توئیتر از دو ویژگی جدید رونمایی می‌کند

منبع: برترین ها

68

1399/12/8

17:36


شرکت توئیتر در راستای متنوع کردن منابع درآمدی خود خبر از رونمایی دو ویژگی جدید در این برنامه داد.

باشگاه خبرنگاران: شرکت توئیتر برای رونمایی از دو ویژگی بزرگ آینده خود اعلام آمادگی کرد: این توانایی به کاربران امکان می دهد از دنبال کننده‌هایشان برای دسترسی به محتوا یا تجربه ویژه، پول دریافت کنند. چنین ویژگی در راستای متنوع کردن منابع درآمدی توئیتر انجام می‌گیرد و به کاربرانی که مطرح هستند، اجازه می دهد از طریق این سرویس درآمدزایی کنند.

این شرکت، ویژگی جدید را با این عنوان Super Follows معرفی کرد و آن را یک حساب اشتراکی توصیف کرد که به کاربران توئیتر امکان می‌دهد از دنبال کنندگان هزینه دریافت کنند و به آن‌ها امکان دسترسی به محتوای اضافی را بدهند. این ویژگی می‌تواند توئیت‌های پاداش، دسترسی به یک گروه جامعه، اشتراک در یک خبرنامه یا دادن نشان تیک آبی پشتیبانی به شما باشد.

توئیتر در یک عکس صفحه نمایش مثالی را نشان داد که در آن کاربر برای دریافت یک سری امتیازات ماهانه 4.99 دلار هزینه می گیرد. توئیتر آن را راهی برای اجازه دادن به درآمد مستقیم سازندگان و ناشران توسط طرفداران خود می داند. این پلتفرم در یک هدف گذاری برای سال ۲۰۲۳، دو برابر کردن درآمد سالانه به ۷.۵ میلیارد دلار را پیش بینی کرده و انتظار دارد شمار کاربرانش در سه سال آینده هر سال به طور متوسط ۲۰ درصد رشد کند و در سال ۲۰۲۳ به ۳۱۵ میلیون نفر برسد.

توئیتر از دو ویژگی جدید رونمایی می‌کند

دومین ویژگی جدید توئیتر چیست؟

توئیتر همچنین از ویژگی جدیدی به نام Communities خبر داد که به نظر می رسد استفاده از آن در گروه‌های فیسبوک باشد. ویژگی جدید این شبکه اجتماعی به افراد پیشنهاد می کند که با محوریت علایق خاص خود به گروه‌های مختلف ایجاد شده مثلا گروه‌هایی که برای معرفی گیاهان و حیوانات ایجاد کرده‌اند بپیوندند و به آن‌ها این امکان را می‌دهد تا توئیت‌های بیشتری را که در آن موضوعات متمرکز هستند مشاهده کنند. این گروه‌ها موفقیت بزرگی برای فیسبوک به دست آورده اند و می‌توانند به ویژه یک ابزار مفید در توئیتر باشند. این شرکت هنوز زمان بندی برای زمان راه اندازی هر یک از این ویژگی ها ارائه نداده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو