لیدی گاگا

زن مرموزی که سگ های بولداگ فرانسوی لیدی گاگا را بعد از دزدیده شدن در لس آنجلس پیدا کرد، گفته است که این دو توله را در حالی که به یک میله بسته شده بودند پیدا کرده است. منابع پلیس گفته اند که این زن یک شهروند قانونمندار و مهربان بوده که بر اساس پوشش خبری رسانه ها از سرقت سگ های لیدی گاگا، آن ها را شناخته است. ظاهراً وی پس از پیدا کردن سگ ها از طریق ایمیلی که توسط گاگا در شبکه های اجتماعی منتشر شده با وی تماس گرفته و به او گفته شده که به نزدیک ترین پاسگاه پلیس مراجه کند. منابع نزدیک به خواننده مشهور آمریکایی و ستاره فیلم Star is Born مدعی شده اند که وی با کمال میل به قول خود وفا کرده و جایزه ۵۰۰,۰۰۰ دلاری که قول داده بود را به یابنده خواهد داد.

به گزارش مووی مگ به نقل از روزیاتو، لیدی گاگا تاکنون واکنشی رسمی به پیدا شدن سگ هایش نشان نداده اما گزارش ها نشان می دهد وی بعد از دریافت خبر پیدا شدن سگ هایش که در شرایط مناسبی قرار دارند اشک شوق ریخته است. پدر لیدی گاگا نیز خواستار مورد تعقیب قرار گرفتن دو مهاجم و سارق به جرم حمله مسلحانه و تلاش برای قتل رایان فیشر ۳۰ ساله، نگهدارنده سگ های دخترش شده است. فیشر در حالی که سعی داشت از دو سگ بولداگ فرانسوی گاگا با نام های کوجی و گوستاو مراقبت کند، مورد اصابت چند گلوله مهاجمان قرار گرفت. صبح روز شنبه و ساعاتی پس از پیدا شدن سگ های دخترش، جو گرمانوتا با فاکس نیوز مصاحبه کرد.

کاپیتان جان تیپت، افسر ارشد بخش سرقت پلیس لس آنجلس گفته است که یک زن این دو سگ را در حدود ساعت ۶ عصر به ایستگاه پلیس المپیک کامیونیتی در شمال غربی مرکز شهر آورده است. هویت این زن و مکان پیدا شدن سگ ها به خاطر امنیت یابنده و به دلیل این که تحقیقات پلیس در مورد این سرقت همچنان ادامه دارد، فاش نشده است. گرمانوتا در مصاحبه خود در مورد سارقانی که به فیشر شلیک کرده بودند گفت: «می خواهم آن ها دستگیر شوند تا به خاطر حمله مسلحانه و/یا تلاش برای قتل محاکمه شوند». بعد از حمله، فیشر به بیمارستان منتقل شد اما اکنون شرایط او به ثبات رسیده و جراحات او غیرکشنده اعلام شده است.

لیدی گاگا

 

گرمانوتا در ادامه گفت: «خیالم راحت شد که رایان حالش خوب خواهد شد و کوجی و گوستاو نیز پیدا شدند. به لطف زحمات نیروهای ویژه پلیس. اینکه کوجی و گوستاو را بدون آسیب رساندن رها کرده اند کار خوبی بوده اما باید برای کاری که با رایان کردند مجازات شوند. به طور ویژه از پزشکان و پرستاران در بخش اورژانس متشکرم». پدر لیدی گاگا که صاحب یک رستوران در وست ساید منهتن است، قبلاً نیز به فاکس نیوز گفته بود دخترش بعد از حادثه با فیشر در تماس بوده است.

مظنونان دزدیدن سگ های خاص لیدی گاگا ظاهراً دو مرد سیاهپوست ۲۰ تا ۲۵ ساله هستند که روز پنج شنبه گذشته پس از مجروح کردن فیشر، دو سگ لیدی گاگا را با خود بردند، اگر چه سگ سوم موفق به فرار از دست آن ها شد.