حمله تند ترامپ به عملکرد دولت جو بایدن

منبع: برترین ها

84

1399/12/11

03:40


رئیس جمهور سابق آمریکا در اولین سخنرانی خود بعد از ریاست جمهوری به جو بایدن حمله کرد و یک ماه اول ریاست جمهوری بایدن را بدترین شروع یک رئیس جمهور در تاریخ معاصر خواند.

خبرگزاری فارس: «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا در اولین سخنرانی خود از زمان پایان ریاستش در کاخ سفید در سخنرانی خود در نشست حزب جمهوریخواه(CPAC) تاکید کرد که به دنبال تشکیل یک حزب جدید در آمریکا نیست و در حزب جمهوریخواه باقی خواهد ماند.

وی در ادامه سخنرانی خود با اشاره به انتخابات میان دوره ای کنگره در سال 2022 تاکید کرد که جمهوریخواهان در این انتخابات پیروز می‌شوند.

ترامپ تاسیس حزب جدید را رد کرد

ترامپ به طور ضمنی به حضور خود در انتخابات ریاست جمهوری 2024 هم اشاره کرد و گفت: «ممکن است تصمیم بگیرم آنها(دموکراتها) را برای بار سوم شکست دهم.»

ترامپ در ادامه سخنرانی خود در نشست حزب جمهوریخواه، با بیان اینکه هویت ما به عنوان آمریکایی در خطر است خطاب به هوادارانش در حزب جمهوریخواه گفت: ما یک سفر باورنکردنی را با هم شروع کردیم و اکنون در میانه یک مبارزه تاریخی برای آینده ایالات متحده قرار داریم.

رئیس جمهور سابق آمریکا به «جو بایدن» رئیس جمهور فعلی این کشور نیز حمله کرد و یک ماه اول ریاست جمهوری بایدن را بدترین شروع یک رئیس جمهور در تاریخ معاصر خواند. در عرض یک فاصله کوتاه یک ماهه از «آمریکا اول» به «آخر آمریکا» رسیدیم.

وی اضافه کرد، جو بایدن آینده کودکان آمریکایی را به اتحادیه‌های معلمان فروخته است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو