دانلود StudioLine Photo Pro 4.2.61 – ویرایش و مدیریت تصاویر کلان

دانلود StudioLine Photo Pro 4.2.61 – ویرایش و مدیریت تصاویر کلان


منبع: پی سی دی

109

1399/12/5

23:42


دانلود StudioLine Photo Pro 4.2.61 - ویرایش و مدیریت تصاویر کلان

StudioLine Photo Pro ابزار کامل در جهت مدیریت تصاویر است ، تصاویر را می توانید از دوربین، اسکنر وارد برنامه کنید و نرم افزار انواع فرمت های تصویری را پشتیبانی می کند. با StudioLine Photo شما می توانید به تصاویر خود توضیح اضافه کنید، تصاویر را با ایمیل ارسال کنید، از آن ها پرینت بگیرید، از آن ها اسلایدشو درست کنید، تصاویر خود را در وب منتشر کنید، آن ها را بر روی CD یا DVD رایت کنید. برنامه بیش از ۳۰ ابزار تصویری ارائه می دهد که به طور مثال با یکی از آن ها می توانید قرمزی چشم را از تصاویر بردارید، روشنایی یا کنتراست آن را تنظیم کنید. این نرم افزار در دو نمایشگر نیز پشتیبانی می کند.

StudioLine Photo Pro 4 نرم افزار بسیار موثر برای ویرایش حرفه ای و مدیریت مجموعه عکس های کلان مبتنی بر سرور است . بوسیله این ابزار به راحتی میتوان تصاویر خود را مدیریت و بر روی آن کنترل کامل داشت . به راحتی میتوانید تصاویر را بین دو سیستم Client و Server به اشتراک بگذارید و این کار را در سریعترین زمان ممکن انجام دهید . ویژگی بزرگ این ابزار پشتیبانی از فرمت های رایج و فرمت های ناشناخته ای است که کاربر را قادر میسازد هرگونه تصاویر خود را بین دو سرور مورد نظر خود منتقل و آنها را اجرا و به نمایش بگذارد .

همچنین میتوانید با StudioLine به راحتی تصاویر را ادیت و ویرایش نمایید و برای آنها افکت و … تعیین نمایید چرا که بسیاری از عکسهای گرفته شده توسط دوربین ، کیفیت لازم برای انتشار را ندارد که با Studioline photo pro در سری 4 آن این امکان بصورت ویژه قابل دسترس قرار گرفته است که باعث رضایت بیش از پیش کاربران این مجموعه برنامه ها شده است . تصاویر ایجاد شده در Studioline تماما طبقه بندی و بصورت اسلایدی و ساده برایتان به نمایش داده میشود که میتوانید علاوه بر اشتراک اینترنتی ، آنها را بر روی دیسک های DVD/CD نیز رایت نمایید .

ویژگی های StudioLine Photo Pro :

  • ساده و کاربردی
  • ایجاد افکت و ویرایش ساده تصاویر
  • امکان ایجاد سطح دسترسی
  • ایجاد اسلایدر
  • قابلیت ایجاد واترمارک های تجاری بر روی تصاویر
  • قابلیت اشتراک گذاری آسان
دانلود

نیم بها

دانلود نسخه جدید StudioLine Photo Pro

نسخهحجمسرور پی سی دی
نصبی119MBDOWNLOAD
 

– رمز فایل: www.p30day.com

تصاویر

دانلود StudioLine Photo Pro 4.2.61 - ویرایش و مدیریت تصاویر کلان

راهنمای نصب
1. فایل دانلود شده را با برنامه Winrar باز کنید و extract کنید.
2. نرم افزار را نصب کنید.
3. سریال داخل فایل Key را برداشته و برنامه را فعال کنید .
 
در صورتی که موفق به نصب و اجرای این نرم افزار نشدید به انجمن سایت پی سی دی مراجعه کنید و مشکل خود را مطرح نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو