دیدنی های پورتو و نگاهی با بهترین جاذبه های این شهر زیبای پرتغال

دیدنی های پورتو و نگاهی با بهترین جاذبه های این شهر زیبای پرتغال


منبع: آرگا

162

1399/12/10

21:07


دیدنی های شهر پورتو از تنوع فرهنگی و تاریخی زیادی برخوردار است این شهر با وجود کلیساهای تاریخی همچون کلیسای جامع پورتو می توانند مورد توجه علاقه مندان باشند. قدم زدن در کوچه خیابان های این شهر با تجربیات ویژه ای برای علاقه مندان همراه است این شهر در فصل های بهار نیز دارای چشم اندازهای ویژه تری می باشد.

کشور پرتغال هموراه یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری برای ایرانیان است این کشور دارای شهرهای بسیار زیبا و جاذبه های منحصر به فردی است از مهم ترین جاذبه های این کشور می توان به شهر زیبای پورتو اشاره نمود همه گردشگران این شهر را با وجود غذاهای اصیل آن به خاطر دارند مردم این شهر بسیار دوست داشتنی و محبوب هستند آن ها فرهنگ ویژه خود را دارند و همواره این فرهنگ ها را ارج می نهند. این شهر با وجود جاذبه های اصیل فرهنگی خود مورد توجه قرر می گیرد این شهر با وجود اینکه شهری کوچک است اما جاذبه های بسیار زیادی دارد و نمی توان آن را نادیده انگاشت. با سفر به پورتو می توانید از جاذبه های متنوعی بازدید کنید این شهر کوچک با کوچه پس کوچه های قدیمی خود مورد توجه علاقه مندان زیادی است به ویژه در فصل های بهار که این کوچه پر از درختان سرسبز و شکوفه های بهاری است و می تواند مکان مناسبی برای قدم زدن باشد. دیدنی های شهر پورتو بسیار زیبا هستند و در این بخش مهم ترین این جاذبه ها را معرفی خواهیم کرد.

دیدنی های شهر پورتو:

شهر پورتو به واسطه قدمت تاریخی خود و ارزش فرهنگی که دارد می تواند یکی از مقاصد گردشگری پر جاذبه در دنیا باشد این شهر با وجود مراکز خرید خود و پارک های ملی دارای جذابیت های زیادی است همچنین این شهر دارای کلیساها و موزه های قدیمی و تاریخی می باشد.

 

برج کلریگوس:

یکی از مهم ترین دیدنی هایی که می توانید در سفر خود به کشور پرتغال از  آن بازدید نمایید این برج بی نظیر می باشد که توسط یک معمار ایتالیایی در سال ۱۷۶۳ طراحی و ساخته شده است. شما در بازدید از این برج می توانید یکی از بهترین معماری های سبک باروک را تماشا نمایید و از سفر خود لذت ببرید. برج کلریگوس از دیدنی های پورتو به عنوان یک نماد بزرگ برای مردم این شهر شناخته می شود و شما می توانید با بالا رفتن از پله های این برج چشم انداز فوق العاده این شهر را تماشا کنید و از سفر خود نهایت لذت را ببرید. اگر قصد سفر به این شهر را دارید پیشنهاد می کنیم حتما از این برج زیبا بازدید نمایید.

پورتو را بشناسید

 

خیابان روا سانتا کاترینا:

این خیابان می تواند شما را ساعت ها مشغول خود نماید و یک روز عالی را برای گردشگران خود بسازد. یکی دیگر از دیدنی های پورتو این خیابان زیبا می باشد که از بهترین خیابان های خرید این شهر است و همیشه افراد زیادی در آن در حال خرید می باشند. گردشگران می توانند در این خیابان ساعت ها راه بروند  و خرید های خود را انجام دهند. در این خیابان علاوه بر فروشگاه های خرید دارای کافه و رستوران محلی زیادی می باشد که می توانید در آن ها غذا و انواع نوشیدنی میل نمایید. این خیابان یکی از قدیمی ترین محله های این شهر می باشد که از اهمیت ویژه ای برخوردار است و مردم این شهر همیشه آن را به مسافران پیشنهاد می کنند.

دیدنی های پورتو

کلیسای جامع پورتو:

یکی دیگر از جاذبه های مهم این شهر کلیسای آن می باشد که دارای قدمت تاریخی نیز می باشد. این کلیسا یکی از قدیمی ترین دیدنی های پورتو محسوب می شود که سالیان زیادی ست که گردشگران از سراسر جهان برای بازدید از آن به کشور پرتغال سفر می کنند. این کلیسا از سبک معماری رمانسک ساخته شده است و در سالیان مختلف با سبک های معماری متفاوت مورد بازسازی قرار گرفته است. این کلیسا یکی از مهم ترین ساختمان های این شهر به حساب می آید و سالانه بیش از ۲۰۰ هزار بازدیدکننده دارد. همچنین اگر قصد بازدید از این کلیسا را دارید می توانید همه روزه از ساعت ۸ صبح الی ۲۱ شب از آن بازدید به عمل آورید.

کلیسای پورتو

پل دم لوئیس اول:

این پل یکی دیگر از دیدنی های پورتو می باشد که زیبایی منحصر به فردی را به این شهر بخشیده و می تواند اولین گزینه هر مسافری برای بازدید و تماشا باشد. این پل در سال ۱۸۸۶ ساخته شده است و حدود ۱۷۲ متر طول دارد. این پل در سالیان اولیه ساخت خود یکی از طولانی ترین پل های جهان بود که با گذشت زمان در سطح اروپا پل های طولانی تری نسبت به دم لوییس اول ساخته شد. منظره این پل قطعا هر گردشگری را مجذوب خود خواهد کرد و برای مردم شهر پورتو به عنوان یک نماد بزرگ شناخته می شود. اگر قصد سفر به کشور پرتغال و بازدید از دیدنی های شهر را دارید این پل می تواند گزینه ای مناسب برای بازدید باشد.

مناطق زیبای پورتو

شهر پورتو از تنوع گردشگری مناسبی برخوردار است این شهر نبض تاریخی و فرهنگی پرتغال است و با وجود برج ها و موزه  های تاریخی بسیار شناخته شده است کلیساهای این شهر دارای جاذبه های تاریخی زیادی است و می تواند برای گردشگران جذابیت های زیادی داشته باشد. از دیگر جاذبه های گردشگری در این شهر می توان به کافه مجستیک، محله های قدیمی ریبیرا، برج کلریگوس و … اشاره کرد که از جذابیت های ویژه ای برای علاقه مندان برخوردار است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو