تعبیر خواب سینی در دیدگاه معبران اسلامی و غربی

منبع: آرگا

129

1399/12/9

21:04


دیدن خواب سینی یکی از طبیعی ترین خواب ها می باشد زیرا در طی روز حداقل سه بار سینی را می بینید و به یاد داشتن آن عجیب نیست. در این مقاله شما را با تعبیر خواب آن آشنا می کینم.

گاهی ممکن است در خواب های خود وسایل خانه را در خواب دیده باشید باید بدانید که هر کدام از این وسایل نماد هایی می باشند و در خواب شما ظاهر می شوند بنابراین شما می توانید با استفاده از وسیله ای که در خواب دیده اید معنای خواب خود را بیابید. در ادامه تعبیر خواب سینی را برایتان بیان خواهیم کرد.

سینی از دیدگاه منوچهر مطیعی

تعبیر خواب سینی

در مطالب گذشته تعبیر خواب قابلمه، تعبیر خواب سمار و تعبیر خواب قاشق را برایتان بیان کردیم و در ادامه تعبیر یکی از ضروری ترین وسایل آشپز خانه را برایتان بیان خواهیم کرد. باید بدانید که به ط.ور کلی معنای این خواب خیر است و اگر فردی این خواب را ببیند به زودی ازدواجی برای او و یا فردی از خانواده اش رخ می دهد. برخی دیگر از معبرین معتقد می باشند تعبیر این خواب به فروشندگی می باشد. در ادامه معنای این خواب را از دیدگاه معبران بسیار مشهور برایتان مطرح می کنیم.

تعبیر منوچهر تهرانی

  • دیدن سینی در خواب می تواند به معنای یک زن خدمتکار باشد. در صورتی که یک سینی کثیف دید باید به صداقت آن زن شک کنید و در صورتی که سینی شما تمیز و براق بود باید به آن زن امیدوار باشید و از صداقت او تعریف کنید.
  • گاهی مواقع ممکن است شما طبق را در خواب ببینید و این خواب با توجه به موادی که درون آن وجود دارد تعبیر خواهد شد. اگر فردی این سینی را براش شما بیاورد معنای خوبی دارد و تمام انتظاراتی که دارید برآورده خواهد شد.
  • وجود خاکستر و سا شلغم در سینی می تواند موجب رنجوری و ناراحتی افراد باشد بنابراین وسایلی که در سینی قرار می گیرند بسیار اهمیت دارند.
  • سینی شکسته به شما نشان می دهد که هنوز به آرزو هایی که برای خود داشتید نرسیده اید و باید تلاش و کوشش خود را بالا ببرید.

محمد ابن سیرین

  • دیدن سینی در خواب نشانه یک خدمتکار است. این خدمتکار برای شما بسیار خوب است و می تواند کار شما را راه بیندازد.
  • دیدن یک سینی بزرگ نشانه اپی از خدمتکار بسیار نیکو می باشد که به زودی به شما معرفی می شود.
  • جدا شدن سینی از شما در خوابتان می تواند نشانه این باشد که خدمتکارتان را از دست خواهید داد.

تعبیر کرمانی

ابراهیم کرمانی یکی از معبرانی می باشد که برای این خواب یک تعبیر در نظر گرفته است و بیان کرده است که اگر سینی در آتش بیفتد نشانه این می باشد که خدمتکار شما به طاعون و یا یک بیماری بسیار سخت گرفتار خواهد شد.

آنلی بیتون

آنلی بیتون بیان می کند که دیدن هر نوع سینی در خواب می تواند نشانه از دست دادن مال و ثروت باشد و مطمئن باشید که این اتفاق به طرز بسیار ساده و غیر قابل باوری رخ می دهد.

تعبیر خواب سینی

تعابیر امام صادق (ع)

ایشان برای این خواب ۴ تعبیر در نظر دارند که این تعابیر عبارت اند از :

  • خدمتکاری که برای مجلس به شما کمک می کند.
  • کنیزکی که در کار های خانه به شما کمک خواهد کرد.
  • هدایت شدن
  • فایده و سود در کار ها

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو