نمایش محدود ماموریت غیرممکن ۷

منبع: برترین ها

93

1399/12/9

10:33


پس از آنکه کمپانی وارنرمدیا اعلام کرد که همزمان با نمایش فیلمهایش در سالن های سینما آنها را در شبکه اچ بی او مکس پخش می کند.

دنیای تصویر آنلاین: پس از آنکه کمپانی وارنرمدیا اعلام کرد که همزمان با نمایش فیلمهایش در سالن های سینما آنها را در شبکه اچ بی او مکس پخش می کند.
 

نمایش محدود ماموریت غیرممکن ۷

 
کمپانی پارامونت پیکچرز نیز تصمیمی مشابه گرفت و قرار است تولیدات جدید این کمپای مانند «ماموریت غیرممکن7» و «یک مکان آرام2» پس از زمان محدودی که در سالن های سینما به نمایش درآیند یعنی چهل و پنج روز در شبکه آنلاین پارامونت پلاس پخش شوند.
 
در ماموریت غیرممکن 7، علاوه بر تام کروز ، ونسا کربی،ربکا فرگسون ،سایمون پگ و... نقش آفرینی می کنند.
 
فیلمبرداری فیلم «مأموریت غیرممکن 7» که چندبار به علت شیوع ویروس کرونا به تأخیر افتاده بود در روزهای پایانی خود به سر می‌برد. اما برخلاف اعلام قبلی استودیو پارامونت که گفته بود تولید قسمت هشتم را بلافاصله از تولید قسمت هفتم آغاز خواهد کرد این اتفاق نخواهد افتاد.
 
تام کروز بازیگر این فیلم، در حال حاضر مشغول بازاریابی و اکران فیلم دیگر خود یعنی «تاپ گان: ماوریک» از 2 جولای است که از مورد انتظارترین فیلم‌های سینمایی سال جاری خواهد بود و این مشغله باعث شده است تا تولید فیلم بعدی مأموریت غیرممکن به تعویق بیافتد.
 
برخی از رسانه‌های انگلستان مدعی بودند که تولید «مأموریت غیرممکن 7» دوباره به علت مشکلات ناشی از ویروس کرونا با وقفه‌ای مواجه خواهد شد اما با پست «کریستفر مک‌کواری» کارگردان فیلم در اینستاگرام مبنی بر پایان فیلمبرداری فیلم در امارات و سفر عوامل برای ادامه فیلمبرداری به لندن روشن شد که پروژه تعطیل نشده است.
 
«مأموریت غیرممکن 7» در حال حاضر قرار است پاییز سال 2021 اکران شود و قسمت هشتم بدون تغییر نسبت به گذشته پاییز سال 2022 روی پرده برود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو