دانلود Blackmagic Design Fusion Studio 17.02 Build 43 + کرک

دانلود Blackmagic Design Fusion Studio 17.02 Build 43 + کرک


منبع: پی سی دی

82

1399/12/8

02:14


دانلود Blackmagic Design Fusion Studio 17.02 Build 43 + کرک

Blackmagic Design Fusion پیشرفته ترین نرم افزار ساخت فیلم و ویدیو های متنوع برای هنرمندان جلوه های بصری ، طراحان گرافیک و انیماتور های 3 بعدی می باشد . در طول 30 سال گذشته ، از Fusion برای تولید و تدوین هزاران فیلم و سریال تلویزیونی و معروف هالیوودی همچون مجموعه The Hunger Games ، Dr Strange و Guardians of the Galaxy استفاده شده است . این نرم افزار با ویژگی node based به شما این امکان را می دهد که به سرعت و آسانی با متصل کردن چندین نوع از عکس های مختلف و پردازش آن ها ، حرفه ای ترین افکت های ممکن را بسازید .

طیف گسترده ای از ابزار های مختلفی چون پشتیبانی از VR و D3 ، شتاب دهنده GPU ، rendering نا محدود و غیره در دسترس شماست که به شما همه امکاناتی را که برای ساخت یک گرافیک هیجان انگیز ، عناوینی نمایشی و حتی بیشترین دسترسی ها برای ساخت افکت های بصری فیلمی که نیاز دارید ، را می دهد . در این نسخه جدید از Fusion Studio بسیاری از ویژگی ها ارتقا یافته و به بهترین شکل ممکن ارائه شده است به طوری که این نسخه از نرم افزار می تواند به عنوان یک نرم افزار جداگانه تلقی شود . اکنون همه عملگر ها سه بعدی دارای شتاب دهنده GPU هستند و همچنین ده ها ابزار برای GPU accelerated همچون افکت های زمانی ، dissolves ، تنظیمات stereo ، ابزار های رنگی و غیره وجود دارد .

ویژگی های برنامه Blackmagic Design Fusion :

  • پشتیبانی از VR و عملگر های D3
  • امکان تولید وتدوین افکت های بصری حرفه ای که در بسیاری از فیلم و سریال های هالیوودی به کار رفته است .
  • امکان استفاده از ابزار node based و تولید افکت هایی متنوع
  • شتاب دهنده GPU
  • Rendering نا محدود
  • افکت های زمانی ، dissolves ، تنظیمات stereo و …
دانلود

نیم بها

دانلود جدیدترین نسخه Blackmagic Design Fusion Studio

نسخهحجمسرور پی سی دی
نصبی708MBDOWNLOAD

– رمز فایل: www.p30day.com

تصاویر

دانلود Blackmagic Design Fusion Studio 17.02 Build 43 + کرک

راهنمای نصب
1. فایل دانلود شده را با برنامه Winrar باز کنید و extract کنید
2. نرم افزار را نصب کنید
 
توجه : این نسخه فشرده شده دارای ۵% ریکاوری می باشد. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید (مانند خطای CRC یا Password) ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.
 
در صورتی که موفق به نصب و اجرای این نرم افزار نشدید به انجمن سایت پی سی دی مراجعه کنید و مشکل خود را مطرح نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو