: اما بعد از جلسه غیرعلنی برخی از نمایندگان به همکاران خود اتهاماتی را وارد کردند و به درستی گزارش جلسه را به بیرون منتقل نکردند. این‌که عده‌ای با اهداف سیاسی به همکاران خود می‌تازند صحیح نیست. هیات رییسه مجلس شورای اسلامی باید تدبیری بیندیشد و اخبار جلسات غیرعلنی را از طریق سخنگوی هیات رییسه به شکل صحیحی به بیرون منتقل کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همان طوری که مقام معظم رهبری روز گذشته تاکید کردند که مجلس و دولت باید با یکدیگر انسجام داشته و یک صدا از کشور بیرون آید از درون مجلس شورای اسلامی نیز یک صدا باید به بیرون شود. نباید اجازه داد تا اخبار جعلی از جلسات غیرعلنی به بیرون منتشر شود.

علی نیکزاد که ریاست جلسه علنی را برعهده داشت در پاسخ به این تذکر بیان کرد: جلسه صبح روز گذشته مجلس شورای اسلامی غیرعلنی نبود بلکه غیررسمی بود. اما این‌که شما می‌فرمایید اخبار جلسات غیررسمی نباید بیرون برود صحیح است. مجلس شورای اسلامی باید یک صدا داشته باشد و از مصوبات خود دفاع کند.