کیم کارداشیان در دادخواست طلاق چه گفت؟

منبع: برترین ها

118

1399/12/10

21:26


زوج جنجالی بر سر تقیسم دارایی‌های خود به توافق دوستانه رسیده‌اند.

برترین‌ها: کیم کارداشیان بعد از ۷ سال ازدواج، به «تفاوت‌های آشتی ناپذیر» به عنوان دلیل طلاق خود از کانیه وست، خواننده رپ، اشاره کرد.

نشریه «ایونینگ استاندارد» گزارش کرد که کیم کارداشیان دادخواست طلاق خود را در دادگاهی در لس‌آنجلس تحویل داده است و همچنین تایید کرد که در آن درخواست حضانت مشترک چهار فرزندشان، نورت، سینت، شیکاگو و سالم، را ارائه داده است.

کیم کارداشیان در دادخواست طلاق چه گفت؟

پس از ماه‌ها گمانه‌زنی درباره وضعیت رابطه یکی از مشهورترین زوج‌های جهان، کیم کارداشیان در اوایل ماه فوریه دادخواست طلاق داد. او لارا واسر را به وکالت خود گرفته است که وکیلی معروف در پرونده‌های جدایی‌های افراد مشهور است.

رسانه تی‌ام‌زی در ماه جاری میلادی گزارش کرد که خانم کارداشیان ۴۰ ساله، و آقای وست ۴۳ ساله، همینک نیز بر سر ملک و املاک خود به توافق رسیده‌اند و از منابعی نقل قول کرد که طلاق این زوج را «دوستانه» توصیف کردند.

خانم کارداشیان رابطه عاشقانه خود با آقای وست را در سال ۲۰۱۲ شروع کرد، در حالی که در آن زمان هنوز از نظر قانونی همسر کریس هامفریز، بازیکن حرفه‌ای بسکتبال بود. او دو سال بعد با آقای وست در مراسمی مجلل در شهر فلورانس ایتالیا ازدواج کرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو