برای مهاجرت به لیختن اشتاین چه راهکارهایی وجود دارد؟

برای مهاجرت به لیختن اشتاین چه راهکارهایی وجود دارد؟


منبع: آرگا

81

1399/12/8

10:04


مهاجرت به کشور لیختن اشتاین دارای شرایطی است این کشور شیوه های مختلفی را برای مهاجرت کردن در اختیار متقاضیان قرار می دهد افرادی که قصد مهاجرت کردن به این کشور را دارند باید به زبان آلمانی و انگلیسی مسلط باشند. این کشور هر ساله ویزاهای توریستی زیادی نیز صادر می کند که به دلیل رشد صنعت گردشگری است.

لیختن اشتاین هر ساله مقصد بسیاری از مهاجران است این کشور با وجود اینکه یکی از کشورهای کوچک دنیا است می تواند مقصد مناسبی برای مهاجران باشد موقعیت جغرافیایی مناسب این کشور این امکان را در اختیار مهاجران قرار می دهد تا با اخذ تابعیت آن بتوانند به کشورهای اروپایی نیز بروند به همین خاطر خیلی از مهاجران این کشور را برای مهاجرت خود انتخاب می کنند. این کشور در اروپای مرکزی واقع شده است جایی میان سوئیس و اتریش که موجب شده است تا موقعیت آن ارزشمند شود. پایتخت این کشور شهر زیبای فادوتس است شهری پر جمعیت که اغلب افراد آن را برای زندگی کردن انتخاب می کنند این کشور دارای  فرهنگ ویژه خود است مردمان آن به زبان آلمانی صحبت می کنند و واحد پول رایج که در معاملات این کشور استفاده می شود فرانک سوئیسی است اما در این میان فرانک و دلار نیز استفاده هایی دارند. این کشور دارای امتیازات زیادی است و در سال های اخیر نیز به یکی از مقاصد گردشگری دنیا تبدیل شده است بنابراین هر ساله ویزاهای توریستی زیادی برای سفر به این کشور صادر می شوند طبیعت چشم نواز در این کشور موجب می شود تا گردشگران زیادی به آن علاقه مند شوند.

مهاجرت به کشور لیختن اشتاین:

با توجه به اینکه افراد با هدف های گوناگونی به این کشور مهاجرت می کنند ویزاهای گوناگونی برای آن صادر می شود انواع ویزاهای کاری و تحصیلی که از پرطرفدارترین نوع ویزا هستند دارای امتیازات و شرایط ویژه ای می باشند. همچنین این کشور هر ساله تعداد زیادی ویزای توریستی صادر می کنند که به دلیل بالا بودن میزان تقاضا می باشد با توجه به نوع هدفی که فرد از مهاجرت کردن دارد شرایط دریافت ویزا نیز متغییر می باشد و در صورتی که متقاضی واجد شرایط باشد می تواند از طریق سفارت اقدام کند و ویزای خود را در اسرع وقت دریافت نماید.

مهاجرت به لیختن اشتاین

شیوه های مهاجرتی به این کشور متفاوت است به طور کلی متقاضیان برای مهاجرت به این کشور از شیوه های مهاجرت کاری،تحصیلی، سرمایه گذاری، پناهندگی، ازدواج و تولد فرزند استفاده می کنند در هر یک از این شیوه های مهاجرتی فرد باید شرایط کافی و لازم را دشاته باشد که در ادامه این بخش توضیحات بیشتری درباره آن خواهیم داد.

مهاجرت کاری:

یکی از شیوه های مهاجرت به لیختن اشتاین مهاجرت کاری است این شیوه بسیار پر طرفدار است در سال های اخیر رشد صنعت گردشگری در این منطقه موجب شده است تا موقعیت های شغلی مناسب تری ایجاد شود همچنین بخش های یگر همچون بانکداری، کشاورزی و صادرات در این کشور می تواند به ارتقا شغلی مهاجران کمک کند. بخش مهمی از صادرات این کشور را وسایل دندانپزشکی و ماشین آلات تشکیل می دهند با توجه به اینکه نیاز به نیروهای متخصص  ماهر در هر یک از این بخش ها روز به روز بیشتر می شود شما می تواند در این مکان ها موقعیت شغلی خودتان را تثبیت کنید. برای اینکه بتوانید مهاجرت کاری به این کشور داشته باشید باید از طریق یک کارفرمای تابع این کشور اقدام نمایید بی شک داشتن تحصیلات کافی، تسلط به زبان آلمانی و انگلیسی، داشتن پرونده کاری و تحصیلی موفق از شرایط پذیرش ویزای کاری در این کشور است.

مهاجرت تحصیلی لیختن اشتاین

مهاجرت تحصیلی:

نکته مهم درباره مهاجرت تحصیلی به این کشور تسلط به زبان آلمانی است همچنین زبان انگلیسی نیز یکی از ملاک هایی است که در افراد سنجیده می شود این کشور تجصیل در مقاطع تحصیلی مختلف را برای مهاجران خود فراهم می کند هزینه های تحصیل در دانشگاه های این کشور در مقطع لیسانس ۸۵۰ فرانک است این هزینه برای یک ترم تحصیلی محاسبه می شود. تحصیل کردن در دانشگاه های خصوصی ۱۲ تا ۱۵ هزار یورو است امکان تحصیل در دیگر مقاطع دانشگاهی نیز برای مهاجران جود دارد.

شرمایه گذاری در لیختن اشتاین

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری:

سرمایه گذاری کردن در این کشور  راهی برای مهاجرت کردن نیست این شیوه مهاجرتی شرایط خاصی دارد فردی که از این طریق برای مهاجرت اقدام می کند باید سرمایه کافی داشته باشد تا در بخش هایی از این کشور سرمایه گذاری کند و برای این کشور این شیوه حکم نمی کند. این کشور دارای مراکز مالی و سرمایه گذاری متعددی است که امکان سرمایه گذاری کردن را در اختیار متقاضیان خود قرار می دهد و تنها این امکان را در اختیار متقاضیان قرار می دهد تا از طریق سرمایه گذاری کردن در بخش های مالی این کشور بتوانند به سود و تجارت دست پیدا کنند.

مهاجرت از طریق ازدواج و تولد:

این شیوه امکان این را قرار می دهد تا شما از طریق ازدوج با اتباع این کشو و یا تولد فرزندتان در این کشور بتوانید مهاجرت کنید و اقامت این کشور را دریافت نمایید در این شیوه مهاجرتی باید با فردی که تابع این کشور است ازدواج کنید و یا در صورت متولد شدن فرزندتان در این کشور این امکان را دارید تا از طریق تابعیت او به این کشور مهاجرت کنید و اقامت داشته باشد. این شیوه ها نیز دارای شرایطی است افرادی می توانند از طریق ازدواج به این کشور مهاجرت کنند که ۵ سال از زندگی مشترک آن ها گذشته باشد.

تحصیل در لیختن اشتاین

مهاجرت به کشور لیختن اشتاین دارای شرایطی است آشنایی با کشور لیختن اشتاین می تواند اطلاعات بیشتری را درباره این کشور در اخیتار متقاضیان قرار دهد پناهندگی نیز می تواند از دیگر شیوه های اقامتی باشد که اغلب با دشواری های خاصی همراه است و افراد مدتی را باید در کمپ ها باشند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو