بازگشت رامبد جوان؛ آغاز پخش فصل جدید خندوانه از اواخر اسفند

منبع: روزیاتو

89

1399/12/9

17:19


پس از مدت ها انتشار اخبار ضد و نقیض درباره ی تولید فصل جدید خندوانه بالاخره رسماً اعلام شد رامبد جوان ضبط سری جدید این برنامه را آغاز کرده است.

رامبد جوان که بیش از یک سال است که فعالیت رسمی نداشته است، قصد دارد نه تنها با ساخت فصل جدید خندوانه برای شبکه نسیم بلکه با سریالی جدید به نام «مردم معمولی» برای شبکه نمایش خانگی، بازگشت قدرتمندانه ای داشته باشد. کار تولید این دو پروژه ی سنگین این روزها همزمان شده است.

فصل جدید خندوانه

ابتدا قرار بود فصل جدید خندوانه در نوروز ۹۹ از تلویزیون پخش شود اما با آغاز شیوع کرونا رامبد جوان از ساخت این برنامه انصراف داد.

اما پس از مدتی وقتی روشن شد این ویروس رفتنی نیست اخباری مبنی بر تصمیم برای تولید سری جدید خندوانه منتشر شد.

رامبد جوان در ماه های اخیر با انتشار فراخوان هایی در اینستاگرام خود از استندآپ کمدین ها برای حضور در فصل جدید خندوانه دعوت کرد.

حالا دیگر چیزی به پخش فصل جدید خندوانه باقی نمانده است. کار ساخت دکور برنامه در برج میلاد به پایان رسیده و از روز هفتم اسفند ماه ضبط برنامه هم آغاز شده است.

فصل جدید خندوانه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی ضبط می شود، به همین دلیل تعداد حاضرین در استودیوی برنامه کاهش یافته است و حدود ۴۰ نفر حضور خواهند داشت.

پخش فصل جدید خندوانه پس از ضبط چند قسمت، از اواخر اسفند ماه و قبل از نوروز ۱۴۰۰ آغاز خواهد شد و تا پس از ماه مبارک رمضان ادامه خواهد یافت.

فصل جدید خندوانه

پس از پایان فصل ششم خندوانه در فروردین ۹۸ رامبد جوان اعلام کرد تصمیم دارد چند ماهی را به استراحت بگذراند و برای تولد فرزند خود در کنار همسرش نگار جواهریان که در آن زمان باردار بود باشد.

مدتی بعد خبر سفر رامبد جوان و نگار جواهریان به کانادا منتشر و مشخص شد که این زوج برای تولد فرزندشان به کانادا سفر کرده اند.

تصمیم جوان و جواهریان برای به دنیا آوردن فرزندشان در کانادا با واکنش های زیادی رو به رو شد و حواشی زیادی برای این زوج مشهور رقم زد.

پس از این جنجال ها مدتی بعد شایعه شد رامبد جوان به کانادا مهاجرت کرده است که جوان خود این خبر را تکذیب کرد و گفت برای ساخت فصل جدید برنامه خندوانه در حال مذاکره است.

در مدت غیبت طولانی رامبد جوان از تلویزیون، مرتباً وعده ی آغاز پخش برنامه خندوانه داده می شد اما هیچ کدام این وعده ها عملی نشد.

جوان در این مدت از طریق صفحه ی اینستاگرام خود که بیشتر از ۱۰ میلیون دنبال کننده دارد تلاش کرد به طرق مختلف ارتباط خود را با مردم از طریق فضای مجازی حفظ کند. او حتی برنامه‌ ای مجازی به نام «خونه‌بازی» را در صفحه رسمی خود منتشر و مانند خندوانه از حضور خوانندگان، کارشناسان و کمدین‌ ها یا شرکت‌ کننده‌ های خنداننده‌ شو در این برنامه مجازی استفاده کرد.

پس از مدتی رامبد جوان اعلام کرد قصد دارد برنامه ای به نام استندآپ شو را در فضای مجازی پخش کند و در آن به کشف استعدادهای تازه در اجرای زنده طنز بپردازد. فراخوان مسابقه اعلام و پس از چند ماه اسامی راه یافتگان آن معرفی شد. پخش اولین قسمت مسابقه که قرار بود در فضای مجازی منتشر شود، دو بار لغو شد و علت آن نیز اعلام نشد.

به گفته ی امیر مهدی ژوله، صدا و سیمای کشور جلوی پخش مسابقه ی استندآپ شو را گرفته بود و بعد از آن اعلام شد این برنامه قرار است تحت عنوان برنامه ی خنداننده شو ۳ از تلویزیون و به احتمال زیاد شبکه نسیم پخش شود.

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیازها 0 / 5. تعداد رای: 0

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو