بزرگ ترین انقلاب پس از انقلاب صنعتی! | مزایای شگفت انگیز خرید آنلاین

منبع: بیتوته

142

1399/12/6

05:24


بزرگ ترین انقلاب پس از انقلاب صنعتی! | مزایای شگفت انگیز خرید آنلاین



خرید فالوور فعال,خرید فالوور واقعی و فعال

خرید فالوور اینستاگرام

 

خرید آنلاین لباس، سایت خرید آنلاین کتاب، سفارش اینترنتی غذا، پیج اینستاگرامی زیورآلات، خرید فالوور اینستاگرام و… ؛ عباراتی که برای خیلی از ما آشنا هستند! اما به راستی چه شد که از فشار جمعیت در بازار تهران به سفارش از سایت دیجی کالا و پیج های اینستاگرامی رسیدیم؟ چه شد که از پخش تراکت تبلیغاتی به جذب مخاطب و خرید فالوور اینستاگرام روی آوردیم؟

 

ما در میان پرده‌ی تاریخی یک انقلاب بزرگ هستیم!

 

چرا خرید آنلاین تا به این حد محبوب شده است؟!

بر هیچ کدام از ما پوشیده نیست که اینترنت چه انقلاب بزرگی در نحوه زندگی ما ایجاد کرده است. یکی از عرصه هایی که بیشترین تاثیر را از این انقلاب گرفته حوزه خرید و فروش و به طور کلی تجارت الکترونیکی است. امروزه در سراسر جهان از کشورهای پیشرفته تا کشور های جهان سوم همه و همه به دلیل مزایای بیشمار خرید اینترنتی، آن را به روش های مرسوم خرید حضوری از فروشگاه ها و مراکز خرید ترجیح می دهند.

 

اما دلایلی که بسیاری از مردم عاشق خرید آنلاین هستند چیست؟ مهم ترین و پربازدید ترین سرویس های خرید و فروش آنلاین کدام اند؟ چرا خرید آنلاین تا به این حد محبوب شده است؟ 

 

اینستاگرام | موفق ترین ابزار برای کسب و کار!

اینستاگرام که در ابتدا به عنوان یک شبکه اجتماعی خیلی معمولی و با هدف ارتباط بیشتر از طریق اشتراک گذاری تصاویر کاربران به وجود آمده بود امروز تبدیل به یکی از مهم ترین سرویس های خرید و فروش جهان شده است! شاید ۷ سال پیش کسی فکرش را هم نمی کرد که روزی برسد که خرید فالوور مانند خرید یک مغازه بزرگ تر مهم باشد و دغدغه صاحبان کسب و کار از تبلیغات تلویزیونی به تلاش برای جذب مخاطب از طریق تبلیغات اینستاگرامی و همچنین خرید فالوور فعال اینستاگرام بدل شود.

 

اما چه چیز خرید اینترنتی خصوصا خرید از پیج های اینستاگرامی را محبوب کرده است؟

 

راحتی | روی کاناپه بنشیدید و خرید کنید! 

بدون شک راحتی بزرگترین مزیت خرید آنلاین است. به راستی در کجای دنیا می توانید ساعت ۲ نیمه شب به خرید لباس بپردازید؟ در خرید آنلاین هیچ خطی برای انتظار وجود ندارد و یا منتظر صندوق داران برای پیگیری خریدتان نیستید و تنها در عرض چند دقیقه می توانید خرید خود را انجام دهید. فروشگاه های آنلاین خصوصا فروشگاه های اینستاگرامی این فرصت را به ما می دهند که در هر ساعتی از شبانه روز با خیال آسوده خرید کنیم. همچنین نه تنها برای خرید محصولاتی مانند کتاب های الکترونیکی که بلافاصله پس از پرداخت مبلغ در دسترس شما هستند هیچ محدودیت زمانی‌ای وجود ندارد بلکه با تهیه نسخه غیر فیزیکی از محصول مورد نظرتان به زنده ماندن یک درخت نیز کمک می‌ کنید!

 

قیمت های ارزان ترو بهتر |‌ یک رابطه دو سر سود!

قیمت های اقتصادی یکی دیگر از مزیت های خرید و فروش آنلاین است. چون شما در اکثر موارد بدون درگیر شدن با واسطه ها مستقیماً از تولید کننده یا فروشنده خرید می کنید. به علاوه، در اینترنت با ابزار هایی مانند ترب و ایمالز مقایسه قیمت ها بسیار آسان تر است. از طرفی یک فروشنده آنلاین هزینه هایی مانند آب، برق، گاز، مالیات و اجاره مغازه را پرداخت نمی کند و می تواند محصولش را با سود بسیار کمتری به دست شما برساند.

 

نه تنها خرید آنلاین یک خرید به صرفه از لحاظ قیمت محصول برای شماست بلکه در هزینه هایی مانند، بنزین، استهلاک خودرو و پارکینگ نیز صرفه جویی می کند!

 

این صرفه جویی در هزینه در پیج های اینستاگرامی از سایت های آنلاین هم کمتر است! چرا که سایت ها در فواصل زمانی مشخص باید هزینه برنامه نویس، نویسنده محتوا و هاست و پلاگین های وب سایتشان را پرداخت کنند، اما یک کسب و کار اینستاگرامی تقریبا هیچ هزینه ای جز خرید فالوور یا خرید لایک و خرید کامنت اینستاگرام آن هم در مراحل ابتدایی کارش نمی کند!

 

تنوع بیشتر، قدرت انتخاب بیشتر!

تنوع انتخاب های در دسترس شما در بسترهای آنلاین واقعا شگفت انگیز است! با یک سرچ کوچک می توانید هر برند یا کالای خاصی را که به دنبال آن هستید پیدا کنید. علاوه بر آن قیمت و کیفیت کالاهای مختلف را با هم مقایسه می کنید و بهترین انتخاب را از بین اقیانوسی از محصولات متنوع خواهید داشت! ضمن این که قرار نیست فشار جمعیت حین انتخاب رنگ لباس مورد علاقه تان شما را با خودش ببرد!

 

مقایسه قیمت راحت تر | با خیال راحت خرید کنید!

 مقایسه و تحقیق درباره محصولات و قیمت آنها به صورت آنلاین بسیار آسان تر است. به عنوان مثال اگر در حال خرید لوازم خانگی هستید، می توانید نظرات مصرف کننده ها و خریداران آن محصول را به دقت بررسی کنید و قیمت پیج ها و سایت های مختلف را با هم مقایسه کنید.

 

تجربه یک خرید آرام و بدن دردسر دور از ازدحام جمعیت!

 مهم نیست تا چه حد اجتماعی و مردم دوست باشید، هیچ کس از خیل عظیم مردم در سرتاسر فروشگاه خوشش نمی‌ آید؛ به خصوص در تعطیلات یا جشنواره ها. همچنین، ازدحام خریداران در برخی مواقع خواه ناخواه به ما احساس اضطراب می دهد و نمی توانیم درست کالای مورد نظرمان را پیدا کنیم. 

 

همه این مشکلات با خرید آنلاین دیگر هیچ معنی‌ای نخواهند داشت. در ضمن دیگر لازم نیست برای یک جای پارک ۶۰۰ متر بالاتر از فروشگاه با راننده های دیگر گلاویز شوید! 

 

با فشار فروشنده خداحافظی کنید!

اغلب اوقات وقتی که برای خرید بیرون هستیم، در نهایت چیزهایی می خریم که واقعاً به آنها نیازی نداریم. همه این ها به دلیل فشار مغازه داران و مهارت فروشندگی آنان است که ما را مجبور به انجام این خریدها می کنند.

 

با خیال آسوده خریدهای محرمانه را انجام دهید!

همه ما قبول داریم که بعضی از خریدها بهتر است در خلوت انجام شود. فروشگاه های آنلاین بهترین گزینه برای خریدهای محتاطانه هستند. خرید چیزهایی مانند لوازم بهداشت جنسی و یا لباس های زیر زنانه و مردانه. خرید از اینستاگرام به ما این امکان را می دهد که لوازم خصوصی مان را بدون خجالت خریداری کنیم.

 

اینستاگرام | بهترین ابزار خرید و فروش آنلاین در انتظار شماست!

بخش عظیمی از مشاغل و خدمات بزرگ و کوچک به عنوان بخشی از بازاریابی آنلاین خود از اینستاگرام و تعامل با فالوورهای اینستاگرام استفاده کرده اند. 

 

جالب است بدانید که در اینستاگرام بیش از ۱۵۰ حساب کاربری فعال وجود دارند که روزانه حداقل یک بار حسابشان را چک می کنند! این یعنی یک فرصت خوب و تکرار نشدنی برای توسعه کسب و کارتان!

 

کسب و کارهای اینستاگرامی | فالوور ها زیر ذره بین اینستاگرام!

اینستاگرام مکانی است که افراد برای کشف و اشتراک احساسات خود به آنجا می روند. خرید از طریق اینستاکرام به مردم یک ویترین بصری می دهد و این حس به آنان القا می شود که محصولات جدید و کسب و کارهایی را که دنبال می کنند طبق سلیقه خودشان کشف کرده اند. 

 

با بیش از۲۰۰ میلیون حساب کاربری که ۱۵۰ میلیون از آن ها فعالیت روزانه دارند؛ عرضه محصولات در اینستاگرام فرصت های بیشتری را برای نمایش خدمات شما و رشد کسب و کارتان فراهم می کند و افراد بیشتری می توانند با برند تجاری شما آشنا شوند و به آن اعتماد کنند!

 

زمان خوبی برای تجارت در اینستاگرام است؛ این گفته ما نیست! بلکه نظر کارشناسان اقتصاد جهانی ست! به طور قطع افزودن این روش بازاریابی در شبکه های اجتماعی به تجارت‌تان می تواند یک شانس بزرگ برای شما باشد. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که تصاویر زیبایی ازمحصولات و خدماتتان در صفحه قرار دهید تا در کمترین حالت افزایش دویست درصدی رشد و فروش محصولاتتان را تجربه کنید!

 

جذب فالوور در اینستاگرام | چه طور در اینستاگرام مشهور شویم؟

اینستاگرام بستری خلاق برای ارائه خدمات و شخصیت کاری شماست! درست است که بخش بزرگی از موفقیت کسب و کارتان در گرو عرضه مناسب و استراتژی از قبل چیده شده شماست اما همیشه جذب کاربر در اینستاگرام آسان نیست! شما تمام سال را برای جلب اعتماد مخاطبان وقت ندارید و چه بسا با صرف بیش از حد زمان با خطر شکست مواجه شوید!

 

چاره چیست؟ 

یکی از راه هایی که امروزه پیشنهاد می شود خرید فالوور فعال و واقعی اینستاگرام است. با خرید فالوور فعال در اینستاگرام اثری مانند اثر توپ برفی ایجاد می کنید. این بدان معناست که فالوور بالا در مخاطبین ایجاد اعتماد می کند تا شما را دنبال کنند و بالا رفتن فالوور فعال در پیج شما هر روز مخاطبان بیشتری را جذب می کند. خبر خوب این است که پس یک یا دو بار خرید فالوور فعال دیگر نیازی به زیر و رو کردن سایت های مختلف برای خرید فالوور ارزان بدون ریزش ندارید!

 

بهترین مرکز ارائه خدمات خرید فالوور فعال اینستاگرام | خرید فالوور ارزان بدون ریزش!

احتمالا شما هم سایت ها و صفحات اینستاگرامی ایرانی زیادی برای خرید فالوور فعال دیده اید! صفحاتی همه ادعای فروش فالوور واقعی و فعال دارند در حالی که فالوورهای خودشان از ۱۰۰ عدد بالاتر نرفته اند!

 

مراقب کلاهبرداران و سودجویان اینترنتی باشید! خرید فالوور غیر فعال و فیک نه تنها به کسب و کار و سطح تعامل در پیج شما کمکی نمی‌ کند بلکه شما را قربانی الگوریتم و سیاست های جدید اینستاگرام کرده و صفحه تان را تا مرز بسته شدن می برد! به این ترتیب راه رسیدن به سطح تعامل بالا را برایتان چندین برابر گذشته سخت می کند!

 

پیشنهاد شما چیست؟ | خرید فالوور فعال واقعی با قیمت اقتصادی!

پیشنهاد ما به شما خرید فالوور از سایت کافه فالوور است! کافه فالوور یکی از قدیمی ترین سایت ها در زمینه فروش فالوور فعال و واقعی اینستاگرام است. از آن مهم تر این است که فالوورهای کافه فالوور همه ایرانی و فعال هستند!

 

همچنین تیم کافه فالوور تا انتهای دریافت سفارش در کنار شما هستند و شما را راهنمایی می‌ کنند تا بهترین بازخورد را از خریدتان داشته باشید.

 

ویژگی های کلیدی و مهم کافه فالوور:

خدمات ارائه شده توسط کافه فالوور توسط کاربران حقیقی و واقعی انجام می گیرد

کافه فالوور از شما درخواست رمز عبور اکانت اینستاگرام نخواهد کرد

کافه فالوور دریافت سفارش در کمترین زمان ممکن را ضمانت می کند

شما می توانید هر زمانی که احساس نیاز کردید از پشتیبانی ۲۴ ساعته سایت کافه فالوور استفاده کنید!

 

نکاتی در مورد چگونگی افزایش تعامل با خریداران در اینستاگرام

• عکس های واقعی از محصولتان ارسال کنید.

 

• محتوای تولید شده توسط مشتری را به اشتراک بگذارید و تصاویر فالوورها در صفحه تان قرار دهید. مهم نیست تصاویرشان تا چه حد بی کیفیت یا تار افتاده اند.

 

• هرجایی که می توانید عکس بگیرید. نیازی نیست که تمام عکس ها در آتلیه های خاص یا توسط عکاسان ماهر گرفته شده باشند؛ محصول را در زندگی واقعی به نمایش بگذارید.

 

• با برندها و صفحات دیگری که مکمل و هم سو با برند شما هستند همکاری کنید. آن ها را به فالوور ها پیشنهاد دهید و به هیچ عنوان گارد نگیرید.

 

• داستان زندگی خودتان را داشته باشید؛‌ گاهی از موضوع اصلی پیج فاصله بگیرید و حرف های متفرقه با کاربران بزنید. در مناسبت های اجتماعی با فالوورها ارتباط برقرار کنید و نه از زاویه دید یک فروشنده بلکه از جایگاه یک انسان به آن ها نگاه کنید.

 

• به یاد داشته باشید، هدف همه رسانه های اجتماعی، اجتماعی بودن است! تمرکز را بر روی فروش نگذارید و با فالوورها دوست باشید.

 

• از هشتگ ها به کرات استفاده کنید. هشتگ اختصاصی خودتان را داشته باشید. زیر تمام تصاویر حتما هشتگ بزنید.

 

• حتما تمامی کامنت ها را جواب بدهید؛ در دایرکت با کاربران تعامل کنید.

 

• استوری روزانه را فراموش نکنید!

 

• به مخاطبانتان یادآوری کنید که تا چه حد خاص هستند! فراموش نکنید که همواره به آن ها نشان دهید که تا چه حد برای آن ها و سلیقه و رضایتشان اهمیت قائلید.

 

سخن پایانی | مدیریت پیج اینستاگرام

فراموش نکنید که مدیر کسب و کار شما کسی جز خود شما نیست و کسی هم به شما نخواهد گفت که باید چه کنید. خرید فالوور اینستاگرام هم یکی از همین کارهاست که در نهایت خود شما باید برای انجام دادن یا ندادن آن تصمیم بگیرید. اما اگر در نهایت تصمیم به خرید فالوور فعال و واقعی برای پیشرفت صفحه تان گرفتید به شما خرید از فروشگاه های معتبر ایرانی مانند کافه فالوور است که مدت‌هاست امتحان خود را در زمینه کسب و کارهای اینستاگرامی پس داده است. همچنین برای پرسیدن سوالاتتان در باره خرید فالوور اینستاگرام می توانید با پشتیبانی تیم کافه فالوور در هر ساعتی از شبانه روز در ارتباط باشید.

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو