طرز تهیه آرد سوخاری خانگی با نان تست بدون فر به دو روش ساده

منبع: مینویسم

157

1399/12/10

17:40


طرز تهیه آرد سوخاری خانگی با نان تست بدون فر به دو روش ساده

سلام به روی ماه شما دوستای عزیزم، امیدوارم که حال دلتون خوش و خرم باشه در این مطلب در خدمت شما عزیزان علاقه مند به هنر آشپزی هستیم با موضوع “طرز تهیه آرد سوخاری با نان تست بدون فر به دو روش ساده در خانه”. خیلی راحت و ساده بدون هزینه زیاد می توانید در منزل حتی بدون فر آرد سوخاری تهیه کنید و از آن در سرخ کردن ماهی، مرغ و قارج سوخاری لذت ببرید.

در صورت علاقه مندی می توانید از سایر مطالب ترفند های آشپزی و ترفند های خانه داری که پیش از این در سایت منتشر نمودیم بازدید نمایید.

دستور پخت میگو سوخاری خوشمزه در خانه

طرز تهیه آرد سوخاری با نون تست بدون فر

با استفاده از یک ماهیتابه نچسب در سایز متوسط و چند عدد نان تست و یک عدد مخلوط کنید به راحتی در خانه نان تست تهیه کنید! برای تهیه نان تست بدون فر دو روش وجود دارد :

روش اول :

در روش اول باید شعله پخش کن را روی اجاق گاز قرار دهید و سپس شعله اجاق را کم کرده و ماهیتابه را روی آن قرار دهید و بعد از اینکه احساس کردید به اندازه کافی گرم شده می تونید نون تست ها را داخلش بچینید.

بعد از طلایی شدن رنگ نان آنها را برگردانده تا روی دیگر آن نیز طلایی و سرخ شود طوریکه نان تست رطوبش رو از دست بد و خشک بشه و بعد شعله اجاق را خاموش کرده و اجازه بدید که نان تست سرد شود و بعد آن ها را تکه تکه کرده و داخل مخلوط کن قرار دهید و خوب پودر کنید در آخر می تونید ادویه های مورد نیاز همچون نمک، فلفل، پودر سیر و زردچوبه رو بهش اضافه کنید.

طرز تهیه آرد سوخاری با نون تست بدون فر

طرز تهیه آرد سوخاری با نون تست بدون فر

روش دوم:

دومین روش تهیه آرد سوخاری با نان تست، کاملا بالعکس روش اول می باشد! بدین صورت که ابتدا نان تست ها را تکه کرده و داخل مخلوط کن بریزید و سپس مخلوط کن را روشن کرده و زمانیکه به سایز دلخواه تون رسید آن را خاموش کنید.

حالا شعله پخش کن را روی حرارت ملایم اجاق گاز قرار داده و ماهیتابه نچسب را روی آن بگذارید و بعد از اینکه ماهیتابه گرم شده نون تست های پودر شده را داخل آن ریخته و تا زمان طلایی شدن خوب هم بزنید. و در آخر ادویه ها ( نمک، فلفل، پودر سیر و زردچوبه) را به آن اضافه کنید. بعد از آماده شدن پودر سوخاری آن را در ظرف در بسته نگهداری کنید.

با همین دو روش بسیار ساده می توانید خیلی سریع آرد سوخاری خانگی تهیه کنید و در طبخ انواع غذا های فست فودی و سرخ کردنی از آن استفاده کنید. هدف ما از مط

فروشگاه قطعات آسانسور

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو