مدل رنگ مو عید 1400، رنگ موی ترند بهار 2021

منبع: زیبامون

543

1399/12/6

17:14


جدیدترین مدل های رنگ مو برای عید 1400 که در بهار و تابستان 2021 ترند هستند رو در این بخش از زیبامون ببینید و ایده بگیرید.

مدل رنگ مو عید 1400، رنگ موی ترند بهار 2021

با نزدیک شدن به سال جدید و عید نوروز، بسیاری از خانمها تمایل دارند تا تغییراتی رو در رنگ موهای خودشون ایجاد کنند و از این طریق،  استایلی متفاوت تر و جذاب تر برای سال جدید و عید 1400 داشته باشند!

اگرچه انتخاب رنگ مو جدید و شیک موضوعی کاملا سلیقه ای هست و شما میتونید از هر رنگ مویی که دوست دارید برای تغییر رنگ موهای خودتون استفاده کنید اما بهترین پیشنهاد این هست که ابتدا مدل های رنگ مو جدید و ترند در سال 1400 و 2021 رو بشناسید و بعد متناسب با علاقه مندی و سلیقه خودتون، بهترین و جذاب ترین رنگ مو که تناسب خیلی خوبی با رنگ پوستتون داره رو انتخاب کنید و رنگ موهاتون رو به زیباترین شکل ممکن تغییر بدید.

 به همین منظور، ما در این بخش از زیبامون دات کام مجموعه ای از جدیدترین مدل های رنگ مو برای عید 1400 رو گرداوری کردیم که میتونید از این رنگ موهای جذاب ایده بگیرید. لازمه بدونید این رنگ موها جز رنگ موهای ترند و پرطرفدار در بهار و تابستان 2021 نیز هستند!

 

رنگ مو بلوند با تناژ زرد، ترند رنگ مو برای عید 1400

اگرچه تا کنون موهای زرد بعد از دکلره کردن موها مورد پسند خانمها نبوده اما به تازگی رنگ مو بلوند با تناژ زرد جز رنگ موهای ترند و پرطرفدار برای بهار 2021 و عید 1400 قرار گرفته و سلبریتیهایی همچون کایلی جنر (Kylie Jenner) و اما چمبرلین (Emma Chamberlain) از این رنگ مو جدید و خاص استفاده کردند.

 

رنگ مو بلوند با تناژ زرد

 

هایلایت و بلوند کردن مو در قسمت جلو سر، رنگ مو جدید برای عید 1400

هایلایت کردن مو یا بلوند کردن موها در قسمت جلوی سر یکی از پرطرفدارترین ترندهای رنگ مو هست که در چند ماه اخیر بسیار پرطرفدار و محبوب شده است. این روند رنگ مو برای اولین بار توسط کایلی جنر مورد استفاده قرار گرفت و بعد از ان در بین سایر سلبریتیها از جمله دوآ لیپا (Dua Lipa) نیز مورد استفاده قرار گرفت و به تدریج در بین خانمها محبوب شد. 

شما میتونید از هر رنگ مویی که دوست دارید برای ایجاد این هایلایت جذاب در قسمت جلوی موهای خود استفاده کنید و جذابیت بیشتری رو برای موها و چهره خود در عید 1400 به وجود بیارید.

 

هایلایت جلو مو

 

رنگ مو عسلی قهوه ای (Honey Bronde)، رنگ مو جدید برای عید 1400

این رنگ مو جذاب و شیک که دارای سایه طلایی، قهوه ای و عسلی هست رو احتمالا بر روی موهای خانواده کارداشیان و جنر دیدید و توجهتون بهش جلب شده! این رنگ مو جذاب و شیک برای خانمهایی که دارای رنگ مو قهوه ای هستند و تمایل دارند یک تغییر ظریف و زیبا برای بهار 1400 داشته باشند، گزینه مناسبی هست.

 

رنگ مو عسلی قهوه ای

 

رنگ مو نقره ای براق (Sleek Silver)، ترند رنگ مو برای عید 1400

مطمئن باشید هر عکسی که در سال جدید با موهای به رنگ نقره ای براق بگیرید، خاص و خیره کننده خواهد شد و هنگامی که موهاتون شروع به رشد کردن میکنه هم اصلا نباید نگران رنگساژ کردن و ترمیم رنگ موهاتون باشید چراکه این رنگ مو جذاب و خاص با ریشه های رشد کرده و تیره نیز همچنان جذاب و مد روز خواهد بود.

 

رنگ مو نقره ای براق

 

حتما بخوانید: ترکیب رنگ مو دودی نقره ای جذاب و جدید 2020 + عکس

 

رنگ مو قرمز کولا (Cola Red)، ترند رنگ مو در بهار 2021

رنگ مو قرمز کولا هم جز رنگ موهای جذاب و با طراوتی هست که در بهار 2021 ترند شده و زندیا (Zendaya) با انتخاب این رنگ مو جذاب، طرفداران خودش رو متحیر کرد! این رنگ مو با تناژ قرمز یکی از انتخاب های خاص و جسورانه برای شروع فصل جدید هست و میتونه تغییرات چشمگیری رو در چهره و استایل شما به وجود بیاره.

 

رنگ مو قرمز کولا

 

رنگ مو کاراملی قهوه ای(Caramel Brown) برای عید 1400

این رنگ مو جذاب و شیک که ترکیبی ظریف از رنگ مو کاراملی و قهوه ای هست میتونه به راحتی گرمای خیلی خوبی رو به رنگ پوست شما اضافه کنه و جذابیت چهره و استایل شما رو برای شروع سال جدید چند برابر میکنه. شما میتونید با استفاده از چند رشته هایلایت روشن و بلوند در لابه لای موها، جذابیت این رنگ مو رو چند درجه بیشتر کنید.

 

رنگ مو کاراملی قهوه ای

 

رنگ مو صورتی (Pink)، ترند رنگ مو بهار 2021

اگه شما هم جز طرفداران رنگ صورتی هستید، بهترین پیشنهاد این هست که در بهار 2021، این رنگ مو ملیح و زیبا رو بر روی موهاتون امتحان کنید. از جمله افراد مشهوری که از رنگ مو صورتی و زیبا استفاده کردند میتونیم به Demi Lovato، Katy Perry، Kylie Jenner، Hailey Baldwin و Kim Kardashian اشاره کنیم. این رنگ مو فانتزی میتونه طراوت و جذابیت ویژه ای رو برای موها و چهره شما در سال جدید به همراه داشته باشه.

 

رنگ مو صورتی

 

رنگ مو بلوند پلاتینی (Platinum Blonde)، ترند رنگ مو برای عید 1400

رنگ مو بلوند پلاتینی از جمله رنگ موهای فوق العاده روشن و خاص هست که لازمه برای ایجاد رنگ مو لازمه که حتما به سالن های تخصصی رنگ مو مراجعه کنید تا موهاتون بعد از دکلره و رنگ شدن کمترین آسیب رو ببینه. این رنگ مو زیبا و خاص به مراقبت خیلی زیادی نیاز داره و چهره خانمها رو فوق العاده جذاب میکنه.

 

رنگ مو بلوند پلاتینی

 

رنگ مو بلوند قارچی (Mushroom Blonde) ترند رنگ مو در بهار 2021

این رنگ مو جذاب و خاص ترکیبی از چند تناژ مختلف از جمله قهوه ای روشن، بژ و خاکستری هست که در نهایت حالتی خاکستری و خاص دقیقا شبیه به رنگهایی که در قسمت زیری قارچ دیده میشه رو برای موها به وجود میاره. این روش از رنگ کردن موها میتونه یکی از روشهای ایده آل برای پوشش دادن هایلایت های روشن و قدیمی موها باشه و رنگ و رویی جدید و زیبا رو برای موها ایجاد میکنه.

 

رنگ مو بلوند قارچی

 

رنگ مو مشکی براق (Golden Black)، ترند رنگ مو برای عید نوروز 1400

اگه به رنگ مو تیره هستید حتما این رنگ مو مشکی براق و خیره کننده رو برای عید 1400 امتحان کنید. راز این زرق و برق و درخشش موهای مشکی استفاده از رنگ مو مشکی به اضافه مقدار کمی آندرتون طلایی یا واریاسیون طلایی هست.

 

رنگ مو مشکی براق

 

حتما بخوانید: بهترین رنگ مو هایلایت تیره و روشن روی موی مشکی + عکس

 

سخن آخر

تغییر در رنگ موها نه تنها باعث میشه موها و چهره ای زیباتر و جذاب تر داشته باشید بلکه تاثیر خیلی زیادی بر روی بهبود روحیه شما داره و باعث میشه احساس اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید به شرطی که کار رنگ کردن موها رو به یک متخصص حرفه ای در زمینه رنگ مو بسپارید تا نتیجه کار فوق العاده زیبا و خیره کننده باشه.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو