ولوو باز هم ایمن‌ترین خودرو ساز در جهان شناخته شد!

ولوو باز هم ایمن‌ترین خودرو ساز در جهان شناخته شد!


منبع: فوت و فن

130

1399/12/9

19:40


ولوو باز هم ایمن‌ترین خودرو ساز در جهان شناخته شد!

موسسه بیمه ایمنی بزرگراه‌ها به عنوان آژانس برتر تست تصادف در ایالات متحده شناخته می‌شود و نظرات این موسسه درباره ایمنی خودروی شما بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

این آژانس بر آزمایش‌های حیاتی همچون همپوشانی خودرو از جلو در سمت راننده و سمت سرنشین نظارت می‌کند، اما حتی با وجود قبول شدن خودرو شما در این آزمایشات مواردی همچون سیستم‌های کمک راننده، چراغ‌های جلو، و حتی راحتی استفاده از نقاط اتصال صندلی کودک نیز مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

اتومبیل‌های ساخت آمریکا در گذشته عملکرد چندان خوبی در این آزمایشات به نمایش نگذاشته‌اند، اما با این حال با استفاده از نوآوری‌هایی همچون سیستم سوپر کروز در حال تلاش برای بهبود اوضاع هستند.

اما برای رسیدن به آنچه ولوو هم اکنون به آن دست یافته هنوز راه طولانی در پیش دارند: کسب عنوان انتخاب ایمنی برتر پلاس بیشتر از هر کمپانی دیگر در سال ۲۰۲۱.

کمپانی ولوو در این ماه موفق شد در مجموع نُه عنوان انتخاب ایمنی برتر پلاس را از آن خود کند.

این موضوع برای شرکتی که کمربند ایمنی را اختراع کرده نباید چندان غافل گیر کننده باشد و از این گذشته با تجهیز خودرو‌های خود به امکانات ایمنی از پیش تعیین شده‌ی بسیاری همچون سیستم‌های اجتناب از برخورد با دوچرخه سواران و عابرین پیاده، به این سنت ایمنی ادامه می‌دهد.

به گفته‌ی رئیس و مدیر عامل کمپانی ولوو در آمریکا یعنی آندرس گوستافسون “ از سال ۱۹۲۷ موضوع ایمنی به عنوان هسته‌ی تجارت ما در نظر گرفته شده و ما همواره زمانیکه دیگر سازمان‌های معتبر نیز به این موضوع پی می‌برند، قدردان آن خواهیم بود”.

هدف نهایی این برند کشته نشدن و یا صدمه جدی وارد نشدن به سرنشینان یک ولوو جدید محسوب می‌شود که همین استدلال، سیاست تصمیم به محدود کردن سرعت خودرو در تمامی مدل‌های جدید این برند سوئدی را توجیح می‌کند.

اما کدام خودرو‌ها برنده‌ی عنوان انتخاب ایمنی برتر پلاس شدند؟

نسخه‌های عادی و Recharge مدل‌های S60، V60، XC60، XC40 و XC90 این خودرو ساز سوئدی موفق به کسب عنوان انتخاب ایمنی برتر پلاس از سوی موسسه بیمه ایمنی بزرگراه‌ها (IIHS) شدند.

علاوه بر این اتومبیل‌های ژاپنی نیز عملکرد بسیاری خوبی را در آزمایشات این موسسه از خود نشان دادند، به طوری که تمامی خودرو‌های ساخت کمپانی مزدا که به منظور آزمایش در اختیار موسسه بیمه ایمنی بزرگراه‌ها قرار داده شده بودند، آزمایشات این آژانس را با موفقیت پشت سر گذاشتند.

اما با این وجود این ولوو است که در زمینه‌ی ایمنی رهبری را بر عهده دارد و چنانکه دنیا در جست و جوی استفاده از سیستم‌های رانندگی خودمختار است، نوآورانی همچون ولوو هستند که بیشترین بهره را از این تکنولوژی خواهند برد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو