بعد از انتخاب عزیزی خادم به‌عنوان رئیس فدراسیون فوتبال، با توجه به انصراف منصور قنبر‌زاده و عدم احراز صلاحیت حیدر بهاروند (نایب‌رئیس‌های پیشنهادی عزیزی خادم)، رأی‌گیری برای نواب رئیس اول و دوم انجام نشد و تنها برای انتخاب شهره موسوی نایب‌رئیس پیشنهادی سوم (بانوان) رأی‌گیری صورت گرفت. به این ترتیب شهره موسوی با ۷۰ رای از ۸۷ رای به‌عنوان نایب‌رئیس سوم فدراسیون انتخاب شد. این درحالی است که رئیس منتخب فدراسیون باید در نخستین جلسه هیات‌رئیسه برای این پست‌ها سرپرست معرفی کند. پس از آن فدراسیون فوتبال ظرف مدت سه ماه باید مجمع انتخاباتی دیگری برای تعیین نواب رئیس اول و دوم برگزار کند.

  اظهار نظر رئیس جدید

پس از پایان رای‌گیری برای انتخاب رئیس، عزیزی خادم به‌عنوان نامزد پیروز گفت: «امروز شاهد تبلور دموکراسی و نگاه‌های جدید در فوتبال بودیم. ما با کمک باشگاه‌ها نگاهی نو و جدید خواهیم داشت تا در راه توسعه فوتبال قدم برداریم. خودم را موظف و مکلف به مشورت و تعامل سازنده می‌دانم. خدا را شاکرم که امروز اینجا هستم. چه رای می‌آوردم و چه رای نمی‌آوردم خدا را شاکر بودم. نگاه ما برنامه محور است. یکی از آفت‌های بزرگ فوتبال در چند دهه گذشته بی‌برنامگی بوده است. امیدوارم با برنامه‌ای که ارائه دادیم، قدم به قدم برای توسعه در فوتبال گام برداریم.» عزیزی خادم ۴۳ سال دارد و بیشتر فعالیتش در بنگاه‌های اقتصادی کشور بوده است.

  واکنش علی کریمی

همچنین علی کریمی، ستاره سابق فوتبال ایران که با اخذ ۹ رای واجد کمترین آرا در انتخابات فدراسیون شد، بعد از پایان رای‌گیری با لحنی کنایه‌آمیز گفت: «از ۹ نفری که به من رای دادند تشکر می‌کنم. از اول می‌دانستم چه اتفاقاتی می‌افتد، اما به این دلیل حضور پیدا کردم که فردا نگویند حالا که شرایط برای حضور فوتبالی‌ها در انتخابات فراهم شد کسی نیامد. خواستم بهانه به دست کسی ندهم. خوشحالم از این بابت که وقتی در انتخابات شرکت کردم، تمام بینندگان در سراسر کشور و جهان متوجه شدند ۹ نفر در فوتبال ایران حضور دارند که دوست دارند این فوتبال تغییر کند. امیدوارم طرف پیش وجدان خود خیالش راحت باشد و به فوتبال خیانت نکرده باشد. همچنین باید با تاخیر روز مهندس را به تمام مهندسان تبریک بگویم و برا‌ی آنها آرزوی موفقیت کنم.»