مدل ابرو نازک کوتاه و بلند جدید و مدل سال

مدل ابرو نازک کوتاه و بلند جدید و مدل سال


منبع: آرگا

356

1399/12/10

08:37


مدل ابرو می تواند در زیبایی چهره شما تاثیر زیادی داشته باشد بنابراین بهتر است همه خانم ها در انتخاب مدل ابروی خود توجه لازم را داشته باشند؛ در ادامه این مطلب انواع مدل ابرو نازک با جدیدترین متدهای آرایشی روز دنیا را مشاهده خواهید کرد.

مدل ابرو نازک از انواع مدل ابروهایی است که اغلب خانم ها تمایل دارند برای برداشتن ابروهای خود از این مدل استفاده کنند. مدل ابروهای نازک در انواع مدل های بلند و کوتاه موجود هستند که انتخاب اندازه قد ابروها بهتر است بر اساس فرم صورت و ویژگی های ظاهری انجام شود.

مدل ابرو پهن و مدل ابروی نازک، از انواع مدل ابروهای پرطرفدار و محبوب در بین خانم ها هستند و شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی خود یکی از این مدل ها را برای برداشتن ابرو های خود انتخاب کنید.

مدل ابرو نازک زنانه جدید و شیک

مدل ابرو نازک شیک و زیبا با جدیدترین متدهای آرایشی روز دنیا

مدل ابروها اگر به درستی انتخاب شود علاوه بر اینکه تغییرات مثبتی را در چهره شما ایجاد می کند باعث می شود تا عیب های موجود در صورت کمتر به نظر برسند؛ در ادامه تصاویری از انواع مدل ابروی نازک با جدیدترین متدهای آرایشی روز دنیا را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل ابروی زیبا و متفاوت زنانه

مدل ابروی نازک کوتاه و جدید

مدل ابروهای کوتاه و نازک زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند و اغلب خانم هایی که به مدل ابروهای نازک علاقه مند هستند تمایل دارند ابروهای نازک و کوتاهی داشته باشند. ابروهای نازک اگر متناسب با فرم چهره باشند باعث می شوند تا چشم هایتان زیبا و گیراتر از همیشه به نظر برسند بنابراین بهتر است در صورت تمایل ابروهای خود را به صورت نازک و کوتاه فرم دهید.

مدل ابرو

مدل ابرو نازک زنانه جدید و زیبا

مدل ابروی شیک و جدید نازک

مدل ابرو باریک و جدید

مدل ابروی کوتاه و متفاوت زنانه

مدل ابروی کوتاه و باریک

مدل ابرو زیبا و جدید

مدل ابروی باریک و نازک زنانه

مدل ابروی کوتاه و باریک جدید

مدل ابروی نازک بلند و متفاوت

مدل ابرو باریک و بلند نیز طرفداران خاص خودش را دارد این مدل ابروها نیز اگر متناسب با فرم صورت شما باشد چهره ای جذاب و متفاوت پیدا می کنید. توجه داشته باشید که مدل ابرو علاوه بر اینکه می تواند عیب های موجود در صورت را به خوبی پوشش دهد می تواند باعث جذاب تر به نظر رسیدن میکاپ صورت شما نیز شود بر همین اساس متخصصان مد و زیبایی ابروها را قاب چشم ها داشته باشند و همواره تاکید زیادی دارند روی انتخاب مدل ابرویی مناسب دارند.

مدل ابرو نازک زنانه

مدل ابروی زنانه نازک

مدل ابروی نازک کوتاه

  

مدل ابروی شیک و کوتاه زنانه

مدل ابرو بلند زنانه

 

مدل ابرو باریک زنانه

مدل ابروی شیک زنانه

مدل ابروی زیبا و متفاوت زنانه

مدل ابرو زنانه شیک و جدید

مدل ابروی جدید و متفاوت زنانه

مدل ابروی بلند و نازک زنانه

مدل ابروی شیک و زیبا

بهترین مدل ابرو برای صورتهای مختلف

همانطور که در تصاویر بالا مشاهده کردید؛ مدل ابروها باید متناسب با فرم صورت و چشم باشد، در این صورت تاثیر زیادی در جذابیت چهره و زیبایی صورت خواهد داشت، ابروهای پهن صورت را دخترانه نشان می دهند و ابروهای باریک و نازک چهره را زنانه تر نشان خواهند داد، حال در صورتی که سه قانون کلی در مورد ابروهایتان را رعایت کنید، اهمیتی ندارد که صورت تان چه حالتی دارد، در زیر ضمن آشنایی با این نکات می توانید تصاویری جدیدتر از انواع مدل ابروهای باریک و نازک را مشاهده کنید.

تصاویری از مدل ابروی نازک

سر ابرو های خود را از قسمت پل بینی شروع کنید، برای پیدا کردن این نقطه می توانید با قرار دادن یک مداد در اطراف استخوان بینی تان از نظر تکنیکی آن را بیابید.

مدلی از ابروی نازک زنانه

کمان ابروهای شما بهتر است دو سوم آنچه می تواند، بوده اگرچه امروزه خیلی بیشتر از این اندازه می باشد، اما این کار اشتباه است، زیرا با قوس دادن زیاد به ابرو ها فرم نازیبایی همچون رنگین کمان خواهد گرفت.

مدل ابروی نازک خاص

نباید ابرو های خود را کوتاه کنید و دم آن حداقل بایداز قسمت بینی تا گوشه چشم در یک خط فرضی امتداد پیدا کند و می توانید تا جایی بالاتر از خط سر ابرو ادامه دهید، ضمن اینکه توجه داشته باشید، دم ابرو باریک تر باشد به این شکل صورت شما لیفت می شود.

انواع مدل ابروی نازک

زیباترین مدل ابروی نازک

مدل جذاب ابروی نازک

مدل ابرو نازک زنانه

مدل کشیده ابروی نازک

مدل زیبای ابروی نازک

مدل ابرو نازک دخترانه

مدل ابروی نازک دخترانه

مدل جدید ابروی نازک

مدلی از ابروی نازک

مدل ابروی نازک

مدل ابرو نازک زیبا

در این مطلب انواع مدل ابروی باریک بلند و کوتاه با جدیدترین متدهای آرایش ابرو روز دنیا را مشاهده کردید شما می توانید در صورت تمایل با الگوبرداری از این مدل ها ابرویی مناسب و زیبا را برای صورت خود انتخاب کنید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع مدل های جذاب و شیک ابرو به بخش مدل ابرو مجله آرگا مراجعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو