افتتاح بیمارستان شریعتی ۲ در سال آینده

منبع: برترین ها

49

1399/12/9

13:26


جان‌بابایی گفت: در یک سال گذشته بر اثر ابتلا به کرونا بیش از ۱ میلیون بستری در کل کشور و ۱۷۰هزار بستری در استان تهران داشته‌ایم.

باشگاه خبرنگاران: جان‌بابایی گفت: در یک سال گذشته بر اثر ابتلا به کرونا بیش از ۱ میلیون بستری در کل کشور و ۱۷۰هزار بستری در استان تهران داشته‌ایم.

قاسم جان‌بابایی معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مراسم افتتاحیه پروژه‌های بیمارستان شریعتی از جمله ساختمان امید، کلینیک ویژه، ساختمان خیرساز امیرالمومنین (ع) و سیکلوترون تولید کننده رادیو دارو که با حضور عباسعلی کریمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد، اظهار کرد: از تمام مسئولان بیمارستان به دلیل خدمات دهی خوبی که در شرایط کرونایی داشتند قدردانی می‌کنم. همچنین از دکتر کریمی رییس دانشگاه علوم پزشکی هم تشکر می‌کنم، زیرا بیشترین تغییرات از لحاظ رشد علمی و فیزیکی در دوران ریاست ایشان اتفاق افتاد.

جان بابایی گفت: سال گذشته با تکیه بر تجربه رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران که کرونا در کشور تشخیص داده شد، بهترین بیمارستان‌ها در اختیار مبارزه با کرونا قرار گرفت و اگر چنین نبود اپیدمی و پاندمی کرونا به یک معضل اجتماعی تبدیل می‌شد.

او افزود: در یک سال گذشته بر اثر ابتلا به کرونا بیش از ۱ میلیون بستری در کل کشور و ۱۷۰هزار بستری در استان تهران داشتیم که این نشان دهنده ورود حجمه سنگینی بر پیکره نظام سلامت و بهداشت کشور است.

جان بابایی بیان کرد: از رییس بیمارستان شریعتی دکتر مهرپور کمال تشکر را دارم، زیرا با تمام مشکلاتی که داشت باز هم استوار ایستاد و به خصوص در شرایط سخت اقتصادی بهترین مدیریت را انجام داد.

معاون وزیر بهداشت، درمان و پزشکی افزود: بیمارستان شریعتی ۲ سال آینده به بهره برداری خواهد رسید، اما هرگز بیمارستان شریعتی ۱ نخواهد شد، زیرا این بیمارستان از سال ۵۲ ساخته شده است و همیشه بهترین‌های رشته‌های پزشکی بالینی در این بیمارستان‌ها بوده‌اند.

او یادآوری کرد: از دکتر مهرپور به عنوان یک استاد دانشگاه درخواست می‌کنم در راستای برتری علمی و پژوهشی این بیمارستان همچنان تلاش کنند، زیرا اهمیت این مرکز به افرادی است که در این مجموعه کار می‌کنند. همچنین باید این مجموعه همیشه جذابیت‌های خودش را داشته باشد تا افراد بتوانند در این مجموعه کسب علم کنند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو