تصویر جدید هومن سیدی و دخترش نیل به مناسبت روز پدر

تصویر جدید هومن سیدی و دخترش نیل به مناسبت روز پدر


منبع: پرشین وی

93

1399/12/7

09:48


در این تصویر هومن سیدی و دخترش نیل را در کنار هم مشاهده می کنید

تصویر جدید هومن سیدی و دخترش نیل به مناسبت روز پدر

هومن سیدی بازیگر و کارگردان معروف کشورمان است که این روزها سریال جدیدش قورباغه در شبکه نمایش خانگی در حال انتشار است. او دوبار ازدواج کرده که تجربه اولش با آزاده صمدی بازیگر معروف بود که به جدایی انجامید. سیدی از همسر دومش یک دختر زیبا دارد. امروز در پرشین وی می خواهیم عکس هومن سیدی و دخترش نیل را برای شما قرار دهیم

عکس هومن سیدی و دخترش نیل

هومن سیدی با انتشار عکس زیر نوشت:

من رو هومن صدا میزنه
امروز با یه صدای بلند بهم‌گفت
بابا روزت مبارک
صداش شبیه به بوی عطر بود
غیر قابل توصیف
دوست دارم دلیل زندگی

هومن سیدی و دخترش نیل

عکس هومن سیدی و دخترش نیل

بد نیست درباره هومن سیدی بیشتر بدانید

هومن سیدی زادهٔ ۸ آذر ۱۳۵۹ بازیگر، کارگردان، فیلم‌نامه‌نویس و تدوین‌گر سینما، تئاتر و تلویزیون ایرانی است.

هومن سیدی پس از پایان دبیرستان و دریافت دیپلم گرافیک کار خود را با حضور در کلاس‌های انجمن سینمای جوان رشت و ساخت چند فیلم کوتاه آغاز کرد. سپس به تهران آمد و در کلاس‌های بازیگری کارنامه به مدیریت پرویز پرستویی شرکت کرد.

کارگردان قورباغه

کارگردان قورباغه

سیدی در سال ۱۳۸۵ با آزاده صمدی ازدواج کرد و در سال ۱۳۹۲ از او جدا شد.هومن سیدی در اوایل دهه هشتاد در فیلم یک تکه نان با رضا کیانیان همبازی شد و سپس نقش کوتاهی را در چهارشنبه‌سوری اصغر فرهادی ایفا کرد. او نقش اصلی پابرهنه در بهشت از بهرام توکلی را بازی کرد. این فیلم اولین فیلم بلند بهرام توکلی بود که باعث شهرت او شد و سیدی هم کاندیدای جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد در جشن خانه سینما شد.

هومن سیدی و دخترش نیل

هومن سیدی و همسر سابقش

هومن سیدی در زمینه تئاتر در همسایه آقا و مشروطه بانو دو اثر حسین کیانی به ایفای نقش پرداخت. از کارهای او در تلویزیون می‌توان به سریال‌های راه بی پایان اثر همایون اسعدیان و تا ثریا ساخته سیروس مقدم و تله فیلم‌های سایاب محمدعلی سجادی و اگر باران ببارد روح‌الله حجازی اشاره کرد. وی با ایفای نقش در سریال عاشقانه توانست بین مردم محبوبیت خاصی به دست بیاورد و می‌توان این سریال را به عنوان موفق‌ترین پروژه سیدی در عرصه بازیگری دانست

بازیگر عاشقانه

بازیگر عاشقانه

هومن سیدی در سال ۱۳۹۸ اولین مجموعه خود را در نمایش خانگی با نام قورباغه کارگردانی کرد که نوید محمدزاده نقش اصلی آن را برعهده دارد.

اینستاگرام و ویکی پدیا

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو