مثلث طلایی مجله فیلم منحل شد

منبع: ایران آرت

104

1399/12/7

18:58


با درگذشت مسعود مهرابی و جدا شدن عباس یاری و هوشنگ گلمکانی از مجله فیلم، مثلث طلایی پرتیراژترین مجله سینمایی ایران پس از چهار دهه منحل شد.

ایران آرت: عباس یاری، دبیر هیئت تحریریه مجله فیلم گفته است که از این پس او و هوشنگ گلمکانی، سردبیر این ماهنامه سینمایی در مدیریت آن نقشی نخواهند داشت. مجله فیلم که نزدیک به ۶۰۰ شماره آن تاکنون منتشر شده بیش از ۳۸ سال با مدیریت این دو و مدیر مسئولی مسعود مهرابی به صورت مداوم منتشر شد.

به گفته آقای یاری پس از درگذشت آقای مهرابی در شهریور ۱۳۹۹ پویا مهرابی، فرزند او صاحب امتیاز و مدیر مسئول ماهنامه فیلم شده است.

عباس یاری در پستی در اینستاگرام خود با عنوان "عسل تلخ" نوشته است: "آرزو می‌کنم این کشتی با پیاده شدن اجباری بنیان‌گذارانش توسط پویا مهرابی، مدیر تازه مجله فیلم که وارث پدر شده، با همان سلامت به راهش ادامه دهد."

ماهنامه فیلم یکی از پرتیراژترین نشریات ایرانی است که با ۳۸ سال سابقه انتشار زیر نظر یک تیم مدیریتی ثابت قدیمی‌ترین و پرتداوم‌ترین مجله ایران بوده است. این مجله سینمایی در سال ۱۳۶۱ بنیاد گذاشته شد و از سال ۱۳۶۲ با تغییر نام به ماهنامه سینمای فیلم به صورت پیوسته منتشر شده است.


مسعود مهرابی مدیر مسئول این مجله روز ۱۰ شهریور امسال درگذشت.

تسیلیت مدیرعامل فارابی برای درگذشت مسعود مهرابی | خبرگزاری ایلنا

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو