مهرداد ویس‌کرمی اظهار کرد: یکی از راه‌های مقابله با کرونا ویروس پیشگیری و رعایت پروتکل‌های بهداشتی است و در صورت ابتلا مراقبت‌هایی لازم است تا فرد مبتلا بهبود پیدا کند.

وی اضافه کرد: کرونا همه ویژگی‌های ویروس را به نحو خیلی قابل غیرمنتظره‌ای و شگفت‌انگیزی دارد و اصل راهکارهای مقابله به رعایت مردم برمی‌گردد که تجمعات کمتر شود.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متاسفانه ترس از کرونا کمتر شده و مردم تصور می‌کنند با وجود واکسن این بیماری تمام شده است،گفت: چنانچه در جاهای دیگر رعایت پروتکل‌ها و محدودیتها نشود ممکن است پیک چهارم به بحرانی در کشور تبدیل شود.

ویس‌کرمی با بیان اینکه در مورد قرنطینه کردن دو هفته‌ای استان یک وجه موضوع بیماری کروناست و موضوع دیگر معیشت مردم است، عنوان کرد: مسئولین استانی با توجه به شرایط موجود باید در ستاد کرونا تصمیم‌گیری کنند.

وی عنوان کرد: محدودیت‌هایی که ایجاد می‌شود مسائل اقتصادی و اجتماعی را به دنبال دارد اما چاره‌ای نیست عاقلانه این است که بین بد و بدتر بد را انتخاب کنیم 

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به اینکه وضعیت استان خوزستان حاد است باید ورود و خروج به استان را محدود کنیم.

ویس‌کرمی بیان کرد: بر اساس ضوابط ستاد ملی کرونا، شهرهایی که قرمز هستند شرایط سخت‌تری در نظر گرفته خواهد شد.

وی گفت: تا اطلاع ثانوی ضرورت دارد فاصله اجتماعی رعایت شود تا بتوانیم این بیماری را کنترل کنیم.

 نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: عادی انگاری بیماری مشکل‌زا شده در کشور و کادر درمانی فرسوده شدند و خستگی جسمی و روحی و روانی دارند.

ویس کرمی یادآور شد: مراعات کردن مردم و شرکت نکردن آنها در مراسمات عروسی و عزا نشان از فرهنگ بالای مردم دارد اما متاسفانه در روستاها و مناطقی که کنترلی روی آنها نیست و تجمعاتی صورت می‌گیرد؛ بطور طبیعی چنانچه دو تا سه ساعت تجمعات به طول بیانجامد شدت شیوع افزایش پیدا خواهد کرد.