علی نصیریان واکسن ایرانی می‌زند؟

منبع: ایران آرت

68

1399/12/5

19:14


بازیگر پیشکسوت سینمای ایران می‌گوید: اگر واکسن ایرانی کرونا بیاید و واکسیناسیون آغاز شود من هم مثل همه مردم نوع ایرانی واکسن را تزریق می‌کنم.

ایران آرت: علی نصیریان بازیگر فیلم سینمایی "مسخره باز" گفت: هنوز که واکسن داخلی کرونا نیامده است، اما شخصا به خارجی و ایرانی بودن تعصب ندارم، اگر واکسن ایرانی کرونا بیاید و واکسیناسیون آغاز شود من هم مثل همه مردم نوع ایرانی واکسن را تزریق می‌کنم.

علی نصیریان درباره آخرین وضعیت جسمانی خود به خبرگزاری میزان گفت: خدا را شکر حالم خوب بوده و وضعیت عمومی‌ام هم مشکل خاصی ندارد، سعی می‌کنم با رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی و خانه نشینی کاری کنم که مبادا به بیماری کرونا مبتلا شوم. 

وی در همین راستا ادامه داد: نزدیک به یکسال است که خانه نشین هستم، البته با شرایط سنی من و شیوع بیماری کرونا این بهترین کار است زیرا این بیماری به هیچ وجه شوخی ندارد و ممکن خیلی راحت فرد را مبتلا نماید.

بازیگر فیلم سینمایی "مسخره باز" از رد کردن پیشنهادات بازی گفت و افزود: امسال پیشنهادات زیادی را برای بازی داشتم اما فارغ از کیفیت آثار همه را به خاطر بیماری کرونا رد کردم، مثل هر بازیگری دوست دارم جلوی دوربین بروم اما ترجیحم کار در شرایطی ایده آل است.

نصیریان با اشاره به تزریق واکسن کرونا اضافه کرد: هنوز که واکسن داخلی کرونا نیامده است، اما شخصا به خارجی و ایرانی بودن تعصب ندارم، اگر واکسن ایرانی کرونا بیاید و واکسیناسیون آغاز شود من هم مثل همه مردم نوع ایرانی واکسن را تزریق می کنم. 

وی در همین رابطه خاطرنشان کرد: وقتی یک واکسن به صورت عمومی زده می شود بدون شک آزمون و خطای خود را پشت سر گذاشته است، از سویی ما پزشکان خوبی داریم که به نظرم باید به آنها اعتماد کنیم. 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو