کشف حجاب چند ساعته سارا خوئینی ها با انتشار یک استوری اینستاگرامی

کشف حجاب چند ساعته سارا خوئینی ها با انتشار یک استوری اینستاگرامی


منبع: روزیاتو

67

1399/12/10

09:55


سارا خوئینی ها بازیگر باسابقه کشورمان با انتشار یک استوری، عکسی بدون حجاب از خود گذاشت و نوشت: «به یاد روزهایی که بدون ماسک نفس می کشیدیم…»، البته او به سرعت این استوری را از صفحه خود پاک کرد. خوئینی ها ۶۵۱ هزار نفر دنبال کننده در صفحه خود دارد و که تیک آبی اینستاگرام را نیز گرفته است. وی به تازگی پدر خود را بخاطر کرونا از دست داد.

سارا خوئینی ها

سارا خوئینی ها در ۳ خرداد سال ۱۳۵۳ و در تهران به دنیا آمد، او یک خواهر و سه برادر دارد و سومین فرزند خانواده است، مدرک تحصیلی لیسانس خود را در رشته گرافیک از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران گرفته، او بازیگری را نخستین بار در فیلم صحبگاه خونین ساخته فرامرز باصری شروع کرد. اولین تجربه سینمایی او هم فیلم سینمایی گل ها و گلوله ها ساخته مهدی ناصر پور بود. پس از آن او در فیلم تلویزیونی طالع عشق در نقش حلیمه به ایفای نقش پرداخت.

جالب است بدانید او هنگام بازی در سه فیلمی که نام برده شد بخاطر ازدواج با چنگیز وثوقی (برادر بهروز وثوقی) از نام هنری سارا وثوقی برای خود استفاده کرد، البته این دو کمتر از دو سال در کنار همدیگر بودند و ازدواجشان به جدایی منتهی شد. پس از چند مدت دوری از سینما او در سال ۱۳۷۸ و با نقشی که اسمی مشابه اسم خود داشت به ایفای نقش در فیلم دوستان علی شاه حاتمی در کنار مهناز افشار و یوسف مرادیان پرداخت. ناگفته نماند که او با یوسف مرادیان نیز ازدواج کرد که سرانجام این ازدواج نیز به جدایی رسید. حاصل ازدواج های او غنچه وثوقی و شایان مرادیان است.

سارا خوئینی ها

او پس از آن در فیلم بالای شهر پایین شهر همبازی محمد رضا گلزار شد. در سال ۱۳۸۳ نقش اصلی فیلم نقاب را به دست آورد و در این فیلم همبازی محمدرضا شریفی نیا، امین حیایی و پارسا پیروزفر شد. او در همان سال نیز توانست در فیلم اسپاگتی در ۸ دقیقه با رامبد جوان همبازی شود. وی پس از تجربه چندین فیلم سینمایی اینبار سریال تلویزیونی معصومیت از دست رفته را انتخاب کرده و توانست بازی در کنار امین تارخ را تجربه کند. با این سریال او توانست در جشنواره برنامه های تلویزیون سال ۱۳۸۳ و ۱۳۸۴ به عنوان بهترین بازیگر نقش اول زن انتخاب شود. سپس در سریال بی صدا فریاد کن با مهدی فخیم زاده همکاری کرد و توانست نقش اول این سریال را بدست آورد. او در فیلم یکی از ما دو نفر با بهرام رادان همبازی شد و توانست عنوان دستیار کارگردان که تهمینه میلانی بود نیز بدست آورد.

بیشتر بخوانید:

بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران نیز پس از مهاجرت کشف حجاب و انتقاد کرد

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیازها 0 / 5. تعداد رای: 0

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو