با این مدل موها موهایتان را پرپشت تر نشان دهید

با این مدل موها موهایتان را پرپشت تر نشان دهید


منبع: آرگا

200

1399/12/11

10:33


داشتن موهای کم پشت از بزرگترین مشکلات برای آقایان است یکی از روش های پر پشت نشان دادن موها انتخاب و استفاده از مدل موی مناسب برای موهای کم پشت مردانه است.

تکنیک های مختلفی جهت پر پشت نشان دادن موها وجود دارد که در ادامه این مطلب برخی از این تکنیک ها را به همراه ۱۵ مدل مو  مخصوص موهای کم پشت مردانه به شما عزیزان معرفی می کنیم شما می توانید با کمک این ترفندها ظاهر موهایتان را پر پشت تر از همیشه کنید.

مدل مو بر روی زیبایی و جذابیت چهره آقایان تاثیر زیادی دارد بنابراین بهتر است با توجه به جنس موهای خود زیباترین مدل موها را برای کوتاه کردن موهایتان انتخاب کنید. برخی از آقایان موهای کم پشتی دارند و همین مسئله باعث رنجش آن ها می شود اگر شما نیز به این مشکل دچار هستید می توانید با استفاده از انواع  مدل موهای مناسب موهای کم پشت مردانه موهای خود را پشت تر و جذاب تر از همیشه کوتاه کنید.

مدل موی مناسب برای آقایان با موهای کم پشت

معرفی انواع مدل مو برای موهای کم پشت مردانه

موهای کم پشت را بهتر است همیشه کوتاه نگه دارید و برای کوتاه کردن این مدل موها اطراف قسمت های کم پشت موهایتان را تا می توانید کوتاه کنید اگر همه نقاط سر شما دارای موهای کم پشتی است همه موهایتان را به یک اندازه کوتاه نمایید.

اگر تکه ای از موهای جلوی سر شما پر پشت تر از بقیه موهایتان است هرگز آن قسمت را بلند نکنید زیرا این مدل مو باعث می شود تا بقیه نقاط کم پشت موهای شما بیشتر جلب توجه کند. برخی از آقایان عادت به بلند کردن موهایشان دارند و همیشه از مدل موی بلند مردانه برای موهای خود استفاده می کنند اگر موهای شما کم پشت شده است بهتر است که دیگر موهایتان را بلند نگه ندارید زیرا موهایتان کم پشت تر از حد معمول به نظر می رسند.

بهترین مدل مو برای موهای کم پشت مردانه


موهای کم پشت باید به صورت لایه لایه کوتاه شوند تا پر پشت و ضخیم تر به نظر برسند. استفاده از مدل های موی مردانه کوتاه برای افراد با موهای کم پشت می تواند انتخاب ایده آل و مناسبی باشد.
اگر موهای کم پشت خود را همیشه در یک جهت شانه بزنید و حالت دهید موهایتان صاف می شوند و بنابراین به سختی می توانید به موهای کم پشت خود حجم دهید بنابراین بهتر است موهایتان را از حالت صافی در آورید و در جهت مخالف موهایتان را شانه بزنید.
موهای نازک و کم حجم را با شامپوهای نرم کننده مو شستشو ندهید زیرا این شامپو ها باعث می شوند تا موهای شما کم پشت از حد معمولی اش به نظر برسد.

مدل موی زیبا مردانه


تصاویری از انواع نمونه های مدل مو مخصوص موهای کم پشت مردانه را در ادامه این مطلب مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرند.

مدل موی مردانه

 

زیباترین مدل موهای مردانه

مدل موی مردانه جدید

  

مدل موهای زیبا برای موهای کم پشت

مدل موی جدید مردانه

مدل مو برای موهای کم پشت مردانه

مدل مو برای آقایان با موهای کم پشت

 

مدل موی مردانه

جدیدترین مدل موهای مردانه

مدل موی مردانه کوتاه

مدل موی زیبا و متفاوت مردانه

مدل موی کوتاه مردانه جدید

مدل مو مردانه برای موی کوتاه

بسیاری از مردان و پسران به دلیل اینکه موهای کم پشتی دارند و یا اینکه علاقه به داشتن موها با حجم بیشتر ندارند، اغلب ترجیح می دهند از مدل موی کوتاه مردانه استفاده کنند. از آنجایی که مدل ریش بلند و کوتاه و همچنین مدل موی آن ها تاثیر بسیاری در تغییر چهره آنان دارند بهتر است مدل موی را انتخاب کنند که با فرم حالت چهره آن ها بیشترین تطابق را داشته باشد و سبب زیبایی و آراستگی صورت آن ها گردد.

در اینجا سعی کرده ایم که مدل مو مردانه و مدل مو پسرانه کوتاه برای افراد با چهره های متفاوت را به اشتراک بگذاریم که هر یک از آقا پسرها و مردان متناسب با حالت صورت شان و همچنین نوع موهای خود که ممکن است صاف و لخت، فرفری یا مجعد دار و وز باشد بهترین مدل مو را مورد انتخاب قرار دهند. از این رو خواهشمندیم تا پایان با ما همراه باشید و نظاره گر انواع تصاویر پسران و آقایان با مدل موهای کوتاه باشید و با توجه به مدل مدنظر خود تغییرات را بر روی چهره تان ایجاد نمایید.

جدیدترین مدل مو برای موهای کم پشت مردانه

مدل مو جالب مناسب موهای کم پشت مردانه

مدل مو جذاب مناسب موهای کم پشت مردانه

مدل مو بی نظیر مناسب موهای کم پشت مردانه

مدل مو فوق العاده مناسب موهای کم پشت مردانه

مدل مو پرطرفدار مناسب موهای کم پشت مردانه

قشنگ ترین مدل مو برای موهای کم پشت مردانه

مدل مو ایده آل مناسب موهای کم پشت مردانه

مدل مو کوتاه مردانه زیبا

مدل مو کوتاه مردانه جالب

مدل مو کوتاه مردانه قشنگ

مدل مو کوتاه مردانه شیک

جذاب ترین مدل مو برای موهای کم پشت مردانه

مدل مو کوتاه مردانه خاص

مدل مو کوتاه مردانه منحصر به فرد

مدل مو کوتاه مردانه به روز

مدل مو کوتاه مردانه مد روز

مدل مو کوتاه مردانه دیدنی

بهترین مدل مو برای موهای کم پشت مردانه

مدل مو کوتاه مردانه کلاسیک

در این بخش از دنیای مد با انواع مدل مو برای موی کم پشت مردانه آشنا شدید که امیدواریم با کمک این مدل مو ها و ترفند های ذکر شده بتوانید موهای کم پشت تان را حجیم تر و پر پشت از همیشه نشان دهید. اگر به دنبال مدل مو جدید و متنوع برای کوتاهی مو های خود هستید می توانید با مراجعه به بخش مدل موی مردانه با انواع مدل مو های مد سال و جذاب مردانه آشنا شوید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو