ادعای عجیب بهروز افخمی درباره ابتلایش به کرونا

منبع: ایران آرت

90

1399/12/5

17:12


بهروز افخمی کارگردان سینما و مجری تلویزیون می‌گوید عمداً تلاش کرده است در تابستان ویروس خفیف کرونا را بگیرد.

ایران آرت: در روزهای اخیر عکس‌هایی از مراحل تولید سریال "رعد و برق" به کارگردانی بهروز افخمی در فضای مجازی منتشر شد که با حجمی از انتقادات نسبت به عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی مواجه شد. این عکس‌ها که توسط مهران رجبی بازیگر سریال منتشر شده بود، تصاویری از پشت صحنه نشان می‌داد که بازیگران و عوامل و به ویژه بهروز افخمی با توجه یا بی‌توجه به دوربین عکاسی، در حال کار هستند و هیچ‌یک هم ماسک ندارند.

به گزارش مهر بهروز افخمی کارگردان سینما و تلویزیون پیش از این و همزمان با جشنواره فیلم فجر نظرات شخصی و عجیب خود را درباره ویروس کرونا و مخالفت با ماسک زدن ابراز کرده بود و حالا گویی این تئوری‌ها در یک گروه جمعی در حال اجراست. با این حال با پیگیری از مدیر گروه فیلم و سریال سیما فیلم و سپس مدیر گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما در پی صحت و سقم نظارت بر فرآیند تولید پروژه‌ها برآمدیم تا مشخص شود نگرانی‌ها درباره شرایط حاکم بر گروه‌های سریال‌سازی تا چه اندازه قابل توجه است.

بهروز افخمی شب گذشته در گفتگویی رادیویی به تشریح وضعیت تولید سریال و عکس‌های منتشر شده عوامل بدون ماسک پرداخت و با اشاره به اینکه عمداً تلاش کرده است در تابستان ویروس خفیف کرونا را بگیرد اظهار کرد: در طول بهار آمارهای جهانی را که بررسی کردم دیدم که ویروس با نزدیک شدن به فصل گرم ضعیف می‌شود و گفتم اگر قرار هست بگیریم در تابستان مبتلا شویم.

وی اضافه کرد: یک سری کارها مثل غرغره آب نمک را که به تجربه هم ثابت شده جلوگیری می‌کند کنار گذاشتم. اوایل تابستان کرونا گرفتم و سبک هم گرفتم و کاری هم با ریه‌ام نداشت. در طول فیلمبرداری برخی از بچه‌های گروه هم گرفتند چون به آنها هم اطمینان می‌دادم کرونا برای جوان‌ها خطری ندارد و برای زیر پنجاه سال‌ها هم تقریباً خطری ندارد. به این ترتیب در طول تابستان نصف گروه‌مان و در پاییز اغلب گروه کرونا گرفتند. پس نه می‌توانستند کسی را آلوده کنند نه خودشان مبتلا بشوند پس با خیال راحت بدون ماسک و پرهیزهای مربوط به این آنفلوآنزا که از آنفلوآنزا های دیگر هم ضعیف‌تر است کارمان را کردیم!

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو