بهترین بازی ها مسابقه ای در سال 2020 برای کامپیوتر

بهترین بازی ها مسابقه ای در سال 2020 برای کامپیوتر


منبع: پی سی دی

155

1399/12/6

22:36


بازی های مسابقه ای که از سی بای ها شماینی هستند بسیار طرفدار دارند و افرادی هستند که بجز این سری بازی ها اصلا دیگه بازی دیگه ای رو حاظر نیستند تجربه کنند، این بازی ها بسیار زیاد شدند مخصوصا برای کامپیوتر خیلی هستند، ما قصد دارم در این مقاله به بهترین بازی های مسابقه ای در سال 2020 بپردازیم تا با اونا آشنا بشید و بتونید از اونا در سیستم خودتون بسیار لذت ببرید.

معرفی بهترین بازی های مسابقه ای در سال 2020 برای کامپیوتر

خیلی خب همونطور که گفتیم این بازی ها بسیار زیاد شدند به همین دلیل انتخاب بین اونا کمی سخته و نمیشه یک بازی با کیفیت و عالی رو به خوبی انتخاب کرد ما طی یک بررسی که داشتیم یک لیست آماده کردیم به برترین بازی های مسابقه ای در سال 2020 پرداختیم و قصد داریم در این مقاله اونارو به شما معرفی کنیم تا به اسفتاده از اونا بپردازید.

1. بازی مسابقه ای F1 2020

یکی از بهترین بازی هایی که شما میتونید با استفاده از یک مسابه بسیار عالی رو تجربه کنید بازی F1 2020 هست که امروزه تونسته کیفیت بسیار عالی رو به ارمغان بیاره، این بازی تا کنون توسط هزاران گیمر استفاده میشه و برخی از افراد بسیار به اون علاقه مند شدند و حاظر نسیتند که اصلا از بازی کردن دست بکشن.

در واقع این بازی 13 قسمت سری بازی فرمول به حساب می آید که اگر برگردید و تحقیقی درباره قسمت اول این بازی داشته باشید متوجه خواهید شد که چه سیر تکامل خوبی داشته و تونسته کیفیت بالایی رو برای خودش به ارمغان بیاره.

بهترین بازی ها مسابقه ای در سال 2020 برای کامپیوتر

این بازی تنوع بیار خوبی داره و همین تنوع باعث میشه که شما از بازی خسته نشید، در حال حاظر بازی از 22 پیست 20 راننده و 10 تیم تشکیل شده، تعداد زیادی از مسابقات فرمول 1 در این بازی قرار داده شده است و همین واقعیت گرایانه بازی بودن میتونه شمارو به سمت خودش جذب کنه.

این بازی برای پلی استیشن 4 سیستم های شخصی و ایکس باکس وان عرضه شده که شما میتونید در هر 3 پلتفرمی که گفتیم بازی رو تجربه کنید.

2. بازی مسابقه ای Project CARS 3

این بازی هم در سبک مسابقه ای طراحی و اجرا شده که میتونه رضایت شمارو جلب کنه، ماشین هایی که در این بازی قرار گرفته اند همگی به صورت با کیفیت و حرفه ای طراحی شدند که مین باعث میشه هیجان بازی بیشتر بشه و شما با این بازی کلی لذت ببرید.

بازی Project CARS 3 تنوع بسیار عالی داره و همین تنوع باعث میشه که شما همیشه در حال انجام بازی باشید تا بتونید به ماشین ها و زمین های بیشتری دسترسی پیدا کنیدف در حال حاظر این بازی بیش از 200 خودرو داره و 120 زمین هم برای شما فراهم کرده که هر بار به مسابقه میپردازید از زمین های تکراری استفاده نکنید و زمین های جدید رو برای خودتون داشته باشید.

بهترین بازی ها مسابقه ای در سال 2020 برای کامپیوتر

زمان مسابقات هم در تایم های شبانه هست و هم در طول روز میتونید مسابقات رو انجام بدید و این هم جذابیت بازی رو افزایش داده، در بازی یک گاراژ به شما داده میشه که میتونید در این گاراژ ماشین های مورد علاقه خودتون رو داشته باشید و بازی رو با استفاده از اونا انجام بدید، برای دریافت هر ماشین هم میتونید از طریق مسابقاتی که انجام میدید یک سری امتیاز دریافت کنید و بعد ماشین های مورد علاقتون رو آزاد کنید.

3. بازی مسابقه ای Overpass

این بازی با دو بازی قبلی متفات هست و مسابقه توسط ماشین های بزرگ چهار چرخ که چرخ های بزرگی دارند انجام میشه و همین هم باعث میشه که کمی رانندگی برای شما سخت تر بشه و نتونید به راحتی مراحل بازی رو انجام بدید.

پیست های بازی دارای شیب های تندی هستند که رانندگی رو براتون سخت میکنه و باعث میشه که شما از مسیر انحراف پیدا کنید و یا حتی بازی رو ببازید پس باید توجه داشته باشید که قراره کلی سختی تو این بازی داشته باشید اما در کل هیجان بسیار بالایی هم تجربه میکنید و بازی بدون هیجان تموم نمیشه.

بهترین بازی ها مسابقه ای در سال 2020 برای کامپیوتر

بیش از 20 ماشین سنگین هم از برند های مختلف در این بازی در اختیار دارید که با استفاده از اونا قادر خواهید بود مسابقات خودتون رو انجام بدید و برنده مسابقات مختلف باشید.

این بازی برای کامپیوتر در دسترس هست و برای دانلود اون هم میتونید از طریق سایت پی سی دی اسم اون رو جستجو کرده و خیلی ساده اون رو به صورت رایگان و با حجم نیم بها دانلود کنید.

4. بازی مسابقه ای TT Isle of Man 2

خیلی خب مسابقه ای فقط ماشینی نیست بلکه موتور بازی هم میتونه یکی از مهیج ترین مسابقات باشه این بایز یکی از بهترین بازی های موتوری در سال 2020 شناخته شده که این نظر رو تمامی کاربران دادند  اکثرا هم از این بازی خیلی راضی بودند، این بازی موتور گیم پلی بسیار جذاب و هیجان انگیزی داره که همین گیم پلی باعث میشه شما روز به روز بیشتر غرق این بازی بشید.

بهترین بازی ها مسابقه ای در سال 2020 برای کامپیوتر

کیفیت بازی بسیار بالادر نظر گرفته شده و همین کیفیت ممکنه شمارو به سمت خودش بکشه، البته شما باید توجه داشته باشید که این کیفیت نیاز به سیستم قدرتمندی داره و شما برای اجرا کردن اون باید یک سیستم کامپیوتری با مشخصات سخت افزاری حرفه ای داشته باشید، البته این بازی هم اکنون برای نسول های بازی ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 هم عرضه شده و شما با این کسنول ها هم میتونید اون رو اجرا کنید و کلی از اون لذت ببرید.

5. بازی مسابقه ای Ride 2

اگر بخواییم یک بازی موتوری دیگه بسیار حرفه ای طراحی و اجرا شده و امروزه هم به یکی از برترین بازی های مسابقه ای در سال 2020 تبدیل شده اشاره کنیم بازی Ride 2 بهترین گزینه برای انتخاب خواهد بود، این بازی تا کنون تونسته که محبوبیت زیادی رو نسبت به خودش جذب کنه و همین محبوبیت هم نشان دهنده رضایت کاربران زیادی هست.

بهترین بازی ها مسابقه ای در سال 2020 برای کامپیوتر

کیفیت بازی بسیار طبیعی هست و این طبیعی بودن باعث میشه که شما بیشتر از بازی لذت ببرید و بتونید به خوبی با اون ارتباط برقرار کنید.

جمع بندی:

ما در این مقاله قصد داشتیم که به شما بهترین بازی های مسابقه ای در سال 2020 رو معرفی کنیم تا با استفاده از اونا بتونید یک مسابقه عالی رو در سیستم خودتون داشته باشید و به تجربه اون بپردازید، امیدواریم این سری بازی ها براتون مفید بوده باشه و با تجربه کردن اونا کلی لذت ببرید، در ضمن شما هم هر بازی مسابقه ای میشناسید میتونید در زیر همین مقاله از قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو