20 ایده بهترین عیدی برای بچه ها در سال 1400

منبع: زیبامون

241

1399/12/6

12:49


در این بخش از زیبامون، چند تا ایده عالی و کاربردی که به شما کمک میکنه بهترین عیدی برای بچه ها در سال 1400 تهیه کنید، آماده کردیم.

20 ایده بهترین عیدی برای بچه ها در سال 1400

عیدی گرفتن یکی از لذت بخش ترین تجربه هایی هست که معمولا همه ما ایرانی ها از دوران کودکی و با شروع سال جدید تجربه کردیم و گاهی اوقات با هدیه گرفتن یک وسیله جدید و خاص، بسیار خوشحال و هیجان زده شدیم!

اگه امسال قصد دارید برای بچه ها عیدی تهیه کنید بهتون پیشنهاد میکنیم ابتدا با ایده های عالی و کاربردی که در این قسمت از زیبامون دات کام برای خرید بهترین عیدی برای بچه ها در سال 1400 آماده کردیم آشنا بشید و سپس با توجه به شناختی که از دختر بچه ها یا پسر بچه های مورد نظر خودتون دارید، بهترین و جذاب ترین عیدی رو برای اونها تهیه کنید و خاطره بسیار خوبی رو از عید 1400 در ذهن آنها باقی بگذارید!

 

بهترین عیدی برای دختربچه ها 

 

کیت مخصوص نساجی و بافندگی برای دختر بچه ها

این کیت ها، مجموعه ای از نخ های رنگی، قلاب، نقشه بافندگی و تخته مخصوص هستند که به بچه ها این امکان رو میده تا با توجه به نقشه ای که در دست دارند، یک تکه پارچه با سلیقه و رنگبندی مورد نظر خودشون ببافند و لذت ببرند.

نخ های مورد استفاده در این کیت، حالت کشی و ضخیم دارند که باید با استفاده از قلاب، به طور منظم در هم بافته بشن تا در نهایت یک تکه پارچه بافته شده و جذاب ایجاد بشه.

 

کیت مخصوص نساجی و بافندگی

 

کالیمبا (Board Kalimba)

کالیمبا نوعی ساز تیغه ای هست که در دسته سازهای موسیقی بومی های آفریقا قرار میگیره. وقتی تیغه های این دستگاه موسیقی رو با انگشت دست لمس کرده یا فشار بدید با توجه به ارتعاشاتی که در این تیغه ها به وجود میاد، اصوات موسیقی تولید میشه و میتونید با استفاده از کتاب آواز و طراحی بصری، موسیقی های جذابی رو در کمترین زمان ممکن با استفاده از این ابزار طراحی و اجرا کرد. کالیمبا میتونه یکی از بهترین هدیه ها برای کودکان علاقه مند به موسیقی باشه.

 

کالیمبا

 

بال پروانه پوشیدنی

دختر بچه ها عاشق رویا پردازی هستند و اگه یک بال پروانه بزرگ و زیبا به آنها هدیه دهید میتونن تا ساعت ها و حتی روزهای طولانی با این بال پروانه سرگرم شده و خودشون رو یک پروانه آزاد و رها تصور کنند! این بال پروانه پوشیدنی بسیار سبک هست و با استفاده از کش روی شانه قرار میگیره و دارای دو بند کوچک در دو انتهای بال پروانه هست که این حلقه ها در انگشتان دست قرار میگیرند و مانند یک بال واقعی در پشت کودکان باز میشن.

 

بال پروانه پوشیدنی

 

پازل چوبی با قطعات کوچک

پازل یکی از بازی های سرگرم کننده و جذابی هست که تمام کودکان و به خصوص دختر بچه های باهوش و زیرک به آن علاقه مند هستند. شما میتونید یک پازل که با قطعات کوچک و چوبی (ضخیم) درست شده رو تهیه کنید و به عنوان عیدی سال 1400 به دختر بچه ها تقدیم کنید. این پازل ها نه تنها ماندگاری بالایی خواهند داشت بلکه تاثیر خیلی خوبی هم در افزایش تمرکز و هوش کودکان خواهد داشت.

 

پازل چوبی با قطعات کوچک

 

جوراب بلند و بامزه

با خرید این جورابهای بلند و بامزه و رنگارنگ، میتونید شوق و هیجان رو در چشم های دختر بچه های زیبا مشاهده کنید. این جورابهای جذاب در رنگ بندی و طرح های متنوع وجود دارند که میتونید با توجه به رنگ و طرح مورد علاقه دختر بچه ها خریداری کنید و به عنوان عیدی به انها تقدیم کنید.

 

جوراب بلند و بامزه

 

راکر زیبا به شکل اسب تک شاخ

اگه قصد دارید برای یک دختر بچه 3 تا 5 ساله عیدی جذاب و خاص بگیرید، بهتون پیشنهاد میکنیم این اسب تک شاخ راکر که دارای پوشش مخمل و نرم هست رو تهیه کنید. اسب سواری با این راکر خانگی، نه تنها باعث ایجاد شوق و هیجان در کودکان میشه بلکه یک بازی سرگرم کننده و مهیج برای انها هم محسوب میشه.

 

راکر زیبا به شکل اسب تک شاخ

 

ست شیرینی پزی با طرح یونیکورن

دختر بچه ها عاشق شیرینی پزی و آشپزی هستند و از همان سن کودکی تمایل دارند تا در این کارهای هیجان انگیز و خاص مشارکت داشته باشند. شما میتونید با عیدی دادن این ست بچه گانه مخصوص شیرینی پزی که دارای طرح یونیکورن هست به این علاقه مندی دختر بچه ها و کودکان بال و پر دهید و به اونها کمک کنید تا استعداد خودشون رو در این زمینه کشف کنند.

 

ست شیرینی پزی با طرح یونیکورن

 

حتما بخوانید: 47 مدل مانتو بهاره 1400| مدل مانتو عید 1400

 

بهترین عیدی برای پسر بچه ها 

 

لگو یا پازل 

لگو یا پازل یکی از بهترین بازی های فکری برای پسر بچه هاست و میتونه جز بهترین عیدی ها برای اونها محسوب بشه. این لگوها دارای نقشه و دستورالعمل های دقیق در سطح های مختلف از جمله آسان، متوسط و سخت هستند که میتونید با توجه به سن و سال پسر بچه ها بهترین مدل لگو رو تهیه کنید و به عنوان عیدی سال نو به انها تقدیم نمایید.

 

لگو یا پازل 

 

سودوکو با مهره های رنگی

سودوکو با مهره های رنگی یا ColorKu، نوعی از بازی محبوب سودوکو هست که با استفاده از مهره های رنگی و در یک تخته چوبی طراحی شده است. این سودوکو دارای 81 تیله در 9 رنگ و 104 کارت پازل هست که میتونه بهترین عیدی سال 1400 برای پسر بچه های باهوش باشه.

 

سودوکو با مهره های رنگی

 

ماشین کنترلی

پسر بچه ها از کودکی عاشق ماشین سواری هستند و شما میتونید با خرید یک ماشین کنترلی و خاص به عنوان عیدی سال جدید، انها را سورپرایز کنید. بازی با ماشین کنترلی میتونه لحظات خیلی خوب و هیجان انگیزی رو برای پسر بچه ها به وجود بیاره و اونها رو تا ساعتهای طولانی سرگرم نگه داره.

 

ماشین کنترلی

 

ست تیر اندازی با کمان مخصوص کودکان

تیر اندازی با کمان هم از جمله کارهای مورد علاقه برای پسر بچه هاست و این ست تیر کمان که مخصوص بچه ها طراحی شده میتونه هیجان و شوق بسیار زیادی رو برای آنها به وجود بیاره. تیرهای این تیر کمان همانطور که در تصور مشخص هست به شکل گرد و توپی و نرم طراحی شده تا هیچ گونه آسیبی به محیط اطراف وارد نکنه و برای بازی کردن کودکان در محیط بیرون یا داخل خانه هم کاملا ایمن هست.

 

ست تیر اندازی با کمان مخصوص کودکان

 

اسکوتر برقی

اسکوتر برقی میتونه یک تجربه هیجان انگیز و جدی و سرگرم کننده برای پرسه زدن در پارک، محیط های بزرگ و خیابان های خلوت و ایمن باشه و یکی از هدیه های خیلی مناسب برای عیدی دادن به پسر بچه های 8 سال به بالا محسوب میشه.

 

اسکوتر برقی

 

لباس اسفنجی سوپرقهرمان

پسر بچه ها به شخصیت های کارتونی که دارای شخصیت سوپر قهرمان هستند بسیار علاقه مند بوده و تمایل دارند شبیه به آنها شوند. شما میتونید این لباس اسفنجی که شبیه به این شخصیت های کارتونی و سوپر قهرمان طراحی و دوخته شده رو به عنوان عیدی سال 1400 به انها تقدیم کنید و این پسر بچه ها رو به سوپر قهرمان دنیای واقعی خود تبدیل کنید.

 

لباس اسفنجی سوپرقهرمان

 

حتما بخوانید: متن تبریک عید نوروز 1400 رسمی و دوستانه

 

بهترین عیدی برای کودکان

 

بازی فکری

بازی فکری و معمایی از جمله بهترین هدیه هایی هستند که میتونید برای بچه ها تهیه کنید و به آنها این امکان رو بدید تا خودشون رو به چالش بکشند و از قدرت تفکر و تمرکز خودشون به بهترین شکل ممکن استفاده کنند. بازی های فکری و معمایی انواع مختلفی دارند که میتونید متناسب با سن بچه ها از سطح متوسط تا سخت آن را تهیه کرده و به عنوان عیدی به آنها تقدیم کنید. این بازی های فکری برای کودکان بالای 6 سال مناسب هستند.

 

بازی فکری

 

عروسک با جزئیات کامل

اگه تمایل دارید آناتومی بدن رو به بهترین شکل ممکن به کودکان اموزش بدید بهترین پیشنهاد این هست که این مدل عروسک خاص رو تهیه کنید. این عروسک به گونه ای طراحی شده که تمام اعضای بدن در داخل شکم ان تعبیه شده و با باز کردن زیپ که بر روی شکم عروسک وجود داره میشه به این اعضای بدن دسترسی پیدا کرد و هر کدام رو به طور جداگانه به کودکان معرفی کرد. این عروسک برای کودکان علاقه مند به پزشکی بسیار مناسب هست و تجربه ای شگفت انگیز و خاص رو برای اونها ایجاد میکنه.

 

عروسک با جزئیات کامل

 

ظرف غذای کودک خاص و ویژه

اگه به فکر خرید یک عیدی کودکانه و کاملا کاربردی هستید، بهتون پیشنهاد میکنیم یک ظرف غذای کودکانه با طراحی خاص و متفاوت تهیه کنید. این ظرف غذا باعث میشه تا کودکان همیشه مشتاق غذا خوردن باشند و مشکلاتی که در این زمینه وجود داره رو حل میکنه!

 

ظرف غذای کودک خاص و ویژه

 

سطل مخصوص برف بازی یا بازی با شن

برف بازی در زمستان یا بازی با شن ساحل یکی از تجربه های شیرین برای کودکان هست. سلطهای مخصوص بازی با برف و شن میتونه این تجربه رو لذت بخش کنه و به اونها این امکان رو میده تا با برف و شن، مجسمه های خاص و زیبا درست کنند. شما میتونید کیت مخصوص برف بازی یا بازی با شن رو به عنوان عیدی سال 1400 به کودکان تقدیم کرده و لذت بازی با برف یا شن رو برای اونها چند برابر کنید.

 

سطل مخصوص برف بازی یا بازی با شن

 

کتاب های آموزش الفبا برای کودکان

کتاب های آموزشی که با استفاده از تصاویر مختلف و جذاب الفبای انگلیسی و فارسی رو به کودکان آموزش میدن هم از جمله هدیه های مناسب برای کودکان هست که میتونید به عنوان عیدی سال جدید برا کودکان تهیه کنید.

 

کتاب های آموزش الفبا برای کودکان

 

ساعت زنگ دار مخصوص کودکان

یک ساعت زنگ دار که دارای طراحی بامزه و جالب هست نه تنها میتونه اتاق خواب کودکان رو زیبا کنه بلکه میتونید با استفاده از اون ساعت خواب و بیدار شدن رو هم به کودکان اموزش بدید.

 

ساعت زنگ دار مخصوص کودکان

 

حتما بخوانید: زمان کاشت سبزه با دانه های مختلف برای عید نوروز 98

 

سخن آخر

عیدی گرفتن و عیدی دادن یکی از تجربه های شیرین برای تمام افراد و به ویژه کودکان هست که باعث میشه شوق و هیجان خیلی خوبی برای اونها به وجود بیاد. بهتره قبل از خرید عیدی به علاقه مندی کودکان توجه کنید و هدیه ای تهیه کنید که مورد علاقه آنها بوده و یا اینکه با استفاده از ان بتونن چیز جدیدی یاد بگیرند و هوش و حافظه انها تقویت بشه!

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو