۳۰ استایل جذاب لباس خانگی برای عید ۱۴۰۰ مخصوص خانم های شیک پوش

۳۰ استایل جذاب لباس خانگی برای عید ۱۴۰۰ مخصوص خانم های شیک پوش


منبع: آرگا

301

1399/12/11

12:04


در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع مدل لباس خانگی برای عید ۱۴۰۰ آشنا خواهید شد که امیدواریم این طرح ها مورد توجه شما همراهان عزیز و گرامی قرار بگیرند.

انتخاب لباس خانگی برای عید ۱۴۰۰ از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و اگر شما تمایل دارید برای حضور در دید و بازدیدهای نوروزی استایل و تیپی متفاوت داشته باشید بهتر است در هنگام انتخاب طرح و رنگ لباسهای خانگی خود حساسیت لازم را به خرج دهید.

مدل لباس خانگی برای عید ۱۴۰۰ مخصوص خانم های شیک پوش

لباس های عید ۱۴۰۰ در انواع طرح های راحتی و مجلسی و اسپرت و … موجود می باشند و شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه شخصی خود از بین آن ها لباس هایی مناسب و شیک را برای پوشیدن انتخاب کنید.

بلوز و دامن 1400

طرح های لباس برای عید نوروز ۱۴۰۰

طرح و رنگ لباس ها و اکسسوری ها تاثیر زیادی روی زیبایی و جذابیت ظاهری خانم ها دارد از این رو بهتر است شما در هنگام هر یک از لباس های خود به رنگ پوست و فرم اندام و ویژگی های مختلف اندام تان توجه داشته باشید تا بتوانید لباسی خوشرنگ و زیبا را برای پوشیدن انتخاب نمایید و شیک پوش و خوش استایل تر به نظر برسید.

برای دید و بازدیدهای نوروزی می توانید از انواع لباس های متنوع نظیر کت و دامن ، بلوز و شلوار ، سرهمی ، سارافون کت و … استفاده نمایید و بهتر است شما لباسی را برای پوشیدن انتخاب نمایید که در هنگام پذیرایی از مهمان ها احساس راحتی داشته باشید.

کت از انواع لباس های محبوب و پرطرفدار در بین خانم ها می باشد و شما می توانید کت را به همراه شلوار و دامن و سارافون و … بپوشید همچین می توانید در صورت تمایل از روی لباس سرهمی تان کت اسپرت و شیکی را بپوشید.

ست بلوز و دامن 1400

بلوز مخصوص عید نوروز 1400

تونیک مخصوص عید نوروز

لباس برای عید نوروز

بلوز و دامن 1400

لباس برای عید نوروز

بلوز و شلوار 1400

 

مدل بلوز 1400

شومیز و دامن 1400

طرح شومیز و دامن شیک

مدل شومیز و شلوار 1400

شومیز یکی دیگر از انواع لباس های محبوب و پرطرفدار در بین خانم ها می باشد و شما می توانید شومیز را در پوشش خود با دامن یا شلوار یا ساپورت شیک و مناسبی ست نمایید و جذابیت استایل خود را تکمیل نمایید.

در صورت تمایل می توانید از لباس های طرح دار و گلدار در پوشش خود استفاده نمایید همچنین می توانید لباس های خود را از بین طرح های ساده انتخاب نمایید. اگر لباس هایی ساده را برای پوشیدن انتخاب کرده اید بهتر است اکسسوری های خود را طرح دار و رنگی انتخاب نمایید که این سبک لباس پوشیدن برای خانم ها با فرم اندام درشت و چاق انتخابی ایده آل می باشد. اگر در پوشش خود از لباس های طرح دار و گلدار استفاده کرده اید بهتر است برای جلوگیری از شلوغ به نظر رسیدن استایل تان از اکسسوری هایی ساده استفاده نمایید.

با توجه به اینکه رنگ سال ۱۴۰۰ زرد و طوسی می باشد شما می توانید لباسهای راحتی و خانگی تان را ترکیبی از این دو رنگ انتخاب نمایید و تغییرات مثبتی را در استایل خود ایجاد کنید.

شومیز و شلوار برای عید نوروز

طرح های شومیز و شلوار 1400

طرح های لباس برای عید نوروز

لباس خانگی مخصوص عید نوروز

لباس برای عید

شومیز طرح دار مخصوص عید نوروز

تونیک مخصوص عید نوروز

شومیز و شلوار مخصوص عید نوروز

لباس طرحدار برای عید نوروز

لباس مخصوص عید نوروز

طرح های لباس خانگی برای عید 1400

شومیز طرح دار

شومیز طرحدار برای عید نوروز

شومیز ساده برای عید نوروز

ست لباس خانگی برای عید نوروز

لباس خانگی برای عید 1400

در این مطلب توجه شما را به انواع طرح های لباس خانگی برای نوروز ۱۴۰۰ جلب کردیم که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را برده باشید و توانسته باشید با الگوبرداری از آن ها ست لباس زنانه و ست لباس دخترانه ای شیک و خاص را برای پوشیدن انتخاب کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو