آیا مدل های مختلف دامن را می‌شناسید؟

منبع: نوداد

96

1399/12/10

08:15


مزیت دامن‌ها و بلوزها نسبت به پیراهن‌ها این است که می‌توانید آن‌ها را با انواع مدل مانتو و چیزهای مختلفی ست کنید و بپوشید. برای مثال، یک دامن طرحدار رنگارنگ و شاد را با یک تی شرت سفید ساده بپوشید و ببینید که چه ست شیک و زیبایی می‌شود یا یک بلوز ابریشمی زیبا را با دامن مدادی بپوشید و آماده مهمانی رفتن شوید. تنها موضوع مهمی که باید به آن توجه کرد چگونگی پوشیدن لباس‌های مختلف باهم و ست کردن آن‌هاست.

دامن فون

دامن فون قالب کمر است و از قسمت باسن و ران ها تا پایین به تدریج گشاد می‌شود. معمولا بلندی این دامن تا زیر زانو است. این نوع دامن مناسب زنانی است دارای اندام گلابی شگل و ران و باسن بزرگ هستند و برای افرادی که باسن تخت دارند تن خور مناسبی ندارد.

دامن کلوش

دامن کلوش همان دامن فون است اما با پارچه بیشتر که هنگام راه رفتن تاب می‌خورد و خش خش صدا می‌دهد. این دامن فرد را لاغرتر جلوه می‌دهد. دامن کلوش با لبه نامتقارن به خصوص تز جنس پارچه ای سبک مانند شیفون کاملا توجه از پایین تنه را منحرف می‌کند.

دامن پر چین بلند

پارچه زیاد این دامن همه چیز را پنهان می‌کند! آن‌ها بسیار بلند، بسیار گشاد و آویزان اند. بنابراین به هیچ وجه زیر این دامن اندام به چشم نمی‌آید. خب! چه بخواهید باریک تر به نظر برسید یا درشت تر، این دامن خیلی به کارتان می‌آید!

دامن تنگ (راسته)

در دامن راسته، پارچه مستقیم از ناحیه باسن پایین می‌افتد. زنان درشت اندام باید دامن‌های راسته بلند بپوشند، در حالی که زنان دارای اندام ظریف و باریک با دامن راسته کوتاه بهتر به نظر می‌رسند. اگر قد بلند هستید، دامن‌های راسته کوتاه و یلند هر دو به کارتان می‌آید. ولی اگر قد کوتاه هستید بهتر دامن‌های کوتاه را امتحان کنید.

دامن مدادی

دامن مدادی مانند دامن راسته از ناحیه باسن مستقیما پایین می‌افتد، ولی بیشتر از دامن راسته به بدن می‌چسبد تا باسن را برجسته جلوه دهد. بنابراین انتخاب انواع دامن زنانه به ظاهر فیزیکی شما نیز بستگی دارد.

دامن ماکسی

یکی از انواع دامن زنانه دامن ماکسی است که معمولاً قد بلندی دارد. کمر این دامن دقیقاً زیر ناف شما قرار می‌گیرد و قد آن تا مچ پا می‌رسد. البته بهتر است بدانید که دامن ماکسی با یک دامن بلند معمولی فرق دارد و علاوه بر این بیشتر برای فصل تابستان و برای خانم‌هایی مناسب است که قد بلندی دارند.

خرید از هیتو استایل

برند هیتو استایل، لباس‌هایی ساده، مدرن و کاربردی طراحی می‌کند. از لحظه‌ای که بیدار می‌شوید روز خود را با لباس پوشیدن آغاز می‌کنید. هیتو استایل با در نظر گرفتن این نکته‌، لباس‌های خود را به‌گونه‌ای طراحی کرده است که تمام نیازهای روزمره را به‌آسانی برآورده کند. راحتی، تناسب در فرم و رنگ، دیزاین چندلایه، وابسته نبودن به مد و فصل و کیفیت، ویژگی‌های اصلی هیتو استایل است. لباس‌های هیتو با رویکردی طراحی شده‌اند که بتوان هر لباس را در جاهای مختلفی از خانه گرفته تا محل کار، معاشرت دوستانه، مهمانی رسمی، کافه یا سفر پوشید و از استایل «ساده و منحصربه‌فرد» آن لذت برد.



مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو