دانلود Ableton Live Suite v11.0.0 – پکیج میکس و مسترینگ

دانلود Ableton Live Suite v11.0.0 – پکیج میکس و مسترینگ


منبع: پی سی دی

184

1399/12/8

02:32


دانلود Ableton Live Suite v11.0.0 - پکیج میکس و مسترینگ

Ableton Live Suite پکیج قدرتمند و حرفه ای میکس و مسترینگ آهنگ ها و محصولی از شرکت Ableton است ، تاکنون نرم افزارها متعددی در زمینه ساخت و ویرایش فایل های صوتی و موسیقی به شما معرفی نموده ایم که هر یک از آن ها ویژگی های منحصر به فردی را نسبت به یکدیگر دارا می باشند . بسیاری از این نرم افزارها از قابلیت های متعددی برخوردار می باشند و مصارف استفاده هر یک از آن ها نیز کاملا مشخص است . بسیاری از این نرم افزارها به عنوان استدیوهای نرم افزاری برای کاربران عمل می کنند و مصارف استفاده ابزارهای این برنامه های نیز همان طور که مشخص است تنها ویرایش و هماهنگ سازی آهنگ ها و یا قرار دادن یک افکت صوتی بر روی آهنگ می باشد .

این دسته از نرم افزارها برای کاربرانی که قصد دارند تا در چند کاربرد مختلف از برنامه استفاده نمایند قابل بهره برداری نمی باشد Ableton Live Suite نام نرم افزاری کاملا حرفه ای با ابزارهای متنوع می باشد که به منظورهای مختلفی در زمینه موسیقی طراحی شده است ، این نرم افزار چند منظوره از ظاهر گرافیکی بسیار زیبا و کاربر پسندی برخوردار می باشد که می توان Ableton Live Suite را در محیط های مختلف کاری استفاده نمود . از ابزارهای موجود در این نرم افزار حرفه ای می توان برای مصارفی همچون ساخت آهنگ و ویرایش فایل های صوتی ، قابل استفاده در استدیوهای صدابرداری و ضبط صدا و سازگاری برنامه به دستگاه ها ، قابل استفاده برای Beat سازان حرفه ای ، برای طراحان صدا ، قابل استفاده توسط DJ ها برای استفاده در کنسرت ها و … می باشد.

دانلود

نیم بها

نسخه جدید برنامه Ableton Live Suite

نسخهحجمسرور پی سی دی
نصبی1.79GBDOWNLOAD

– رمز فایل: www.p30day.com

تصاویر

دانلود Ableton Live Suite v11.0.0 - پکیج میکس و مسترینگ

راهنمای نصب
1. فایل دانلود شده را با برنامه Winrar باز کنید و extract کنید
2. در صورت نصب بودن نسخه قبلی آن را Uninstall کنید
3. نرم افزار را نصب کنید و سپس فایل Ableton Live 10 Suite.exe موجود در پوشه crack را به مسیری که برنامه را نصب کردید کپی کنید
4. نرم افزار را باز کنید و وارد قسمت Offline Activation شوید
5. keygen را اجرا کنید و Hardware Code را وارد Keygen کنید و روی دکمه Generate کلیک کنید تا فایل License تولید شود.
6. فایل لایسنس تولید شده را داخل نزم افزار بکشید تا فعال شود. (Drag and Drop)
 
 
در صورتی که موفق به نصب و اجرای این نرم افزار نشدید به انجمن سایت پی سی دی مراجعه کنید و مشکل خود را مطرح نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو