مدل لوستر کلاسیک شیک و کاربردی برای دکوراسیون های کلاسیک و سلطنتی

مدل لوستر کلاسیک شیک و کاربردی برای دکوراسیون های کلاسیک و سلطنتی


منبع: دکوراسیون

227

1399/12/10

12:56


مدل لوستر کلاسیک

مدل لوستر کلاسیک از انواع طرح های قدیمی و شیک است که در زمان های گذشته از این لوستر برای سالن های بزرگ و کاخ ها استفاده می شد و امروزه نیز از لوستر سلطنتی یا کلاسیک در خانه های لاکچری و خاص استفاده می شود که این طرح لوستر باعث افزایش شکوه طراحی دکوراسیون داخلی منزل می شود.

مدل لوستر کلاسیک شیک

لوستر از انواع وسایل منزل پرطرفدار و کاربردی می باشد که در دارای مدل هایی متنوع نظیر لوستر سلطنتی و لوستر مدرن می باشد و شما می توانید با توجه به سبک دکوراسیون داخلی منزل خود از بین آن ها لوستر با طرح و رنگی مناسب را انتخاب نمایید.

لوستر شیک و کلاسیک

طرح های لوستر کلاسیک

لوستر کلاسیک به لوستر چند شاخه نیز معروف می باشد و به دلیل بزرگی این نوع لوستر از آن اغلب در سالن پذیرایی و نشیمن استفاده می شود. لوستر های کلاسیک دارای طرح هایی متنوع می باشند و شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی و طرح سایر وسایل موجود در منزل تان از بین آن ها لوستر با طراحی شیک و بی نظیری را انتخاب نمایید.

در هنگام انتخاب لوستر کلاسیک باید به شکل ظاهری و رنگ کریستال و اندازه کریستال توجه داشته باشید. اگر فضای پذیرایی منزل شما کوچک می باشد بهتر است لوستری بزرگ را برای نصب در فضای پذیرایی انتخاب نکنید همچنین برای پذیرایی ها با فضای بزرگ می توانید از چند لوستر هم طرح و هم رنگ یا لوستری بزرگ استفاده نمایید.

اجرای دکوراسیون داخلی

لوسترهای کلاسیک به صورت چند شاخه طراحی می شوند و شکل هندسی اغلب آن ها گرد یا منحنی می باشد همچنین تعداد زیادی کریستال از شاخه این لوسترها آویزان شده است که همین کریستال ها باعث می شوند تا لوستر طرحی متفاوت داشته باشد. برخی از لوسترها با طرح کلاسیک دارای بدنه ای فلزی می باشند که از آن ها می توان برای دکوراسیون های سلطنتی و روستیک استفاده کرد.

مدل لوستر زیبا کلاسیک

لوستر شاخه ای شیک

 

لوستر پذیرایی

لوستر ساده و کلاسیک

لوستر زیبا

لوستر کلاسیک جدید

لوستر شیک

طرح لوستر کلاسیک

طرح لوستر شیک و زیبا

لوستر شیک و کلاسیک

مدل لوستر سلطنتی

طرح لوستر شیک

انتخاب رنگی مناسب برای لوستر از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و شما می توانید رنگ کریستال های لوستر سلطنتی را با توجه به رنگ سایر وسایل موجود در دکوراسیون پذیرایی انتخاب نمایید. اگر سبک دکوراسیون منزل تان سلطنتی و کلاسیک می باشد بهتر است رنگ لوستر را از بین رنگ های نقره ای و طلایی یا برنزی انتخاب نمایید.

از لوستر کلاسیک با ابعاد کوچک می توانید در بخش های مختلف منزل نظیر اتاق خواب و راهرو ورودی استفاده نمایید.

لوستر زیبا برای پذیرایی

لوستر شیک برای پذیرایی

لوستر کلاسیک خاص

مدل لوستر کلاسیک خاص

لوستر شیک

طرح لوستر کلاسیک و شیک

لوستر زیبا

مدل لوستر جدید

لوستر کلاسیک خاص

مدل لوستر کلاسیک

در این مطلب توجه شما را به انواع طرح های لوستر کلاسیک جلب کردیم که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید لوستری با طرح و رنگی مناسب را برای بخش های مختلف منزل خود انتخاب نمایید و تغییرات مثبتی را در طراحی دکوراسیون منزل تان ایجاد کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو