منبع: آرگا

412

1399/12/10

13:29


مدل بلوز کشی از انواع مدل بلوز های زنانه و دخترانه است که در انواع طرح ها و رنگ های متنوع موجود می باشد و شما می توانید از این مدل بلوز برای مهمانی ها و مجالس کوچک و دورهمی خانوادگی استفاده کنید.

بلوزهای مجلسی با پارچه های مختلفی دوخته می شوند, یکی از پارچه هایی که در دوخت بلوزهای زنانه و دخترانه به کار برده می شود پارچه کشی است که اغلب خانم ها با فرم اندام لاغر و چاق و متناسب مدل بلوز کشی را برای پوشیدن در مکان های مختلف انتخاب می کنند.

بلوزهای کشی، اغلب با پارچه های حریر کش دار و ریون دوخته می شوند و می توان مدل بلوز حریر و مدل بلوز ریون را از پرطرفدارترین انواع مدل بلوزهای مجلسی محسوب کرد و شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی خود و در صورت تمایل بلوز های ریون را از بین بلوز های حریر و ریون انتخاب کنید.

مدل بلوز مجلسی با یقه شیک

مدل بلوز کشی با جدیدترین طرح های مد سال

بلوزهای زنانه و دخترانه را می توانید برای مکان های مختلف بپوشید و بهتر است برای تنوع در لباس مجلسی های خود از بلوزهای مجلسی زنانه و دخترانه در مهمانی های کوچک و غیر رسمی استفاده کنید. در ادامه این مطلب انواع مدل بلوزهای کشی با جدیدترین طرح های مد سال را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها مورد توجه شما همراهان عزیز و گرامی قرار بگیرند.

مدل بلوز آستین بلند و شیک کشی

مدلهای بلوز دخترانه جدید

دوخت بلوزهای ریون تا حدودی سخت است بنابراین اگر شما تمایل دارید بلوزی با پارچه  ریون بدوزید بهتر است از خیاطی ماهر و با تجربه برای دوخت بلوز دخترانه استفاده کنید. بلوزهای ریون برای خانم ها با اندام چاق و توپر می توانند انتخاب ایده آل و مناسبی باشند. خانم ها با اندام لاغر و متناسب نیز می توانند از این مدل بلوز ها استفاده کنند.

بلوزهای دخترانه  ریون را می توانید در مهمانی ها و مجالس مختلف با دامن و شلوار مناسبی بپوشید که اگر شما تمایل دارید ظاهری اسپرت داشته باشید بهتر است از مدل بلوز اسپرت و شلوار جین و یا ساپورت های مجلسی در مجالس و مهمانی های مختلف استفاده کنید.

مدل بلوز یقه افتاده زنانه

مدل بلوز قهوه ای  زنانه

مدل بلوز کار شده با تور

مدل بلوز مجلسی زنانه

مدل بلوز زیبا و شیک کشی

مدل بلوز شیک و زیبا مجلسی

مدل بلوز کشی زنانه

مدل تاپ دخترانه کشی

مدل بلوز نارنجی کشی

مدل لباس ساده کشی

مدل بلوز ریون کشی

مدل بلوز دخترانه مجلسی

مدل بلوز نارنجی کشی

مدل بلوز شیک و زیبا دخترانه شیک

مدل بلوز مجلسی دخترانه کشی

بلوز مجلسی دخترانه

مدل بلوز شیک و زیبا کشی

مدل بلوز دخترانه

مدل بلوز مجلسی بنفش

مدل بلوز بنفش دخترانه

مدل های بلوز ساده زنانه شیک

مدل بلوز زنانه کشی، در انواع طرح های ساده و کار شده و رنگ های متنوع روشن و تیره موجود هستند که اگر شما تمایل دارید شیک پوش و زیباتر از همیشه به نظر برسید بهتر است مدل و رنگ بلوز را با توجه به فرم اندام و رنگ پوست خود انتخاب کنید. علاوه بر رنگ و طرح بلوز مدل یقه بلوز نیز می تواند روی زیبایی ویژگی های ظاهری شما تاثیرگذار باشد بنابراین بهتر است در هنگام انتخاب مدل یقه بلوز به ویژگی های ظاهری خود توجه بیشتری داشته باشید.

 

مدل بلوز آستین کوتاه کشی

مدل بلوز ساده زنانه با پارچه ریون

مدل بلوز حریر کشی طرح دار

مدل بلوز حریر ریون

مدل بلوز دخترانه کشی

مدل بلوز قهوه ای و شیک

مدل بلوز سبز کشی

مدل بلوز سبز زنانه

مدل بلوز قهوه ای طرح دار کشی

مدل بلوز زنانه و دخترانه شیک و زیبا

مدل بلوز ساده کشی

مدل بلوز زنانه با طرح ساده

مدل بلوز آستین سه ربع کشی

مدل بلوز مجلسی و ساده

 

مدل بلوز مجلسی شیک و زیبا

مدل بلوز شیک و مجلسی زنانه

مدل بلوز کشی مجلسی زنانه

بلوز مشکی و قهوه ای زنانه با پارچه ریون

مدل بلوز کشی مشکی زنانه

مدل بلوز زیبا و شیک زنانه

مدل بلوز کشی با یقه افتاده و شیک

بلوز شیک با یقه افتاده زنانه

مدل بلوز با طرح ساده

مدل بلوز ریون مشکی

مدل بلوز مجلسی کشی

مدل پیراهن کشی با طرح و دوخت متفاوت

لباس های کشی اغلب تنگ و اندامی می باشند که این مدل لباس ها در صورت داشتن طرح و دوختی زیبا می توانند بهترین لباس برای حضور در میهمانی های زنانه و مجالس از این دست باشد. لباس های کشی معمولا از جنس ریون می باشند که این پارچه به دلیل خاصیت کشسانی که دارند انتخاب مناسبی برای دوخت انواع لباس شب ریون، پیراهن و بلوز کشی به شمار می روند. قیمت این جنس پارچه ها نیز به نسبت پارچه های دیگر پایین تر می باشد.

در ادامه مدلهای بلوز کشی که در بالا مشاهده کردید برای علاقمندان به لباس های کشی تصاویر انواع پیراهن های کشی مجلسی و اسپرت را به اشتراک گذاشته ایم که هر یک از این پیراهن ها دارای زیبایی به خصوص می باشند و انتخابی ایده آل برای دختر خانم ها و بانوان خوش سلیقه و خوش استایل باشند. به همین جهت پیشنهاد می کینم تا پایان همراه ما باشید و از این لباس های کشی زیبا دیدن نمایید.

جدیدترین مدل بلوز کشی

مدل پیراهن کشی جدید

مدل پیراهن کشی شیک

مدل پیراهن کشی قشنگ

مدل پیراهن کشی ساده

مدل پیراهن کشی بی نظیر

قشنگ ترین مدل بلوز کشی

مدل پیراهن کشی فوق العاده

مدل پیراهن کشی به روز

مدل پیراهن کشی مد روز

مدل پیراهن کشی متنوع

مدل پیراهن کشی با دوختی عالی

خاص ترین مدل بلوز کشی

مدل پیراهن کشی با دوختی خاص

مدل پیراهن کشی با دوختی ایده آل

مدل پیراهن کشی با دوختی شیک

مدل پیراهن کشی با دوختی قشنگ

مدل پیراهن کشی با دوختی متفاوت

بهترین مدل بلوز کشی

مدل های جدید پیراهن کشی

در این بخش از مدل بلوز مجله آرگا انواع مدل بلوزهای کشی زنانه و دخترانه با جدیدترین طرح های مد سال را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم که امیدواریم از مشاهده این مدل ها نهایت لذت را ببرید و بتوانید با الگوبرداری از آن ها بلوز زنانه و یا دخترانه زیبا و شیکی را برای خود انتخاب کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو