با روغن خراطین زیما آشنا شوید

منبع: زیبامون

136

1399/12/11

14:19


آیا می‌دانید که روغن خراطین چه کاربردی در زیبایی پوست و جوانسازی دارد؟

با روغن خراطین زیما آشنا شوید

روغن خراطین یکی از محصولات بکری است که توسط مجموعه «زیمالب» تولید و عرضه می‌شود. این محصول از مواد طبیعی و طی فرآیندهای طبیعی به دست می‌آید. منبع خراطین موجودی به نام «ایزینیا فتیدا» است، که در خانواده ‌کرم‌های قرمز قرار می‌گیرد. ویژگی که عناصر تشکیل‌دهنده این ماده طبیعی دارد و آن را به یک محصول زیبایی تبدیل کرده‌است، قابلیت حجم‌دهندگی آن است.

روغن خراطین منبع غنی از پروتئین و هجده نوع متفاوت از اسیدهای آمینه و همچنین عناصری مانند لینوئیک اسید، الانتئین، هگزادکالوئیک، امگا ۶، امگا ۳ و ویتامین E است. این ماده که قدرت نفوذ بالایی دارد، از طریق پوست جذب اندام‌های داخلی شده و به این ترتیب تأثیر خود را می‌گذارد.

در این روش شما باید مقدار کافی از روغن را بر روی پوست ناحیه مورد نظر ماساژ بدهید تا به خوبی جذب آن شود. البته مهم‌ترین نکته استفاده از این محصول، مداومت و تکرار است. همچنین ماساژ ناحیه مورد نظر قبل از اعمال روغن به منظور تحریک جریان خون در منطقه و جذب بهتر روغن، نکته‌ای است که باید در هنگام استفاده از این محصول مدنظر داشت. به این ترتیب اثرگذاری محصول بیشتر می‌شود.

اگرچه تأثیرگذاری این محصول به اندازه فرآیندهای زیبایی زودبازده نیست، اما چند مزیت مهم دارد. طبیعی بودن حجم ایجاد شده بر روی اندام مورد نظر، بدون عارضه بودن و صرفه اقتصادی سه مورد از مهم‌ترین ویژگی‌های استفاده از این محصول است.

اما آیا می‌دانید که روغن خراطین چه کاربردی در زیبایی پوست و جوانسازی دارد؟

 

تاثیرات روغن خراطین در زیبایی و جوانسازی صورت و دیگر اندام‌ها

شما می‌توانید با خرید روغن خراطین این محصول را با کاربردهای زیر، جایگزین کرم‌ها و فرآیندهای غیرطبیعی کنید:

جوانساز صورت؛ این مزیت روغن خراطین محبوبیت زیادی در بین خانم‌ها دارد. چرا که این محصول با پر کردن چین و چروک صورت و خطوط خنده، حجم طبیعی صورت را بازسازی کرده و باعث می‌شود که شما جوان‌تر به نظر برسید.

 

پوست دور چشم

 

  • حجم‌دهنده اندام‌ها؛ مهم‌ترین تاثیری که روغن خراطین بر روی اندام مورد نظر می‌گذارد، حجم‌دهنده‌گی است. این محصول طبیعی اندام‌هایی مانند؛ لب، گونه، سینه و باسن را حجم داده و باعث می‌شود که به اصطلاح پرتر به نظر برسند. البته آقایان نیز می‌توانند از این محصول بکر برای حجم دادن به اندام تناسلی خود استفاده کنند.

 

  • نرم‌کننده پوست؛ پوستی که به طور مرتب توسط این محصول ماساژ داده شود؛ نرم، لطیف، شفاف و درخشان است. این قابلیت به خاطر وجود پروتئین و دیگر موادی است که به نوعی جریان گردش خون را در زیر پوست بهبود می‌بخشند.

 

  • برطرف کننده عارضه‌های پوستی؛ جوش، آکنه و لکه‌های پوستی از جمله عوارضی هستند که در صورت استفاده مکرر از روغن خراطین محو می‌شوند. البته برای این کار باید یک برنامه زمان‌بندی‌شده اصولی استفاده از روغن طراحی کنید و صد در صد به آن پایبند باشید.

 

  • سازنده توده عضلانی؛ این قابلیت خراطین زیما محبوب ورزشکاران است. استفاده از این محصول حجم توده‌های عضلانی را افزایش داده و به علاوه پوست ناحیه مورد نظر را براق می‌کند.

 

  • برطرف‌کننده شیارهای پوستی؛ به عنوان خانمی که تازه زایمان کرده‌ا ست و یا فردی که به دلیل رژیم‌های مکرر و کاهش و افزایش غیرمعمول وزن، پوستی پر از شیار و خط دارد، این محصول می‌تواند به زیبایی پوست شما کمک کند. در واقع این محصول در درازمدت شیارها را محو کرده و تا حدود زیادی صافی و یکدستی را به آن برمی‌گرداند.

 

چند نکته کلیدی در مورد روغن خراطین زیما

  • ویژگی‌های فیزیکی؛ منبعی که این محصول از آن به دست می‌آید و همچنین ویژگی‌های مواد تشکیل‌دهنده و عناصر موجود در آن، باعث شده که این ماده طبیعی بوی خیلی تندی داشته ‌باشد. این ویژگی به نوعی نشان‌دهنده اصالت محصول است.

 

روغن خراطین

 

  • ارزیابی اثرگذاری؛ این محصول یک ماده طبیعی است و هیچگونه عنصر یا فرآیند مصنوعی در آن به کار گرفته نشده‌ است. بنابراین موضوع، به هیچ عنوان نباید انتظار داشت که اثرگذاری آن مانند عمل‌های جراحی و بوتاکس فوری و یا فوق‌العاده محسوس باشد.

 

  • سازگاری؛ سازگاری با انواع پوست‌ها یکی از ویژگی‌های ممتاز این محصول است که استفاده از آن را برای همه افراد جامعه ممکن کرده‌است. البته باید عنوان کنیم که پوست‌هایی که مستعد جوش زدن هستند، باید با احتیاط از این ماده استفاده کنند. برای اطمینان از این موضوع بهتر است قبل از اینکه اقدام به استعمال محصول کنید، با مشاوران ما در زیمالب تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.

 

خرید روغن خراطین

خرید روغن‌های طبیعی اصل و با کیفیت یکی از چالش‌هایی است که بر سر راه هرکسی که قرار است از روغن‌تراپی برای درمان یا زیباسازی استفاده کند، قرار می‌گیرد. اینکه محتویات بسته‌بندی محصولات مختلف واقعاً همان چیزی باشد که سازندگان آن ادعا می‌کنند، با شبهات زیادی همراه است.

بر همین اساس ما در مجموعه زیمالب تمام سعی خود را به کار بسته‌ایم، که محصولات بکری که از مواد و فرآیندهای طبیعی حاصل می‌شوند را در اختیار شما قرار دهیم. اما همانطور که پیش از این نیز عنوان کردیم، اثرگذاری این محصولات بر روی هر شخصی متفاوت است و تا حدود زیادی به استمرار و پیگیری مصرف‌کننده بستگی دارد.

روغن خراطین زیما در دو بسته‌بندی شصت و صد و بیست سی‌سی توسط مجموعه زیمالب عرضه می‌شود. شما پیش از خرید این محصول می‌توانید با مشاوران ما در این مجموعه تماس گرفته و با ارائه اطلاعات و مشخصات پوست و موی خود، در زمینه محصول مناسبتان مشاوره بگیرید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو