واکنش تمسخر آمیز سحر زکریا به خداحافظی شهاب حسینی

واکنش تمسخر آمیز سحر زکریا به خداحافظی شهاب حسینی


منبع: روزیاتو

105

1399/12/10

13:16


سحر زکریا بازیگر تلویزیون و سینما خداحافظی شهاب حسینی از فضای مجازی را مورد تمسخر قرار داد.

سحر زکریا در واکنش به خداحافظی حسینی از اینستاگرام نوشت:

«آخی چه بد شد حالا مردم چه کنند نیستی، ولی خوب می آیی پول در میاری، البته شاید هم از مالیاتی که قرار است از کاربران بگیرند ترسیدی . آقای محترم مردم آنقدر گرفتارند که رفتن من و تو فرقی به حالشان ندارد. در ضمن چند وقت دیگر برمی گردی چون حتماً یه دوستی می گه شهاب نرو و تو قانع می شوی.»

او پیش از این هم ماجرای واکسن زدن شهاب حسینی در آمریکا را مورد انتقاد قرار داده بود.

سحر زکریا در پستی اینستاگرامی شهاب حسینی را به متناقض بودن گفتار و کردارش متهم کرده و کسانی که به حمایت از او پرداختند را مافیا خوانده بود.

او در این پست نوشته بود: «ایشون میان کار میکنند پولها رو میگیرند سر مردم وشیره میمالند بعد بدو بدو میرن واکسن امریکایی میزنن. می ایستادن کنار مردم همان واکسنی که همه میزنیم میزدنند.»

شهاب حسینی روز گذشته در پستی اینستاگرامی به شکل ضمنی به انتقادات اخیر درباره واکسن زدن در آمریکا پاسخ و از خداحافظی خود از این شبکه اجتماعی خبر داد. او دقایقی پس از انتشار این پست، صفحه ی خود را از اینستاگرام حذف کرد.

چندی قبل تصاویر و ویدئویی از شهاب حسینی در کشور آمریکا منتشر شد که او را با ماسکی منقوش به تصویر گیاه مخدر ماریجوانا در حال دریافت واکسن کرونا نشان می داد.

بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی از این اقدام شهاب حسینی انتقاد کردند و آن را نشانه ای از کسب درآمد وی در ایران و استفاده از مواهب زندگی در آمریکا دانستند.

پس از انتشار این تصاویر شهاب حسینی در واکنش به این انتقادات، شعری در اینستاگرام خود بدین مضمون منتشر کرد: «دلا خو کن به تنهایی که از تن ها بلا خیزد/ سعادت آن کسی یابد که از تن ها بپرهیزد».

او اما چند روز بعد نیز در گفتگویی به توضیح درباره ی ماجرای واکسن زدن خود پرداخت.

او گفت هیچ نیت قبلی و برنامه ریزی مشخصی برای زدن واکسن نداشت و به اصرار یکی از دوستانش که برای آغاز یک کار سینمایی او را همراهی می کرد، در صف واکسن مازاد ایستادند تا شانس خود را امتحان کنند.

او درباره ی ماسک جنجالی خود نیز گفت پس از خروج از ماشین متوجه شد ماسک ندارد و تنها ماسک داخل ماشین آن ماسک بود که پیش تر دوستی به او هدیه داده بود و او در نهایت بین زدن و نزدن آن تردید نکرد.

حسینی در انتها گفت آرزوی قلبی اش این است که شرایط واکسیناسیون با بهترین واکسن موجود برای هموطنانش در ایران به وجود آید و مردم بیش از این دچار خسارت و مصیبت نشوند.

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیازها 0 / 5. تعداد رای: 0

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو