این خودروها تحت پوشش بیمه بدنه و بیمه شخص ثالث هستند. به همین دلیل شما نگرانی بابت خسارت های به بار آمده در زمان تصادف را ندارید. برای کرایه ماشین بهترین روش مراجعه به  خدمات شرکت های کرایه خودرو تهران و یا شهرستانها است. استفاده از خدمات این شرکت ها شما را از خطر کلاهبرداری های افرادی که به صورت شخصی ماشین اجاره می دهند دور نگه می دارد. 

شرکتهای کرایه خودرو دارای قرار داد رسمی و مجوز هستند. این موسسات کرایه ماشین در زمان اجاره مدارک را از شما دریافت و قرار داده را به شما تحویل می دهند. اگر قصد اجاره ماشین در ایام نوروز را دارید همین اکنون بهترین زمان است. البته با شرایط کرونا و منع تردد بین شهری امکان مسافرت در ایام نوروز نیست. اما ممکن است که مسافرت ضروری برای شما پیش بیاید. 

برخی از شرکتهای  ماشین اجاره ای در تهران دارای مجوز تردد هستند. با در اختیار داشتن مجوز تردد دیگر شما نگرانی بابت جریمه ندارید و میتوانید با خیال آسوده به سفر خود بپردازید. 

مدارک لازم برای کرایه ماشین 

مدارک لازم برای اجاره خودرو شامل مدرکی برای ضمانت، ودیعه نقدی و هزینه اجاره خودرو است. البته این مدارک و شرایط در موسسات مختلف متفاوت است. 

در زیر به مدارک لازم برای اجاره ماشین اشاره کرده ایم 

مدارک لازم برای اجاره خودرو بدون راننده : 

  • شرایط سنی مورد نیاز  برای اجاره ماشین بدون راننده 20 سال است. 

  • داشتن گواهینامه رانندگی معتبر

  • داشتن کارت ملی 

  • گواهی معتبر اشتغال به کاربرای احراز مدرک شغلی و یا محل سکونت شخص اجاره کننده خودرو .

  • ودیعه نقدی (دیپوزیت) یا چک 

  • پرداخت کل مبلغ کرایه در زمان تحویل خودرو از طریق پرداخت نقدی و یا کارت های اعتباری.

  • پرداخت مبلغی به عنوان ودیعه که در زمان عودت خودرو به شما بازگدانده می شود

اجاره خودرو

اجاره ماشین در تهران برای ایام نوروز 

برای  کرایه ماشین در تهران می توانید یکی از موسسات رنتکارموجود در تهران را انتخاب و خودرو موردنیازتان را اجاره کنید. شرایط  ماشین اجاره ای در تهران همانند شهرهای دیگر است. خودروهای موجود در تهران شامل پژو 206، پژو 207، پژو پارس، رنو ال 90 و مجموعه کاملی از خودروهای خارجی است. برای خودروهای ایرانی مبلغ ودیعه کمتر از ودیعه خودروهای خارجی است.

هزینه کرایه خودرو 

هزینه اجاره ماشین در ایام نوروز متغییر است.این امر به دلیل موجودی خودروها و حجم تقاضا تایین می شود. شما می توانید برای سفرهای درون شهری و یا خارج از شهری خود ماشین های بدون راننده اجاره کنید. ماشین های  بدون راننده به دو دسته اقتصادی و لوکس تقسیم می شوند. 

همان طور که از روی دسته بندی مشخص هست هزینه خودروهای اقتصادی نسبت به خودروهای لوکس کمتر و مناسب تر است. کمترین قیمت کرایه ماشین  از 250000 هزار تومان در روز شروع می شود. البته قیمت اجاره ماشین بسته به شرکت اجاره خودرو نیز دارد. 

اجاره خودرو بدون راننده

شرایط اجاره خودرو بدون راننده 

برای اجاره ماشین در نوروز باید یک هفته زودتر از سفر خود ماشین موردنیازتان را اجاره کنید.شرایط اجاره خودرو در ایام نوروز همانند دیگر ماه ها است تنها تفاوت این است که باید یک هفته زودتر ماشین را رزرو کنید. چرا که ممکن است در این ایام خودرو موردنیازتان رزرو شده باشد. 

حداکثر تعداد اجاره خودرو بدون راننده سه  روز است. خودرو ها به صورت کیلومتر محدود می باشد و همچنین در صورت نیاز  بدون محدودیت کیلومتر نیز ارائه می گردد.

در پایان گفت که اگر برای نوروز خود نیاز به خودرو با کیفیت دارید و می خواهید استرسی بابت خرابی و یا اصطحلاک ماشین نداشته باشید می توانید در همین روزهای پایانی اقدام به اجاره ماشین مورد نیازتان بکنید.