استیون سودربرگ یک فیلم جدید می‌سازد

منبع: برترین ها

30

1399/12/8

10:32


استیون سودربرگ فیلم بعدی‌اش را با عنوان «KIMI» با بازی زویی کراوتیس می‌سازد.

خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی: فیلم بعدی استیون سودربرگ به نام «KIMI» پس از قرارداد کلی وی با سرویس استریمینگ اچ‌بی‌او مکس که اوایل سال جدید وضع شد، برای این شبکه ساخته می‌شود.

این فیلم با تمرکز بر فردی است که کارش بر فناوری استوار است. وی هنگام بازبینی معمولی داده‌ها شواهدی ضبط شده درباره یک جنایت خشن را کشف می‌کند و سعی می‌کند آن را به روسای شرکت گزارش کند؛ اما متوجه می‌شود به منظور انجام این کار باید کاری را که بیش از همه از آن وحشت دارد انجام دهد: اینکه از آپارتمانش خارج شود. نقش این زن را زویی کروایتس بازی خواهد کرد.

استیون سودربرگ یک فیلم جدید می‌سازد

دیوید کوپ فیلمنامه این فیلم را نوشته و همراه مایکل پولار آن را تهیه هم می‌کند.

ژانویه امسال سودربرگ با عقد یک قرارداد کلی سه ساله همراهی‌اش با اچ‌بی‌او و اچ‌بی‌او مکس را شروع کرد. وی تاکنون فیلم «حرکت ناگهانی ممنوع» را که تریلری جنایی است با بازی دان چیدل، بنسیو دل تورو، دیوید هاربر و جان هم برای همین شبکه ساخته است.

در دسامبر اچ‌بی‌او مکس درام-کمدی وی با عنوان «بگذار همه آنها حرف بزنند» را با بازی مریل استریپ پخش کرد.

کراویتس بازیگر فیلم «بتمن» در کنار رابرت پتینسون بوده و در نقش زن‌گربه‌ای بازی کرده است. این فیلم قرار است ۴ مارس ۲۰۲۲ اکران شود. وی به تازگی بازیگر دو مجموعه تلویزیونی هم بوده است.

سودربرگ نامزدی اسکار فیلمنامه را برای «جنسیت، دروغ‌ها و نوار ویدیو» کسب کرده و دو بار نامزدی بهترین کارگردانی اسکار را در کارنامه دارد که برای «ارین بروکوویچ» و «ترافیک» بوده و برای دومی این جایزه را دریافت کرده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو