وقوع نخستین حادثه چهارشنبه‌سوری در مشهد

منبع: برترین ها

26

1399/12/7

21:54


مدیرعامل آتش‌نشانی مشهد از سوختگی و جراحت شدید دو نوجوان ۱۰ و ۱۴ ساله حین ساخت مواد محترقه در منزل مسکونی، در شرق این شهر خبر داد.

ایسنا: مدیرعامل آتش‌نشانی مشهد از سوختگی و جراحت شدید دو نوجوان ۱۰ و ۱۴ ساله حین ساخت مواد محترقه در منزل مسکونی، در شرق این شهر خبر داد.

مسعود ظهوریان با اعلام این خبر اظهار کرد: عصر امروز پنجشنبه، هفتم اسفند ماه ۹۹، در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر شنیدن انفجار از داخل یک منزل مسکونی، ستاد فرماندهی بلافاصله آتش‌نشانان و نجاتگران ایستگاه‌های ۲۰ و ۹ را به محل حادثه در خیابان پروین اعتصامی اعزام کرد.

مدیر عامل آتش‌نشانی مشهد افزود: با حضور آتش‌نشانان در محل مشخص شد، دو برادر ۱۰ و ۱۴ ساله در حین ساخت مواد محترقه در طبقه دوم منزل مسکونی‌شان به دلیل انفجار دچار سوختگی شدید شده‌اند که آتش‌نشانان بلافاصله این دو نوجوان را برای انتقال به بیمارستان تحویل تکنسین‌های اورژانسحاضر در محل دادند.

وقوع نخستین حادثه چهارشنبه‌سوری در مشهد

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، ظهوریان خاطرنشان کرد: در بررسی‌های دقیق در محل مشخص شد، این دو نفر در اقدامی خطرناک و به دور از چشم والدین خود، حین ساخت مواد محترقه به دلیل نامشخصی باعث به‌وجود آمدن انفجاری مهیب، توام با خسارت و شکستگی‌ شیشه‌های منزل اشان و سوختگی شدید خود شده‌اند.

وقوع نخستین حادثه چهارشنبه‌سوری در مشهد

گفتنی است؛ این دو نوجوان ۱۰ و ۱۴ ساله که از ناحیه صورت و دست دچار سوختگی شده‌اند هم اکنون در بیمارستان امام رضای مشهد تحت درمان هستند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو