پماد پین کیلر و اطلاعات مهم برای مصرف آن

منبع: آرگا

79

1399/12/5

20:02


پماد هایی که به عنوان مسکن کاربرد دارند می توانند درد ها را با روش های گوناگونی مانند بی حسی و یا تاثیر مواد درونی بر روی بدن خاموش کنند. البته باید بدانید که عوارض این پماد ها بسیار کم تر از مواد شیمایی و قرص هایی می باشد که برای تسکین درد ها از آن ها استفاده می کنید.

پماد پین کیلر یکی از پماد های ضد درد می باشد و شما می توانید آن را برای نواحی مختلفی از بدن مانند بازو ها، شانه ها و دست ها استفاده کنید. این پماد عوارض بسیار کم تری نسبت به مواد شیمیایی دارد و می تواند درد شما را به مدت طولانی خاموش کند.

پماد پین کیلر

اطلاعات دارویی برای پماد پین کیلر

پین کیلر به معنای کشنده درد می باشد و می تواند هر نوع دردی را درمان کند و بسیاری از افراد مسن به راحتی می توانند از این پماد استفاده کنند. باید بدانید که افزایش سن برای همه افراد وجود دارد و علاوه بر آن می تواند بسیاری از بیماری ها را با خود به همراه داشته باشد. کهولت سن می تواند مشکلاتی نظیر فشار خون بالا و درد های استخوانی و عضلانی را با خود بیاورد. بسیاری از افراد سعی می کنند از مسکن های بسیار قوی برای درمان درد های خود استفاده کنند که کاری بسیار مضر بوده و آسیب های بسیاری به بدن آن ها وارد می شود بنابراین به شما توصیه می کنیم از این پماد استفاده کنید تا بتوانید بدون عوارض زیاد و هزینه ای بسیار کم درد های خود را تسکین دهید. این دارو حاوی مقادیر بسیار زیادی رزماری می باشد و زمانی که شما از آن استفاده می کنید گردش خون در بدنتان افزایش می یابد و درد های شما با بالا رفتن سوخت و ساز بدن به سرعت کم می شود و می توانید فعالیت های روزمره خود را شروع کنید.

موارد استفاده

به طور کلی این پماد برای درمان بسیاری از درد ها مورد استفاده قرار می گیرد و شما می توانید از آن به راحتی استفاده کنید اما بهتر است موارد استفاده از این پماد را بدانید.

  • تسکین درد در مهره های گردنی
  • درمان درد های ستون فقرات
  • درمان کمر درد های بسیار شدید
  • درمان پا درد هایی که اکثر افراد مسن از آن رنج می برند.
  • درمان درد های آرتروزی و مفصلی
  • درمان کلیه درد

طریقه استفاده

در نظر داشته باشید این پماد هم مانند سایر پماد هایی که در بازار وجود دارد موضعی می باشد و نباید وارد بدن شود. بنابراین زمانی که نقطه ای از بدن شما درد می کند می توانید مقداری مناسب از این پماد را روی آن بخش ماساژ دهید. برای بهره گیری بیش تر از این پماد می توانید آن را به مدت ۱۵ دقیقه ماساژ داده و در روز سه بار یعنی صبح، ظهر و شب از آن استفاده کنید.

نحوه استفاده از پماد

در نظر داشته باشید که استفاده از پماد های موضعی برای مدتی می تواند درد های شما را درمان کرده و. آن ها را خاموش کند و تا زمانی اثر دارد که بتوانید آن ها را به طور منظم استفاده کنید. پماد هایی که عملکردی شبیه به این نوع پماد دارند و می توانید از آن ها برای تسکین درد عضلات استفاده کنید شامل پماد کالاندولا، پماد ویکس و پماد متیل سالیسیلات می باشد. در نظر داشته باشید که می توانید با کلیک بر روی هر کدام از لینک ها اطلاعات دارویی ارزشمندی درباره پماد های مسکن بدست بیاورید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو